Het is een wannabee starfucker!quote:Op maandag 9 mei 2011 23:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu net in shownieuws Erik Dikeb over Tessa
Hij heeft haar ook als minnares gehad
Whut?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
DE PIZZAHUTquote:Op maandag 9 mei 2011 23:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als je haar niet op haar uiterlijk beoordeeld, zou je haar vast jonger schatten. Veel jonger... Een jaar of 12 misschien?quote:
quote:Jeroen van Inkel
"Tessa van Leijenhorst doet aangifte tegen Martijn Krabbé"; Ken M. al jaren het enige wat hij mogelijk fout doet is zijn keuze in vrouwen.
1 hour ago
Van Inkel is met die tweet meteen een baas.quote:
quote:Eric Dikeb: "Tessa van Leijenhorst heeft twee gezichten"
van onze redactie
AMSTERDAM - Dj Eric Dikeb blijkt een relatie te hebben gehad met Tessa van Leijenhorst, die maandag aangifte deed tegen Martijn Krabbé. Hij waarschuwt voor zijn ex-minnares. "Zij heeft twee gezichten."
"Tessa kan heel erg lief, verzorgend en sexy zijn", vertelt Eric in Shownieuws. "Maar ze heeft ook een heel andere kant, die ik ook wel heb gezien: boos, furieus en haatdragend. Ik voel het als mijn plicht om dit iedereen te laten weten."
Tessa beschuldigt Martijn Krabbé van een zedendelict en deed daarvan vandaag aangifte bij het hoofdbureau van de politie in Amsterdam aan de Marnixstraat.
Niet alleen Eric voelt zich geroepen om steun te betuigen aan Martijn. Eerder maandagavond twitterde Jeroen van Inkel al dat hij zich niet voor kan stellen dat Martijn een zedendelict zou hebben begaan.
Dan weet je in ieder geval dat pappie er wel pap van lustquote:
En Michelle heet hun dochter..quote:Op maandag 9 mei 2011 23:42 schreef Mula het volgende:
Ja en dan vooral de kinderen die Bickel en Achilles heten. What were they thinking!
Plaats dan even!quote:Op maandag 9 mei 2011 23:50 schreef Mula het volgende:
Op telegraaf.nl staat een stuk van Erik Dikeb over Tessa.
quote:
dit hebben we al in rtl boulevard gezienquote:"Tessa kan heel erg lief, verzorgend en sexy zijn", vertelt Eric in Shownieuws. "Maar ze heeft ook een heel andere kant, die ik ook wel heb gezien: boos, furieus en haatdragend. Ik voel het als mijn plicht om dit iedereen te laten weten."
Er werd gezegd dat die kans erin zat, dat iemand die er de publiciteit mee had gezocht een druk zou voelen om ook door te zetten met een aangifte.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
Er werd gister ook in Boulevard gezegd dat wanneer je zo hebt lopen blaten in de media, dat je dan op een gegeven moment ook niet meer terug kan krabbelen.. Dat ze er niet meer onderuit kan om aangifte te doen..
Wat bezielt die vrouw om zo boos, furieus en haatdragend te zijn? Kom mij niet vertellen dat dit alleen voor media-aandacht is...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
[..]
dit hebben we al in rtl boulevard gezien
Ik betwijfel dat, of een advocaat een cliënt onder druk zou zetten om aangifte te doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:20 schreef Leandra het volgende:
Als de gezochte publiciteit het gevolg heeft dat Mr. Spong zich aanbiedt als je advocaat, dan is er niet gek veel vrijheid over om een aangifte niet door te zetten.
Oh, ik verwacht echt niet dat Spong dat zou doen, neemt niet weg dat zij wellicht het gevoel heeft de keuze niet meer te hebben, puur omdat ze nu Spong als advocaat heeft.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat, of een advocaat een cliënt onder druk zou zetten om aangifte te doen.
als jij het weet mag je het zeggen, ik vond haar wel overkomen als iemand die zich gekwetst voelt omdat ze is afgewezen..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:24 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Wat bezielt die vrouw om zo boos, furieus en haatdragend te zijn? Kom mij niet vertellen dat dit alleen voor media-aandacht is...
ja dat is zeker raar.. waarschijnlijk verblind door de liefdequote:Het rare met die Martijn die zo ruggegraatloos is, vrouwen hem alleen maar als stront behandelen (Moet elke keer denken aan die Alan Harper in de serie Two and a Half Men).
onder die naam stonden smsjes in de telefoon van Tessa, ergens in het topic staan er foto's vanquote:Enne, ben een lange tijd op vakantie geweest, wat in hemelsnaam betekent "Poppetijn"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |