Dat je het hele topic niet leest, soit, maar dat staat ook gewoon in de openingspostquote:Op maandag 9 mei 2011 19:24 schreef hanskraaijjr het volgende:
Die Tessa zag ik op tv en dacht he die ken ik ergens van, die heeft toch meegedaan met dat programma De Bus?
Ja, alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden natuurlijk. Kunt in die situaties maar beter je mond houden denk ik. Kan het niet mis gaan ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:24 schreef Greys het volgende:
Volgens Santegoeds is Martijn absoluut (nog) niet veroordeeld in de media.
Niet in zijn blad, eigenlijk nergens. Men lijkt toch partij voor Martijn te kiezen, ondanks of juist door het feit dat hij (wijselijk) zijn mond houdt.
Martijn zijn advocaat zei dat hij het er wel erg zwaar mee heeft, dat de verleiding soms wel groot is om er iets over te zeggen maar dat hij het toch wijselijk niet doet.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden natuurlijk. Kunt in die situaties maar beter je mond houden denk ik. Kan het niet mis gaan ook.
Kan me heel goed voorstellen dat het zwaar is. Er wordt van alles over je gezegd want al dan niet waar is. Hij zal het advies ook wel van zijn advocaat hebben gehad om niets te zeggen.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Martijn zijn advocaat zei dat hij het er wel erg zwaar mee heeft, dat de verleiding soms wel groot is om er iets over te zeggen maar dat hij het toch wijselijk niet doet.
Oh, dat zal zeker een deel van de goodwill zijn ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:19 schreef Vandaag... het volgende:
Om er een oudHollands spreekwoord bij te halen: als je geschoren wordt kan je maar beter stil zitten..![]()
Maar ik denk dat hij de goodwill vooral te danken heeft aan de aversie die Tessa opwekt.
Ja inderdaad!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:58 schreef Leandra het volgende:
Tessa komt idd niet chic over, dus het feit dat Martijn z'n mond houdt werkt alleen maar in haar nadeel.
Komt nog eens bij dat Martijn ook al het voordeel van de twijfel leek te hebben toen het over z'n stukgelopen huwelijk ging, maar dat is vooral omdat Amanda niet echt lekker ligt bij een hoop mensen....
Al met al lijkt het erop dat Martijn vooral voor krengen van wijven valt, en dat wordt hem het minst verweten.
waarschijnlijk wilde hij het anders dan zijn vader doenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja inderdaad!![]()
Het tegenovergestelde van zijn vader, die een vrouw heeft die zich totaal wegcijfert en een oogje toeknijpt als Jeroen van het andere walletje wil eten.
Ik bedoelde de zin eigenlijk als "hij valt voor kutwijven, maar niemand neemt hem kwalijk dat hij telkens dezelfde domme fout maakt" en dan bij allebei nog 2 keer ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:14 schreef vencodark het volgende:
Tja, dat je als man op een kreng valt, kan je hem dan moeilijk verwijten. Misschien houdt hij van vrouwen met pit.Nou, dat heeft Tessa!
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bedoelde de zin eigenlijk als "hij valt voor kutwijven, maar niemand neemt hem kwalijk dat hij telkens dezelfde domme fout maakt" en dan bij allebei nog 2 keer ook.
Een ezel stoot zich in het algemeen.....
Conclusie: Martijn is niet het ezeltje van Belinda![]()
zo jong nog?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:38 schreef Vandaag... het volgende:
Naast de term Poppetijn verbaast het me vooral dat zij pas 31 of 32 is!![]()
Wat een verlept hoofd heeft ze dan... ik zou haar zo 10 jaar ouder geven..
Of hij weet daardoor niet hoe een normale relatie eruit ziet.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:11 schreef Leandra het volgende:
Wat dat betreft lijkt de appel ver genoeg van de boom te vallen... of hij heeft zijn karakter van z'n moeder.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bedoelde de zin eigenlijk als "hij valt voor kutwijven, maar niemand neemt hem kwalijk dat hij telkens dezelfde domme fout maakt" en dan bij allebei nog 2 keer ook.
Een ezel stoot zich in het algemeen.....
Conclusie: Martijn is niet het ezeltje van Belinda![]()
Pit als een pittbull, als ze je eenmaal beet heeft, laat ze niet meer los.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:15 schreef bloodymary het volgende:
Nou, ik vind haar niet echt een vrouw met pit. Meer een labiele hysterica.
Ja, ik twijfel ook maar op Wikipedia en andere bronnen staat toch echt 1979 als geboortejaar...quote:Op maandag 9 mei 2011 21:44 schreef Mula het volgende:
De Bus was in 2000, dat is 11 jaar geleden. Was ze toen dan nog maar 20?Ik had haar echt veel ouder geschat toen!
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Maar het ezeltje was wel vermeend misbruikt hè?
Oh my god... Tessa is het ezeltje.
Ja ik dacht hetzelfde.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
En daar gaat alle sympathie voor het ezeltje
Het is een wannabee starfucker!quote:Op maandag 9 mei 2011 23:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu net in shownieuws Erik Dikeb over Tessa
Hij heeft haar ook als minnares gehad
Whut?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
DE PIZZAHUTquote:Op maandag 9 mei 2011 23:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als je haar niet op haar uiterlijk beoordeeld, zou je haar vast jonger schatten. Veel jonger... Een jaar of 12 misschien?quote:
quote:Jeroen van Inkel
"Tessa van Leijenhorst doet aangifte tegen Martijn Krabbé"; Ken M. al jaren het enige wat hij mogelijk fout doet is zijn keuze in vrouwen.
1 hour ago
Van Inkel is met die tweet meteen een baas.quote:
quote:Eric Dikeb: "Tessa van Leijenhorst heeft twee gezichten"
van onze redactie
AMSTERDAM - Dj Eric Dikeb blijkt een relatie te hebben gehad met Tessa van Leijenhorst, die maandag aangifte deed tegen Martijn Krabbé. Hij waarschuwt voor zijn ex-minnares. "Zij heeft twee gezichten."
"Tessa kan heel erg lief, verzorgend en sexy zijn", vertelt Eric in Shownieuws. "Maar ze heeft ook een heel andere kant, die ik ook wel heb gezien: boos, furieus en haatdragend. Ik voel het als mijn plicht om dit iedereen te laten weten."
Tessa beschuldigt Martijn Krabbé van een zedendelict en deed daarvan vandaag aangifte bij het hoofdbureau van de politie in Amsterdam aan de Marnixstraat.
Niet alleen Eric voelt zich geroepen om steun te betuigen aan Martijn. Eerder maandagavond twitterde Jeroen van Inkel al dat hij zich niet voor kan stellen dat Martijn een zedendelict zou hebben begaan.
Dan weet je in ieder geval dat pappie er wel pap van lustquote:
En Michelle heet hun dochter..quote:Op maandag 9 mei 2011 23:42 schreef Mula het volgende:
Ja en dan vooral de kinderen die Bickel en Achilles heten. What were they thinking!
Plaats dan even!quote:Op maandag 9 mei 2011 23:50 schreef Mula het volgende:
Op telegraaf.nl staat een stuk van Erik Dikeb over Tessa.
quote:
dit hebben we al in rtl boulevard gezienquote:"Tessa kan heel erg lief, verzorgend en sexy zijn", vertelt Eric in Shownieuws. "Maar ze heeft ook een heel andere kant, die ik ook wel heb gezien: boos, furieus en haatdragend. Ik voel het als mijn plicht om dit iedereen te laten weten."
Er werd gezegd dat die kans erin zat, dat iemand die er de publiciteit mee had gezocht een druk zou voelen om ook door te zetten met een aangifte.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
Er werd gister ook in Boulevard gezegd dat wanneer je zo hebt lopen blaten in de media, dat je dan op een gegeven moment ook niet meer terug kan krabbelen.. Dat ze er niet meer onderuit kan om aangifte te doen..
Wat bezielt die vrouw om zo boos, furieus en haatdragend te zijn? Kom mij niet vertellen dat dit alleen voor media-aandacht is...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
[..]
dit hebben we al in rtl boulevard gezien
Ik betwijfel dat, of een advocaat een cliënt onder druk zou zetten om aangifte te doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:20 schreef Leandra het volgende:
Als de gezochte publiciteit het gevolg heeft dat Mr. Spong zich aanbiedt als je advocaat, dan is er niet gek veel vrijheid over om een aangifte niet door te zetten.
Oh, ik verwacht echt niet dat Spong dat zou doen, neemt niet weg dat zij wellicht het gevoel heeft de keuze niet meer te hebben, puur omdat ze nu Spong als advocaat heeft.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat, of een advocaat een cliënt onder druk zou zetten om aangifte te doen.
als jij het weet mag je het zeggen, ik vond haar wel overkomen als iemand die zich gekwetst voelt omdat ze is afgewezen..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:24 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Wat bezielt die vrouw om zo boos, furieus en haatdragend te zijn? Kom mij niet vertellen dat dit alleen voor media-aandacht is...
ja dat is zeker raar.. waarschijnlijk verblind door de liefdequote:Het rare met die Martijn die zo ruggegraatloos is, vrouwen hem alleen maar als stront behandelen (Moet elke keer denken aan die Alan Harper in de serie Two and a Half Men).
onder die naam stonden smsjes in de telefoon van Tessa, ergens in het topic staan er foto's vanquote:Enne, ben een lange tijd op vakantie geweest, wat in hemelsnaam betekent "Poppetijn"?
Afgewezen door die ruggegraatloze Martijn? En daarom is ze zo furieus en haatdragend? Brr, je zal maar zo'n vrouw tegenover je hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
als jij het weet mag je het zeggen, ik vond haar wel overkomen als iemand die zich gekwetst voelt omdat ze is afgewezen..
Wie, die Martijn is verblind door de liefde? Nou, zijn vrouw Amanda bepaalt niet, die zoekt de meest koude plek in de wereld op (Antartica) om maar ze ver mogelijk van hem verwijderd te zijnquote:[..]
ja dat is zeker raar.. waarschijnlijk verblind door de liefde
Aha! Begrijp hetquote:[..]
onder die naam stonden smsjes in de telefoon van Tessa, ergens in het topic staan er foto's van
ze had waarschijnlijk gehoopt Martijn weer voor zich te winnen toen Amanda op die walvissenboot zat, Tessa heeft een aantal keer bij Martijn en kids gegeten, echter toen Amanda terug kwam was zij natuurlijk weer nr 1 voor Martijnquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:46 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Afgewezen door die ruggegraatloze Martijn? En daarom is ze zo furieus en haatdragend? Brr, je zal maar zo'n vrouw tegenover je hebben
Amanda heeft altijd haar eigen koers gevarenquote:[..]
Wie, die Martijn is verblind door de liefde? Nou, zijn vrouw Amanda bepaalt niet, die zoekt de meest koude plek in de wereld op (Antartica) om maar ze ver mogelijk van hem verwijderd te zijn
[..]
quote:Aha! Begrijp het
Hoe zie je dat, dat Spong daar de dupe van kan worden?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:56 schreef Pulzzar het volgende:
Aan de andere kant:
Als Spong zich aanbiedt als advocaat voor Tessa, moet er iets gebeurd zijn. Misschien gaat verkrachting wel erg ver. Maar als achteraf blijkt dat Tessa het allemaal liegt, is Spong daar ook de dupe van.
Ach welnee, Spong is geen filantroop, die pakt er af en toe een pro deo bij, en dan niet omdat de cliënt onschuldig is, maar gewoon omdat de zaak in de media zal komen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:56 schreef Pulzzar het volgende:
Aan de andere kant:
Als Spong zich aanbiedt als advocaat voor Tessa, moet er iets gebeurd zijn. Misschien gaat verkrachting wel erg ver. Maar als achteraf blijkt dat Tessa het allemaal liegt, is Spong daar ook de dupe van.
dat jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach welnee, Spong is geen filantroop, die pakt er af en toe een pro deo bij, en dan niet omdat de cliënt onschuldig is, maar gewoon omdat de zaak in de media zal komen.
Gewoon een andere vorm van reclame maken.
Soort van off-topic, maar:quote:
amanda is altijd nr 1 gebleven, daarom is die 2e viool ook zo valsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:09 schreef roos85 het volgende:
echter toen Amanda terug kwam was zij natuurlijk weer nr 1 voor Martijn
Amanda had een tijdje een vraag-antwoord rubriek in de Mama. Zij als nuchtere moeder oid. En volgens mij sloot ze zelfs eerst een 5e kind niet uit. Ze hadden overigens hulp zat hoor, dat heb ik ook gelezen. Oma's die bijsprongen en weet ik het.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:09 schreef blablabla99 het volgende:
[..]
Soort van off-topic, maar:
het zijn kennelijk mensen die graag "alles uit het leven halen", veel willen meemaken en ook tijd en dingen voor zichzelf nodig hebben.
Waar-OM nemen juist vaak dat soort mensen VIER kinderen?
"Ben aldoor zwanger geweest en zat alleen maar tussen de luiers", ja Aman, keuzeskeuzeskeuzes.
En dan nog, ook al zou het mogelijk zijn, je laat je kinderen en man toch niet maandenlang achter om je eigen pleziertjes na te jagen? Waarom krijgen dit soort egoïstische en opportunistische mensen (als die Amanda) nou juist zo makkelijk veel kinderen??quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:21 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Amanda had een tijdje een vraag-antwoord rubriek in de Mama. Zij als nuchtere moeder oid. En volgens mij sloot ze zelfs eerst een 5e kind niet uit. Ze hadden overigens hulp zat hoor, dat heb ik ook gelezen. Oma's die bijsprongen en weet ik het.
Ik heb er zelf ook 4 en had die luxe niet. Toch heb ik niet echt de behoefte om te gaan walvisvaren oid. Mijn tijd komt wel weer.
Nou, daar komen die kinderen echt wel overheen hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:57 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
En dan nog, ook al zou het mogelijk zijn, je laat je kinderen en man toch niet maandenlang achter om je eigen pleziertjes na te jagen? Waarom krijgen dit soort egoïstische en opportunistische mensen (als die Amanda) nou juist zo makkelijk veel kinderen??
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
amanda is altijd nr 1 gebleven, daarom is die 2e viool ook zo vals
Als blijkt dat Tessa de boel loopt te verzinnen, kan Spong echt niks met de zaak en valt er ook voor hemzelf geen enkele winst te behalen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe zie je dat, dat Spong daar de dupe van kan worden?
blijkbaar levert dat chanteren nogal wat opquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:41 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Is Tessa zo rijk dat ze zich zo'n dure advocaat kan veroorloven?
Het gaat om aandacht in de media, of ze wel of geen slachtoffer is of wel of niet "schuldig" is boeit hem echt niet, hij moet het als strafpleiter sowieso al niet echt hebben van de verdediging van onschuldige engeltjes, dus dat kan zijn motivatie niet zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:41 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Als blijkt dat Tessa de boel loopt te verzinnen, kan Spong echt niks met de zaak en valt er ook voor hemzelf geen enkele winst te behalen.
Ik vraag me af hoe Spong bij deze zaak betrokken is geraakt. Is Tessa zo rijk dat ze zich zo'n dure advocaat kan veroorloven? Heeft Spong zelf zijn diensten aangeboden? Hoe kan zo'n labiele trien hem nou positieve publiciteit geven?
Toen Patrick Kluivert beschuldigd werd van verkrachting, had het zogenaamde slachtoffer toch ook Spong als advocaat als ik mij niet vergis?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:42 schreef Leandra het volgende:
Eigenlijk zou je vooral aan de vermeende onschuld van Tessa moeten gaan twijfelen nu ze Spong als advocaat heeft...
Tussen de partijen?quote:
Volgens mij heeft ze Spong als advocaat omdat er aangifte wegens mishandeling TEGEN haar is gedaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:42 schreef Leandra het volgende:
Op zich is het wel een grappig gegeven: een strafpleiter als advocaat van het slachtoffer
Eigenlijk zou je vooral aan de vermeende onschuld van Tessa moeten gaan twijfelen nu ze Spong als advocaat heeft...
Oh daar had ik nou juist wel weer bewondering voor dat ze dat deed.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:57 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
En dan nog, ook al zou het mogelijk zijn, je laat je kinderen en man toch niet maandenlang achter om je eigen pleziertjes na te jagen? Waarom krijgen dit soort egoïstische en opportunistische mensen (als die Amanda) nou juist zo makkelijk veel kinderen??
niemand, want ze is allang weer thuisquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wie zegt dat die Amanda écht aan het walvisvaren is?
Mja en ik denk bovendien niet dat een wereldbekende organisatie als Sea Shepherd wel wil meewerken als ene Amanda belt met "Hee kunnen jullie effe tegen familie en de pers doen alsof ik heldhaftig werk aan boord verricht, want ik wil lekker drie maanden rondneuken en heb een smoes nodig."quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |