Voor je vertrekt nog even rap?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:58 schreef Lush-lady het volgende:
Wat is het verschrikkelijk lekker weer om te hardlopen, veel beter dan die vreselijke hitte. De wind zou iets minder mogen maar aan de andere kant is het ook wel goed om je conditie op te bouwen.
Ik was wel blij dat mijn ouders op de route die liep wonen want ik moest enorm naar de wc. Heb ik wel vaker last van met hardlopen dat ik last heb van dia (laat ik de rest besparen) Hebben jullie goede tips wat ik hier tegen kan doen??
Medequote:
Dat is wel t laatste waar ik me druk over maakquote:Op maandag 16 mei 2011 18:31 schreef Seven. het volgende:
Ik heb trouwens vandaag een katoenen rokje van H&M over mijn legging aangetrokken. Veel relaxter, niet meer steeds bang dat er iemand achter mij loopt die mijn ass ziet bubbelen.
Nice! Hoopgevende berichten voor moi ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:45 schreef zjenien85 het volgende:
Al lang niks meer gepost hier, maaaaar.. Gisteren de Marikenloop gedaan in Nijmegen!
Ben bij les 8 van Evy gestopt, omdat ik toen met een vriendin samen ging lopen die al 5 km kon lopen, en toen ik met haar samenging bleek dat ik dat ook gewoon kon, haha.. Ik had altijd al dat idee, maar nu weet ik zeker dat alleen m'n psyche me tegenhoudt tijdens het lopen.. Maar gisteren dus de 5 km gedaan in Nijmegen in iets minder dan 29 minuten, sneller dan dat ik ooit met oefenen had gelopen, maar dat is de adrenaline van "de wedstrijd" hè.
je kunt ook gewoon een leuk hardlooprokje aanschaffen, zijn erg comfortabel en erg leuk.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:31 schreef Seven. het volgende:
Ik heb trouwens vandaag een katoenen rokje van H&M over mijn legging aangetrokken. Veel relaxter, niet meer steeds bang dat er iemand achter mij loopt die mijn ass ziet bubbelen.
Doe ik ook altijd, haha, ben altijd bang dat m'n broek tussen m'n billen kruipt en dat dat er belachelijk uit ziet, loop ik hele tijd aan m'n shirt te trekken, dus nu ook zo'n katoenen rokje van een paar euro, werkt goed.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:31 schreef Seven. het volgende:
en duurquote:Op maandag 16 mei 2011 19:17 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon een leuk hardlooprokje aanschaffen, zijn erg comfortabel en erg leuk.
Yup, maar ik kan sowieso morgen pas beginnen, mijn hardloop schoenen liggen nl nog bij mijn ouders en anders moet ik gaan hardlopen op Nike Air Max, waar ik normaal ook op loop.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Evy al gedownload? Zo ja, vandaag nog beginnen natuurlijk!
Maar wel bekijks, merk ik. Dat vind ik dan weer minder relaxt op dit moment. Over vijf kilo kan ik daar pas weer van genieten.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:30 schreef zjenien85 het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, haha, ben altijd bang dat m'n broek tussen m'n billen kruipt en dat dat er belachelijk uit ziet, loop ik hele tijd aan m'n shirt te trekken, dus nu ook zo'n katoenen rokje van een paar euro, werkt goed.
Vooralsnog hou ik de boel gewoon vast, dus mijn 2 sleutels bij in het hoesje van mijn smartphone. Ik denk deze week een armband daarvoor te halen, prop de sleutels er gewoon bij in.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:42 schreef Niara het volgende:
Hmz ik en in een trainingsbroek, maar het nadeel is dat die geen zakken heeft.
Waar houden jullie je spullen terwijl je rent?
Ik vind m'n telefoon in dat ritszakje van m'n loopbroek niet lekker zitten, dat schudt op m'n kont en heb dan de hele tijd het idee dat m'n broek aan het afzakken isquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn renbroeken (van de lidl) hebben een heel handig vakje achterop, met rits.
Telefoon in waterdicht zakje daarin en lopen maar!En ik neem altijd alleen maar de huissleutel mee, zo'n hele bos is irritant!
Oh, en ja, ik ben weer begonnen en het lijkt erop dat ik de smaak ook echt weer te pakken heb.
Even kijken of ik vanavond oppas kan vinden, hoewel dat lastig gaat zijn met de avondvierdaagse. Veel buren hebben kinderen die lopen.
Vrijdag les 10 gedaan, zondag les 11.
Dat is inderdaad beter dan hem iedere dag dicht proberen te krijgen. Denk ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
dat laatste is 't belangrijkste!spieren
ik wil eind juni weer in m'n fijne broek passen, met gemak enzoen ik heb het idee dat ik een eind op weg ben, maar ik probeer het pas eind juni
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |