SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
Al aangepastquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:44 schreef Outnumbered het volgende:
volgens mij heb ik dit topic helemaal in een verkeerde categorie gezet! sorry!
ja het probleem is dat er pas getest kan worden na de normale eerste ongesteldheidsdag.. maar ik weet dus niet wanneer dat is aangezien ik niet ongesteld word door de prikpilquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:47 schreef TimeJumper het volgende:
Als je al denkt symptonen te kunnen voelen, dan gelijk zo'n test halen, en effe testen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:48 schreef Outnumbered het volgende:
[..]
ja het probleem is dat er pas getest kan worden na de normale eerste ongesteldheidsdag.. maar ik weet dus niet wanneer dat is aangezien ik niet ongesteld word door de prikpil
Toch is ook een prikpil niet 100% garantie. Het is wel de meest safe manier (na condoomgebruik).quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:50 schreef Waaghals het volgende:
ljkt me sterk, met prikpil loop je zelfs risico onvruchtbaar te worden
Zou je dan niet eens gewoon wat beter gaan opletten wat je doetquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:57 schreef Outnumbered het volgende:
ik ben wel heel bang dat ik mijn vriend kwijtraak als ik zwanger ben, zijn ouders zijn nogal streng..
(we zijn beide 17)
maar een 2e abortus kan ik absoluut niet aan..
en ik heb nu besloten dat ik morgen gelijk een test koop
Ik hoop het niet voor het kind.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
stiekem hoop je dat je zwanger bent.
daarom ben ik ook aan de prikpil zodat ik de normale pil niet meer vergeet.. maar als ik zwanger ben heb ik blijkbaar het ongeluk dat ik ondanks de prikpil alsnog zwanger raak..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zou je dan niet eens gewoon wat beter gaan opletten wat je doet? Met 17 (16?) al een abortus achter je kiezen en je hele leven nog voor je......
mjah,of je gebruikt toch gewoon een condoom....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:00 schreef Outnumbered het volgende:
[..]
daarom ben ik ook aan de prikpil zodat ik de normale pil niet meer vergeet.. maar als ik zwanger ben heb ik blijkbaar het ongeluk dat ik ondanks de prikpil alsnog zwanger raak..
door mijn huisarts is me niet verteld welke prikpil ik heb.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:00 schreef RemcoDelft het volgende:
Als je de Depo Provera prikpil hebt, en een van de vele ongelukkigen bent, kunnen dit alles bijwerkingen zijn...
Ja dat ben ik want zij is niet zo dom.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:05 schreef Outnumbered het volgende:
oh en voor de meeste mannen hier, ik hoop dat jullie voor je vriendin wat vriendelijker zijn
Wat voor reacties had je anders verwacht?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:05 schreef Outnumbered het volgende:
oh en voor de meeste mannen hier, ik hoop dat jullie voor je vriendin wat vriendelijker zijn
normale reacties, ik lees liever serieuze antwoorden dan jullie gezeur.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat voor reacties had je anders verwacht?
Prikpil kan je toch ook vergetenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:00 schreef Outnumbered het volgende:
[..]
daarom ben ik ook aan de prikpil zodat ik de normale pil niet meer vergeet.. maar als ik zwanger ben heb ik blijkbaar het ongeluk dat ik ondanks de prikpil alsnog zwanger raak..
Naah, niet gamen. Ik ga zo lekker een weekendje weg met de fam en mijn kleine nichtje van een jaar oud. Leuk. Babytjesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:09 schreef Outnumbered het volgende:
[..]
normale reacties, ik lees liever serieuze antwoorden dan jullie gezeur.
maar ik had het niveau iets te hoog ingeschat misschien.
en als je je echt zo erg verveeld ga dan maar gamen
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ja dat ben ik want zij is niet zo dom.
En dan heb je ook nog digitale tests, die zeggen gewoon ja of nee in het scherm, krijgen we straks geen topic of twee streepjes zwanger betekentquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Prikpil kan je toch ook vergeten
Als ik jou was zou ik een spiraaltje in laten brengen, ow en gewoon vrijen met condoom.
En koop een zwangerschapstest, 2 voor 5 euro bij de kruidvat
omdat ik liever dan eerst zelf een test doequote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:11 schreef Lithia het volgende:
Waarom negeer je alle adviezen waar verteld wordt dat je naar de huisarts moet gaan?
Die krijg je niet meer, omdat je neit luistert naar het beste advies: naar de dokter gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:09 schreef Outnumbered het volgende:
[..]
normale reacties, ik lees liever serieuze antwoorden dan jullie gezeur.
maar ik had het niveau iets te hoog ingeschat misschien.
en als je je echt zo erg verveeld ga dan maar gamen
waarom in godsnaamquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:16 schreef Outnumbered het volgende:
[..]
omdat ik liever dan eerst zelf een test doe
Hier, luister naar moeders BrandX.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Die krijg je niet meer, omdat je neit luistert naar het beste advies: naar de dokter gaan.
Kom op, je wil sex, een volwassen handeling, gedraag je dan ook volwassen. Je bent 17, bijna ook officieel volwassen. Maar je gedraagt je als een klein kind wat niet te veel gedoe wil en het makkelijk en snel even wil weten.
Wij zijn geen dokters, wij weten niet of je zwanger bent. En ja, het kunnen gewoon bijwerkingen van de prikpil zelf zijn, maar het kan ook gewoon zijn dat je weer zwanger bent.
En als dat het geval is: je vriendje vind het niet leuk zeg je. Dan moet die lambal zich er niet makkelijk van af maken door geen condoom te gebruiken. En jij zou een grotere lambal zijn als je - mocht je toch zwanger zijn - je weer laat aborteren omdat je vriendje (een kind van 17 notabene) het niet leuk zou vinden.
Meiske, je hebt je hele leven nog voor je. Studeren, baan krijgen, huis kopen enz bla enz bla. Vergooi dat nou niet zo dom/stom en ga gewoon op safe.
ja maar die zijn duurquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:15 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog digitale tests, die zeggen gewoon ja of nee in het scherm, krijgen we straks geen topic of twee streepjes zwanger betekent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |