dat dus.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:41 schreef hcwp het volgende:
Het is natuurlijk in principe een goed iets dat de fik er niet meer in staat; maar ik had het wel 'leuk' gevonden om nuttig werk te doen
Oh nee! De wereld vergaat!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:44 schreef Lotusss het volgende:
Fuck. Heb ik een keer wat anders te doen dan Fok, gaat het helemaal mis hier
Je gaat er toch geen einde aan maken!?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:48 schreef Lotusss het volgende:
Pffff... zo klaar met hetgeen dat "een leven" heet....
Mohquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:52 schreef Cobra4 het volgende:
Oh, blijkbaar heeft een andere user dat wel gedaan: Rust zacht lieve 8108139dpths
Jammer, anders had je een mooie stok achter de deur.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:36 schreef Maitje het volgende:
@cobra
Nee, helaas niet zwart op wit, daarom is het zo vervelend
Bah... heb maar even gereageerd.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:52 schreef Cobra4 het volgende:
Oh, blijkbaar heeft een andere user dat wel gedaan: Rust zacht lieve 8108139dpths
Lucky bastardquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:54 schreef Erasmo het volgende:
Lol vind nog een bak erwtensoep in de vriezer
Nomnomnom
Pizzaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:54 schreef Erasmo het volgende:
Lol vind nog een bak erwtensoep in de vriezer
Nomnomnom
quote:
Strakjes maar eens boodschappen doen als ErwinRommel thuis is....quote:
Mag volgende week eindelijk weer aan de slag. Afgelope week al 'verkooptraining' gehadquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Strakjes maar eens boodschappen doen als ErwinRommel thuis is....
Moet zeggen dat ik nu best verwend ben, omdat mijn uurloon zonder mokken werd geaccepteerdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:24 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Mag volgende week eindelijk weer aan de slag. Afgelope week al 'verkooptraining' gehad. Wel tegen minimumloon
. Maja ben misschien wat verwend geworden na een meer dan een jaar voor het dubbele te hebben gewerkt.
lolquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik nu best verwend ben, omdat mijn uurloon zonder mokken werd geaccepteerd
geen idee... maar ik heb zelf niet het gevoel dat ik aan het kortste eind heb getrokken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:43 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
lol
maar betekend dat dan niet dat het bedrag wat jij noemde lager was dan het bedrag wat zij in gedachte hadden, en er daarom maar heel snel mee akkoord gingen?![]()
geen last vanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:33 schreef AchJa het volgende:
Iemand hier die IE9 heeft en http://www.foxlifetv.nl/ even kan openen voor mij? Ziet die page er bij jullie normaal uit of is IE9 bij mij ernstig in de war...
Screenshot:
[ afbeelding ]
IN FF opent hij ook normaal, maar in IE staat de helft van de tekst in spiegelbeeld en op de kop...quote:
ben paar maanden terug geweest in t museum delft. Toen hadden ze daar net een tijdeljke collectie peppy wapens liggen. Zo'n MP5 in een koffertje, FN2000, Colt NL, Accur. AW, AS50 etc. Mooi spul daarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Thuis!!! Wat een dag zeg, pffffffff.
Morgen nog tot 1500 werken, dan weekend en lekker in 040 bij een goede Thai eten met mijn moeke, zus, Lotusss en mijzelf.
Volgende week woensdag voor 80% zeker verlof, dan naar Legermuseum Delft, terrasje aldaar en daarna hier bbq met echte Thüringer Rostbraten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |