Haai

Vorige week vrijdag keuring en selectie van de politie maar is gebeld, na 3 weken mijn rapport binnen gehad te hebben, had ik nog steeds geen uitnodiging voor een korpsgesprek. De vrouw gaf mij een nummer om te bellen maar moest nog een week wachten volgens haar, het moest maar wat geduldiger (terwijl de normale tijd voor uitnodigen 2 weken is

).
Ik toch bellen naar dat nummer, bleken ze mijn rapport verkeerd verzonden te hebben!!!

. Ze zou het nakijken en mij dinsdag terug bellen.
Echter, dinsdag om half 9 was ik nog niet gebeld, dus ik zelf maar bellen. Mevrouw was helemaal vergeten mij terug te bellen (begint aardig op defensie praktijken te lijken

).
Al goed, ze ging meteen kijken wat ze voor mij kon doen.
Ze begon dood leuk te vertellen dat het door dat foutje allemaal uitgelopen was en de opleiding van augustus vol zat!! En dat ik pas in november waarschijnlijk kan beginnen, maar omdat dat niet vast staat, het misschien januari wordt!! Echt wtf!!
Nu zit ik te twijfelen of ik terug zou bellen om te zeggen dat het mij beloofd is dat ik in augustus eigenlijk al zou mogen beginnen (mits keuringen en gesprek goed). Bedoel, vol = vol, maar misschien dat ik op een reservelijst kan voor die maand.
Twijfel. Wat zouden jullie doen?