Niet geheel mee eens. Op je 25e is toch al een aanzienlijke basis gelegd en als je dan een enorme achterstand hebt in te halen op hen die werken, hun diploma's op zak hebben, een goede opvoeding genoten hebben en fatsoenlijk hebben leren omgaan met mes en vork, is dat maar moeilijk in te halen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, iedereen zegt wel dat ik dom ben, maar ik doe straks wel havo, en dat is best redelijk als ik vergelijk hoe sommige van mijn basisschool geëindigd zijn. Kortom, voor iemands 25e kun je nooit zeggen hoe hij of zij het gaat doen.
Ik had het dan ook over mensen die 20 jaar geleden eindexamen hebben gedaan hè?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is nog best redelijk, ik werk in een fabriek (bijbaantje) en daar zitten best veel lui bij die VWO of Havo hebben gedaan, maar gewoon geen zin of ambitie hadden om een vervolgopleiding te kiezen.
Ik bedoelde ook meer dat je rond je 25e gevormd bent, maar daarvoor ligt heel veel nog open.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet geheel mee eens. Op je 25e is toch al een aanzienlijke basis gelegd en als je dan een enorme achterstand hebt in te halen op hen die werken, hun diploma's op zak hebben, een goede opvoeding genoten hebben en fatsoenlijk hebben leren omgaan met mes en vork, is dat maar moeilijk in te halen.
Voor de middenmoot: jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer dat je rond je 25e gevormd bent, maar daarvoor ligt heel veel nog open.
Beetje zwartwit.quote:
Uiteraard. Maar voor voetballers is 15 ook aardig oud om te beginnen.quote:
Natuurtalenten zijn op hun 25e al lang op hun plaats.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar voor voetballers is 15 ook aardig oud om te beginnen.
Als je een natuurtalent bent én heel erg je best doet kan het nog, maar het is moeilijk.
Voetballers wel. En ja, ook in het "zakenleven" (suf woord is het toch)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurtalenten zijn op hun 25e al lang op hun plaats.
Ja, als je een enorm diplomatiek talent bent ben je op je 25e ook nog geen ambassadeur of minister.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voetballers wel. En ja, ook in het "zakenleven" (suf woord is het toch)
zijn ze dan vaak ook wel gespot, maar je moet even rijpen voordat je serieus genomen wordt.
Mwah, op m'n 25e installeerde ik nog netwerken, even later rolde ik webdevelopment in. Niet dat ik daar een natuurtalent in ben, maar sindsdien verdien ik wel daar m'n geld mee.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:09 schreef GSbrder het volgende:
Dan bedoelen we hetzelfde.
Neemt niet weg dat je voor je 25e dan wel voorgerangeerd bent.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet geheel mee eens. Op je 25e is toch al een aanzienlijke basis gelegd en als je dan een enorme achterstand hebt in te halen op hen die werken, hun diploma's op zak hebben, een goede opvoeding genoten hebben en fatsoenlijk hebben leren omgaan met mes en vork, is dat maar moeilijk in te halen.
quote:
Toch leid je wel een interessant leven.quote:
Dank u.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurtalenten zijn op hun 25e al lang op hun plaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |