quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Dat heeft dezelfde reden als waarom ik met 80km/u rustig aan m'n handremhevel durf te hengsten.quote:
Ah ok, handigquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:43 schreef 2cv het volgende:
Dakan
[..]
Dat heeft dezelfde reden als waarom ik met 80km/u rustig aan m'n handremhevel durf te hengsten.
Dankjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:43 schreef Sounddragon het volgende:
Gefeliciteerd trouwens he, je had de fipo in deeltje 1600
Die van mij werkt dan ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah ok, handig![]()
Durf ik trouwens met een werkende ook hoor
Snelste 0-60 Mph ever zeggen ze, dus ik gok van welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:45 schreef RingBewoner het volgende:
Maar kan je die 1600PK een beetje fatsoenlijk op de weg kwijt?
Waarom doet ie het dan niet als hij op 2 gladde trays staat ?quote:
Omdat de handrem op de voorwielen werkt (net als de aandrijving) en behoorlijk heftig is uitgevoerd. Sterker nog: als je de handrem stevig aanhengst kom t het ding niet van z'n plek.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom doet ie het dan niet als hij op 2 gladde trays staat ?
Veyron is van 2005. Bronquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Snelste 0-60 Mph ever zeggen ze, dus ik gok van wel
Was in 2009 trouwens, was de Veyron er toen al?
Ah ok, lekker logisch; frans natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Omdat de handrem op de voorwielen werkt (net als de aandrijving) en behoorlijk heftig is uitgevoerd. Sterker nog: als je de handrem stevig aanhengst kom t het ding niet van z'n plek.
Ja sleuk, maar we zochten de snelste tijd van 0 - 60 Mph in een niet-productie autoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:57 schreef 2cv het volgende:
Om het even volledig te maken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Snelste_productieauto
Heel logisch. Als er ergens een leiding het begeeft kan je de handrem nog gebruiken. Bij die andere auto's kan dat ook, maar dan gebeurt er niet veel of je auto wordt onbestuurbaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah ok, lekker logisch; frans natuurlijk
Veyron is een 'gewone' productieauto, dus waarom vroeg je je af wanneer dat ding gebouwd is ?quote:[..]
Ja sleuk, maar we zochten de snelste tijd van 0 - 60 Mph in een niet-productie auto
Bij een ontsteking krijg je pus.quote:
Zit wat in, maar met een normale rijstijl kun je ook prima remmen met een handrem op de achterwielen hoor, alleen een noodstop op de snelweg zal iets minder zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heel logisch. Als er ergens een leiding het begeeft kan je de handrem nog gebruiken. Bij die andere auto's kan dat ook, maar dan gebeurt er niet veel of je auto wordt onbestuurbaar.
[..]
Veyron is een 'gewone' productieauto, dus waarom vroeg je je af wanneer dat ding gebouwd is ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |