daar kan ik wel een kunstje opquote:
Oh, niet naar een ander zender dus.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hetzelfde als al die stoppende politici, huisje boompje beestje meer tijd gunnen.
Hoeft niet, wordt toch al wel 3333000x geupload.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:24 schreef heloef het volgende:
Moet nu eigenlijk weg vraag wel aan twitwouter of ie straks de beelden van de uitzending kan opsturen.
Ja. En Thats Live doet ie ook nog.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh, niet naar een ander zender dus.
Blijft hij nog wel 'de stem' van 3FM?
hij blijft That's Live doen en hij blijft 'de stem'quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh, niet naar een ander zender dus.
Blijft hij nog wel 'de stem' van 3FM?
Dat ligt op de schop als alles weer goed is ingesteld op de harde schijf gaan we het weer proberen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
en heloef, moet jij niet nu suriweekend doen
wth? moet dit? was vorig jaar best leuk voor 3x maar nu niet meer!quote:
dit dusquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wth? moet dit? was vorig jaar best leuk voor 3x maar nu niet meer!
ze zijn trouwens uit elkaarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:27 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Loesje weer eens... had liever de nieuwe van die jongens gehoord. Vind ik beter bij dit weer passen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:28 schreef naatje_1 het volgende:
Als ze hier nou een dubstep remake van gemaakt hadden ofzo...
Allicht zal er iets meer gitaartjes enzo inzitten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:34 schreef Timo20 het volgende:
WOOOMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de muziek is nu al beter dan in de gemiddelde Ekstra Weekend! met dank aan Eric?
Heerlijk!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Allicht zal er iets meer gitaartjes enzo inzitten.
Ja duhquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:35 schreef Qunix het volgende:
Jullie houden van rock. Daarom vinden jullie deze EW beter
Dat is een welkome afwisseling tussen het huidige muziekbeleid van 3FM.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:35 schreef Qunix het volgende:
ik vind em niet beter, ik vind em andersquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:35 schreef Qunix het volgende:
Idd, nog een zo'n plaat en ik zet zelf wel wat op. Wat ben ik blij dat Corton weggaat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:35 schreef Qunix het volgende:
Alleen de vrijdagavond, of de hele dag?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind em niet beter, ik vind em anders
weet je wat eigenlijk leuk zou zijn? iedere week een andere samenstelling van dj's! niet als vervanger van Ekstra Weekend, maar gewoon als heel nieuw programma.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:36 schreef alors het volgende:
[..]
Idd, nog een zo'n plaat en ik zet zelf wel wat op. Wat ben ik blij dat Corton weggaat.
Best een goed idee...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weet je wat eigenlijk leuk zou zijn? iedere week een andere samenstelling van dj's! niet als vervanger van Ekstra Weekend, maar gewoon als heel nieuw programma.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:36 schreef alors het volgende:
[..]
Idd, nog een zo'n plaat en ik zet zelf wel wat op. Wat ben ik blij dat Corton weggaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |