Gewoon samenvoegen minder mensen allemaal in een gebouw maar wel iedereen hetzelfde laten doen alleen onder een naam.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ieder omroep moet gewoon de programma's maken die ze nu ook maken. Het is nu zo dat elke omroep zijn eigen gebouw heeft met eigen administratie en noemt het maar op.
Pen is in de fles wat is daar zo grappig aan?quote:
eens alleen gewoon ieder onder hun eigen naam om de "democratie" te bewaren in het bestel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon samenvoegen minder mensen allemaal in een gebouw maar wel iedereen hetzelfde laten doen alleen onder een naam.
ik ben wel benieuwd hoe het gaat worden als ze corton vol gaan gooien. Hopelijk blijft ie zitten bij stendersquote:
Hij zit aan de cola...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd hoe het gaat worden als ze corton vol gaan gooien. Hopelijk blijft ie zitten bij stenders
Laatste is niet nodig gewoon iedereen werkt bij de NPO klaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
eens alleen gewoon ieder onder hun eigen naam om de "democratie" te bewaren in het bestel.
het is echt Penis in de fles (refereer naar de uitzending van gisteravond)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Pen is in de fles wat is daar zo grappig aan?
Corton moet er tot zijn laatste werkdag gewoon altijd zitten! 24/7! Diana en de kinderen kunnen Eric daarna nog lang g enoeg zien!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd hoe het gaat worden als ze corton vol gaan gooien. Hopelijk blijft ie zitten bij stenders
Ja weet ik ook wel maar die grap ging nogal vaak rond op twitter.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het is echt Penis in de fles (refereer naar de uitzending van gisteravond)
vakantie hehquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:21 schreef heloef het volgende:
Het is hier wel een stuk drukker dan vorige week zeg.
Volgens mij nu al drukker dan de hele week, wat ook niet zo moeilijk is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:21 schreef heloef het volgende:
Het is hier wel een stuk drukker dan vorige week zeg.
Het is vrijdagavond dat maakt geen hol uit.quote:
Big Bang Theoryquote:
Kelly Cuocaoconogwatquote:
kan hole dat niet doen dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:24 schreef heloef het volgende:
Moet nu eigenlijk weg vraag wel aan twitwouter of ie straks de beelden van de uitzending kan opsturen.
quote:
Big Bang Theory...is het normaal dat je 3 aflevering op rij kijkt terwijl je eigenlijk naar bed moet? n tis Kaley Cuoco natuurlijkquote:
Dit Get Spanish is een heldenplaat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ze heeft wel gelijk, wat een zeikgevalik had liever Gers of De Jeugd van Tegenwoordig gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |