Nee dat is Erwina.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:19 schreef themauster het volgende:
Is die Ria dat mens die die jingles zingt op Youtube?
Ah dacht dat ik haar stem hier in herkendequote:
Dat systeem draait ook nooit lekker zeg, bij de concurrent hebben ze het zelfde systeem als bij 3, vidigo, draait daar ook soms volgens mij redelijk slecht.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:34 schreef Sirolf het volgende:
Visual Radio staat ook weer lekker te knipperen in beeld...
De eerste maanden ging het op zich prima, maar de laatste tijd is het dramatisch...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:37 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dat systeem draait ook nooit lekker zeg, bij de concurrent hebben ze het zelfde systeem als bij 3, vidigo, draait daar ook soms volgens mij redelijk slecht.
Cortonquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:52 schreef Qunix het volgende:
Ekdom is er niet... Dus Veenstra en iemand anders...
Geen Domien maar Cortonquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:52 schreef Qunix het volgende:
Ekdom is er niet... Dus Veenstra en iemand anders...
Schakelen ze zeker uit i.v.m twitter en sms gebeuren?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De eerste maanden ging het op zich prima, maar de laatste tijd is het dramatisch...
Nu valt 'ie om 19u automatisch uit ivm Ekstra Weekend, dus we zijn er over een kwartiertje van verlost.
dat gaat beter dan mijn eerste kusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Klopt, maar hoeven ze niet handmatig te doen. Is gewoon getimed dat 'ie om 19u wegvalt (m.u.v. het 3FM-logo) tot 22u... en dan van 1 tot 6 dus weer foetsie ivm Nachtegiel/Ekdom.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:54 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Schakelen ze zeker uit i.v.m twitter en sms gebeuren?
Is zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:28 schreef miieejj het volgende:
oja.
go back to the zoo krijgt meer aandacht dan de staat..
mijn vraag aan jullie is dat zo, of lijkt me dat maar zo.. ?
Roos, en volgens mij is Giel er ook niet... maar wie dat doet zou ik zo niet meer weten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:01 schreef ConscienceNL het volgende:
Wie doet eigenlijk Ekdom in de Nacht dit keer?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat gaat beter dan mijn eerste kusIk heb me tong op vier jarige leeftijd gewoon bij mijn vriendinnetje van toen naar binnengeduwd omdat ik dat op TV had gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
en vergeet de PowNed zendtijd niet met hun eigen nieuwsfeed.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar hoeven ze niet handmatig te doen. Is gewoon getimed dat 'ie om 19u wegvalt (m.u.v. het 3FM-logo) tot 22u... en dan van 1 tot 6 dus weer foetsie ivm Nachtegiel/Ekdom.
IK HOOP BERT!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Roos, en volgens mij is Giel er ook niet... maar wie dat doet zou ik zo niet meer weten.
die Paul Rabberingquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Roos, en volgens mij is Giel er ook niet... maar wie dat doet zou ik zo niet meer weten.
Giel wordt vervangen door Paul als het goed is wie invalt voor Ekdom weet ik niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:01 schreef ConscienceNL het volgende:
Wie doet eigenlijk Ekdom in de Nacht dit keer?
omroepen maken op de radio niet echt uit volgens mijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:03 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Denk het niet, omdat hij nu namelijk werkt voor PowNed.
Dat maak niets uit hij heeft Ekdom nog een keer gedaan toen hij bij PowNed zat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:03 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Denk het niet, omdat hij nu namelijk werkt voor PowNed.
volgens mij klopt dat wel ja. GBTTZ is ook commerciaal wat interessanter en makkelijker in een hokje te stoppen. Als btw beide bands gisteren op bevrijdingsfestival Leeuwarden hadden gestaan had ik mijn uiterste best gedaan erbij te zijn. Moke en Racoon heb ik maar geskipt....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:28 schreef miieejj het volgende:
oja.
go back to the zoo krijgt meer aandacht dan de staat..
mijn vraag aan jullie is dat zo, of lijkt me dat maar zo.. ?
Inderdaad klote dat door de grootte van een omroep zendtijd bepaald wordt. Anders had Rudy er nog gezeten. En Stenders van 12-14. En Ekdom van 10-12.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:04 schreef naatje_1 het volgende:
Sowieso vind ik dat hele omroepengedoe een beetje nutteloos, zeker voor de radioHeb liever zo'n systeem als in België, of Engeland
Dat sowieso op de radio heerst meer een zender politiek dan een omroepen politiek.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omroepen maken op de radio niet echt uit volgens mijDaarbij, sommige djs doen 2 omroepen aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |