ik kan prima zonder steunzolen lopen, maar omdat ik lang en veel loop en mijn benen verkeerd staan verniel ik mijn gewrichtenquote:
een bikkel op slippersquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens een blaar tussen mn tenen van mn slippers
![]()
Maar ik ben een bikkel
Dat is echt volslagen kansloos jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:00 schreef DeZwabber het volgende:
ach, altijd nog beter dan de hele dag op je hakken door maastricht wandelen
Ohquote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:49 schreef DeZwabber het volgende:
tenminste, ik neem stiekem aan dat hij bedoelt wie dat kind is?
Je hebt een zaak in Rotterdam IJsselmonde die echt hele goede schoenen verkoopt waar je dat ws niet bij hebtquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
maar ik heb een blaar omdat ik op steunzolen loop, en daarom mijn hiel tegen de holling aankomt waar m'n enkel hoort te zitten, is tot nu toe bij iedere schoen die ik gehad heb, maar na dat kleine rotstukje is wel heel snel
Maar hij heeft nu net nieuwe, hij kan weer jaren vooruitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je hebt een zaak in Rotterdam IJsselmonde die echt hele goede schoenen verkoopt waar je dat ws niet bij hebt
Met kapotte hielen, dat dan weer welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Maar hij heeft nu net nieuwe, hij kan weer jaren vooruit
Dat is een vd bruidsmeisjes van William en Kate.quote:
Defying gravity!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:08 schreef Arctura het volgende:
Dierenthuis gisteren was gezellig, en Muis en ik hebben een hondje geadopteerd.
Ik neem geregeld foto's van mijn hond om door te sturen aan het asiel, en deze zat ertussen, die wil ik het internet niet onthouden..
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:08 schreef Arctura het volgende:
Dierenthuis gisteren was gezellig, en Muis en ik hebben een hondje geadopteerd.
Ik neem geregeld foto's van mijn hond om door te sturen aan het asiel, en deze zat ertussen, die wil ik het internet niet onthouden..
[ afbeelding ]
Mogge. En doei, want huiswerkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooh dat was dat bruidsmeisje waarvan ik dacht dat ze een of andere beperking had, nu weet ik het weerZo hing ze over het balkon terwijl alle andere kindjes zwaaiden
![]()
Mogge Muis en Muiszus
Die bovenste deed het eerst nie.quote:
Ah, Muis.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:08 schreef Muis006 het volgende:
Dat is een vd bruidsmeisjes van William en Kate.
Grace van Cutsem. (She cuts 'em!)
Waarom weet ik dit
Ik heb zelfs voor die steigersnol van Zwab een ijsje gekocht, jij mag zoveel bolletjes als je wilquote:
APKquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb zelfs voor die steigersnol van Zwab een ijsje gekocht, jij mag zoveel bolletjes als je wil
Challenge accepted.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb zelfs voor die steigersnol van Zwab een ijsje gekocht, jij mag zoveel bolletjes als je wil
Crap, tis wel duur ijs hoorquote:
Hey zit niet zo te klagen, laat dat aan andere mensen over wil jequote:
Hahahaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Crap, tis wel duur ijs hoor![]()
Wanneer kom je? Dan kan ik gaan sparen
Ja dan krijg ik mn vakantiegeld , das de beste maandquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahahadat hangt ook van de meneer af, maar ik gok in juli. Komt dat jou uit?
Gaan we de bloemetjes buitenzettenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dan krijg ik mn vakantiegeld , das de beste maand![]()
Huis, goed. MM, goed. Werk, not so muchquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey zit niet zo te klagen, laat dat aan andere mensen over wil je![]()
Hoest met t huis, en met MM zn zoektocht naar werk ?
wake up light sucksquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, die Wake-Up light , die doet zn naam eer aan![]()
Heeeeeeeeel mn slaapkamer blauw verlicht van die hoeredisplay.
Wat is dat nou voor een flauwekul?
Die wordt m dus niet, ik denk dat mn moeder m voor moederdag krijgt![]()
Ik hou mn ouwe vertrouwde radioloze zaadwekker wel![]()
Met rode cijfertjes die amper licht geven
quote:
Positivooooooooooquote:
Nou alle functies die dat ding heeft vind ik leuk.quote:
ik vind het ook niksquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou alle functies die dat ding heeft vind ik leuk.
Maar gewoon die display, het lijkt wel een fucking spaceship zoveel licht geeft dat ding, das toch echt debiel?
Ja maar dat maakt me geen reet uit, dan moet ik toch wakker zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vind het ook niksmaar sowieso... als dat ding op volle sterkte is kun je ook beter je zonnebril pakken
Ja wie bedenkt nou zoiets?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:30 schreef DeZwabber het volgende:
mijn wekker geeft ook zoveel licht
draai je je om in bed richting die wekker, kan je meteen je zonnebrand erbij pakken
en dan zit er achter op de wekker een knop waarmee je de verlichting zachter kan zetten, maar dat staat hij dus alquote:
de cijfers zijn een centimeter of zes groot, en permanent in mijn netvlies geëtst, dat helptquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan de cijfers sowieso niet lezen zonder lenzen.
Mn oude wekker staat IN mn bed naast mn hoofd en die moet ik altijd pakken en recht voor mn neus houden om te kunnen zien hoe laat het is![]()
In het pikkedonker zonder licht?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:39 schreef Rewimo het volgende:
Neem zo'n projectiewekker die ze levensgroot op je plafond laat verschijnen
ik draai de mijne wel op zijn kantquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:39 schreef Rewimo het volgende:
Oh das zonde!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, die Wake-Up light , die doet zn naam eer aan![]()
Heeeeeeeeel mn slaapkamer blauw verlicht van die hoeredisplay.
Wat is dat nou voor een flauwekul?
Die wordt m dus niet, ik denk dat mn moeder m voor moederdag krijgt![]()
Ik hou mn ouwe vertrouwde radioloze zaadwekker wel![]()
Met rode cijfertjes die amper licht geven
Laat je wat voor mij over?quote:
Aiquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
Laat je wat voor mij over?
* Pagan is chocaholic.
Goedemorgen allemaal.
De 26e ging de oude dakgoot er hier af, de 29e de nieuwe er op, alles volgens planning. Nu zijn we een week verder en is het nog niet af. Het gaat nog wel even duren ook want gisteren kreeg de oppertimmerman een deel van de steiger op zijn hoofd en werd door zo'n geel autootje met blauwe lampjes afgevoerd. Gelukkig stonden de lampjes uit op weg naar het zkh en was hij aanspreekbaar.
oh, das minder danquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
Laat je wat voor mij over?
* Pagan is chocaholic.
Goedemorgen allemaal.
De 26e ging de oude dakgoot er hier af, de 29e de nieuwe er op, alles volgens planning. Nu zijn we een week verder en is het nog niet af. Het gaat nog wel even duren ook want gisteren kreeg de oppertimmerman een deel van de steiger op zijn hoofd en werd door zo'n geel autootje met blauwe lampjes afgevoerd. Gelukkig stonden de lampjes uit op weg naar het zkh en was hij aanspreekbaar.
Of een pendule die de kwartieren en het aantal uren slaat. Dan kun je gewoon je ogen dichthouden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:39 schreef Rewimo het volgende:
quote:
Ja, maar op veilig werken heb ik de mensen van de woningstichting eigenlijk nog nooit kunnen betrappen in de tien jaar dat we hier wonen. Twee steigers, metertje of 5 hoog en daartussen een loopbrug. En dan het hele zooitje in één keer proberen te verplaatsen over een grindpad.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Wij hadden bij Virgin vroeger heel veel Star Wars merchandise, we hadden een hele wand vol gelegd met hele grote R2D2 knuffels en daar zat een piepertje dat echt piepte zoals R2 doet.
We renden echt de hele dag langs die wand heen en weer om zoveel mogelijk R2's tegelijk te laten piepen![]()
hier zijn ze nu achter een steiger aan het opbouwen, het zijn de meest luidruchtige mongoloïden die ik ooit gezien heb, en dan ben ik westlanders gewendquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:51 schreef Pagan het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar op veilig werken heb ik de mensen van de woningstichting eigenlijk nog nooit kunnen betrappen in de tien jaar dat we hier wonen. Twee steigers, metertje of 5 hoog en daartussen een loopbrug. En dan het hele zooitje in één keer proberen te verplaatsen over een grindpad.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hier zijn ze nu achter een steiger aan het opbouwen, het zijn de meest luidruchtige mongoloïden die ik ooit gezien heb, en dan ben ik westlanders gewend
O my god, you basterd!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:54 schreef oh-oh het volgende:
We hadden ook South Park meuk, we voetbalden altijd met een hele grote pluchen Kenny
Kun je die spons dan niet in hun waffel frotten? Ducttape erover zodat het blijft zitten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Die maken werkelijk waar nog tyfusherrie met alleen een spons in hun jatten
Zijn westlanders echt zo erg? Plat Gronings is ook niet om aan te horen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hier zijn ze nu achter een steiger aan het opbouwen, het zijn de meest luidruchtige mongoloïden die ik ooit gezien heb, en dan ben ik westlanders gewend
das heul knapquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Die maken werkelijk waar nog tyfusherrie met alleen een spons in hun jatten
het zijn lompe boeren, het platte gewauwel stoor ik me niet eens zo aanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:01 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kun je die spons dan niet in hun waffel frotten? Ducttape erover zodat het blijft zitten.
[..]
Zijn westlanders echt zo erg? Plat Gronings is ook niet om aan te horen.
gaat plantjes water geven.
Ow ow, toen ik ziek was strompelde ik altijd door de vers gedweilde hal naar buiten met de honden als ze bezig waren.quote:
We killed Kennyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:09 schreef Pagan het volgende:
Zo, ff nieuwe tuinstoelen halen.Je plaatje deed het weer niet maar gelukkig de url welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Zonder niet, dan hebbie een wafelbuttquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
met een goed kussen er op zou dat best kunnen werken
onze supermarkten hebben er niet eens zoveelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:13 schreef Muis006 het volgende:
Je kan ook hendig sjiek BBQ'en op een winkelwagentje. Bij de supermarkt hier hangt een briefje; er zijn 200 winkelwagentjes kwijt en die willen ze graag terug
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:13 schreef Muis006 het volgende:
Je kan ook hendig sjiek BBQ'en op een winkelwagentje. Bij de supermarkt hier hangt een briefje; er zijn 200 winkelwagentjes kwijt en die willen ze graag terug
Fokken alsof je leven er vanaf hangtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Ohhhhhh kutkolere.
Mn stomme stinkende collega heeft zo een ontieglijk kuthumeur al weken.
En mn leuke collega ( van de XL kat ) is het zo zat dat ze vanmiddag vrij genomen heeft.
Zit ik dr de hele middag alleen mee opgescheept
En die twee collega's die nu dus beiden vrij hebben vanmiddag liggen echt helemaal in een deuk dr omquote:
Spuit er wat deo op, en houdt een aansteker bij de spuitbus.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Ohhhhhh kutkolere.
Mn stomme stinkende collega heeft zo een ontieglijk kuthumeur al weken.
En mn leuke collega ( van de XL kat ) is het zo zat dat ze vanmiddag vrij genomen heeft.
Zit ik dr de hele middag alleen mee opgescheept
Oh dat mens stinkt echt zo ongelooflijk naar aangekoekt zweet, zelfs de mensen in de bus klagen eroverquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Spuit er wat deo op, en houdt een aansteker bij de spuitbus.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:10 schreef ferrari_rood het volgende:
succes ermee barbaaf
Ik heb de hele nacht aan alle toeters en bellen gehangen omdat ik gisteren toch begon te spugen inclusief veel bloed
Protocol tot nu toe
-longrijpingsspuiten wat doen die krengen pijn zeg
-ma groeiecho
-proberen de 37wk te halen
en een infuus en een katheter zijn beide hel
He gedverquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:10 schreef ferrari_rood het volgende:
succes ermee barbaaf
Ik heb de hele nacht aan alle toeters en bellen gehangen omdat ik gisteren toch begon te spugen inclusief veel bloed
Protocol tot nu toe
-ma groeiecho
bd onderdruk 100 krijg verhoging van de medicatiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
He gedver![]()
Hoest met je bloeddruk en eiwitten in de urine dan?
Isniegoe f_rquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
bd onderdruk 100 krijg verhoging van de medicatie
urine staat nog op kweek
Ik heb ook de oude versie teruggezet, 4.0 vertraagde alles enorm.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:08 schreef Barbaaf het volgende:
Firefox 4.0.1![]()
![]()
De derde pagina die ik ermee opende was de pagina om de oude versie te downloaden.
En inmiddels is het bal hier, een flinke netwerkstoring waardoor onze monitoring over de zeik gaat en ik iedere paar seconden een smsje of semafoonpiep krijg
Getver, dat is echt balen. Toch maar goed dat je al in het zkh was toen dat gebeurde. Sterkte met alles, wat een tegenvallers steeds voor jequote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:10 schreef ferrari_rood het volgende:
succes ermee barbaaf
Protocol tot nu toe
-ma groeiecho
Op de snelheid had ik nog niet eens gelet, meer dat alles anders stond dan ik het had en wilde (tabladen boven je knoppenbal, wie verzint datquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb ook de oude versie teruggezet, 4.0 vertraagde alles enorm.
dat is natuurlijk nageaapt van Chromequote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:24 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Op de snelheid had ik nog niet eens gelet, meer dat alles anders stond dan ik het had en wilde (tabladen boven je knoppenbal, wie verzint dat). Dit was allemaal vast terug te zetten, al dan niet met addons maar daar heb ik ff geen zin in
Och wat balen zeg f_rquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:10 schreef ferrari_rood het volgende:
succes ermee barbaaf
Protocol tot nu toe
-ma groeiecho
Gaat dat zo snel dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:39 schreef ferrari_rood het volgende:
over 48uur zijn de longen gerijpt.
vannacht dachten ze al even dat de vliezen gebroken waren maar dat was toch niet zo
quote:
Snelheid was me niet opgevallen, misschien heb ik wel een heel snel systeemquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is natuurlijk nageaapt van Chrome
en wat raar dat hij het bij jullie langzamer doet, bij mij is hij juist veel sneller en loopt hij minder vaak vast dan 3
Je slaapt niet, je spuugt en gisteren viel je bijna flauw, hoe kun je dan zeggen dat je je goed voelt?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:48 schreef ferrari_rood het volgende:
en ik voel mij gewoon goed dat is zo raar
Ik heb echt nergens last van
ik draai hier een core i7 met 6GB geheugen, aan beiden zal het niet liggenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Snelheid was me niet opgevallen, misschien heb ik wel een heel snel systeemOver 3 had ik ook nooit klachten eigenlijk
Onderken je nu niet gewoon een beetje wat er allemaal gaande is?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Spugen doe ik al 33wk en ik spuug echt een stuk minder dan eerst.
En vandaag nog geen 1x en ik heb niet geslapen door al die toeters en bellen aan mijn lichaam
Eet hij die op dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Chico heeft weer een Swirl beker gescoord hiero![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Chico heeft weer een Swirl beker gescoord hiero![]()
wat is er dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zwabber, heb jij verstand van firefox? Dat vertelde Baaf mij namelijk
Bijnaquote:
Hahaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bijna![]()
Hij likt ze heeeeelemaal schoon, ze kunnen zo weer naar de Swirlfabriek voor hergebruik
Sinds ik van de week de offline opslag weer een keertje heb weg gegooid zeurt internetbankieren van de ING dat ik eerst cookies toestaan moet aanzetten maar dat staat al aan en nu kan ik dus niet meer internetbankierenquote:
quote:
je krijgt zeker een foutmelding als je je betaling wilt verzenden? ik heb er vaker van gehoordquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Sinds ik van de week de offline opslag weer een keertje heb weg gegooid zeurt internetbankieren van de ING dat ik eerst cookies toestaan moet aanzetten maar dat staat al aan en nu kan ik dus niet meer internetbankieren
Nee, ik wil inloggen en dan zie ik al half het juiste scherm en dan roept ie dat ik mijn cookie support aan moet zetten en gooit me terug naar het inlogschermquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je krijgt zeker een foutmelding als je je betaling wilt verzenden? ik heb er vaker van gehoord
schijnt dat als je even op F5 drukt, en dan nog een keer naar je verzendlijst gaat dat het dan wel lukt
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
oh-oh via Internet Explorer is het me gelukt het over te maken
apartquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee, ik wil inloggen en dan zie ik al half het juiste scherm en dan roept ie dat ik mijn cookie support aan moet zetten en gooit me terug naar het inlogscherm
Dan ga ik dat maar doen dan want hij deed het altijd perfect en IE doet het niet lekker op mijn computer. Verbaasd me niks want het is gewoon een kut browserquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
apart![]()
opnieuw firefox installeren helpt misschien dan, of sowieso even op internet explorer kijken, ING ondersteunt firefox niet 100% geloof ik
Doen ze die longrijpingspuiten als voorzorg zodat ze de baby snel kunnen halen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:10 schreef ferrari_rood het volgende:
succes ermee barbaaf
Protocol tot nu toe
-ma groeiecho
O dat heeft geen haast, ik wilde haar vooral sterkte wensenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik begreep dat f_r haar internetkaart op was en ze niet wist wanneer ze een nieuwe zou hebben dus je krijgt geen antwoord denk ik indaha.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:28 schreef indaha het volgende:
Oh-oh bedanktvoor het mooie kaartje met Chico en Sjon erop
das echt zo leukquote:
Echt he!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
das echt zo leuk![]()
ik vond het ook zo prachtig dat hij supergefocust dat ijsje ging zitten eten
Ze waren zo leuk, met hun korte broeken, slippers en hoedenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:44 schreef Rewimo het volgende:
ChicoPrachtig die foto's
En die andere is ook grappig, oh-oh, van die man en dat jongetje
Nou hij hoeft toch niet op zijn lijn te letten dus genieten maarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt he!
Helemaal op zijn gemak en niks kan hem dan van zn stuk brengen![]()
Tis al zn derde keer ijs deze week idd
Nee hij staat op vetmestdieetquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou hij hoeft toch niet op zijn lijn te letten dus genieten maar
Och lieverd, het houd ook niet op.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb een infuus met magnesium sulfaat om mijn hersens te beschermen en daardoor kan je vocht vast gaan houden.
Ik ben nu echt een gekooid dier op bed
Ik ben helemaal niet weggeweest, lul niet zoquote:
Het was geweldig! Mooi, leuk en ontzettend gezellig!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:56 schreef indaha het volgende:
En heb je genoten van je kasteel in Belgie, het zag er mooi uit daar
Valt hij veel af of word hij tanig door leeftijd?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Jammer genoeg heeft ie het echt weer nodig deze zomer.
Vorige zomer was ie ook al zo mager...
OK! Lieve Billyquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh Strega, Billy neemt zn elke- twee- uur -pilletjes zonder morren
Fijn gehad dus?quote:
Hij is vorig jaar veel afgevallen doordat we toen zo veel gelopen hebben, en ik krijg het er niet makkelijk weer bij.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Valt hij veel af of word hij tanig door leeftijd?
Yups. Druk (44 mensen op bezoek en te logeren gehad), maar echt rete-knus!quote:
Lamaziendanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het was geweldig! Mooi, leuk en ontzettend gezellig!
Zal nog eens even wat pics opsnorren
Ja, Othello hier was een paar jaar geleden veel voller.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij is vorig jaar veel afgevallen doordat we toen zo veel gelopen hebben, en ik krijg het er niet makkelijk weer bij.
Hij valt makkelijk af en komt moeilijk bij, zo oneerlijk![]()
Maar het zal ook wel de leeftijd wezen hoor.
Had je dat hele kateel gehuurd?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups. Druk (44 mensen op bezoek en te logeren gehad), maar echt rete-knus!
Tuurlijk, ken je haar niet gravin Eliza B kasteelvrouwequote:
Ik wil m'n vis jaquote:
Ja Chico eet ook goed hoor, hij eet nu al een jaar dubbele porties , hij krijgt als enige ook ontbijt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:04 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, Othello hier was een paar jaar geleden veel voller.
Dat is nu echt zo'n tanig oud mannetje aan het worden, maar ennen als een gek.Hij eet goed, maar ergaat meer af dan erbij komt zeg maar.
Pfffff altijd hetzelfde liedjequote:
We (ik) hebben (heb) er uiteindelijk tussen de 50 en 60 gevangen. De grootste gisteren, maar toen had ik geen cam bij de hand. Het was vreselijk: steeds van die kleintjes en ineens een joekel van > 25 cm. De hengel brak bijnaquote:
Hoe kon ik dat nu vergeten?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Tuurlijk, ken je haar niet gravin Eliza B kasteelvrouwe
Hier aan de overkant zitten altijd veel vissers. Kundun haat ze, als hij de kans krijgt pist hij in hun tassen. De andere honden doen dan heel druk en lawaaiig, dan bijten ze niet meer.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Hier aan de overkant zitten altijd veel vissers. Kundun haat ze, als hij de kans krijgt pist hij in hun tassen. De andere honden doen dan heel druk en lawaaiig, dan bijten ze niet meer.
Ik niet; ik vind het zelfs hassikke leuk. Beetje stom aan de waterkant zitten en voor je uit staren. Heerlijk! Maar omdat ik het ook wel enigszins gemeen vind, visten we met losse vlokken brood aan een heel klein haakje, en hebben we het weerhaakje teruggeknepen. De vissen hadden daardoor meer kans op een broodmaaltijd dan op een kort verblijf aan de kant.quote:
Ja, ik vind de vissen uit zoet water sowieso niet lekker. Veel graten en een gronderige smaak.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Kijk, als je het opeet, dan vind ik het prima hoor.
Maar telkens die vissen vangen en weer terugpleuren dat vind ik zinloze pesterij.
Ik weet nog dat we heel vroeger met het werk van mn vader es naar zo een forelvijver gingen.
Ik wilde echt niet, ik vond het niet kunnen
God, wat een lekker ventje!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
Zo.. lekker klein rondje door het bos gedaan samen met iemand en daarna nog ff bij de surfvijver aan de kant gehangen. Jazz ging gewoon voor het eerst helemaal het water in.![]()
Ze vond het helemaal super
We zijn al zo vaak bij het water geweest en nu opeens plons. Lekker aan het rennen.
Zal zo mn foto's eens gaan uitzoeken.
Ze zijn nu allemaal moe en we hebben geeneens ver gelopen, was wel warm pff
Zal zo de foto's eens gaan uitzoeken..
alvast deze![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb veels te veel foto's weer gemaakt
Wat een plekje zeg! Heerlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:43 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb zelf amper foto's gemaakt
Achtertuin vanaf het midden:
[ afbeelding ]
Achtertuin vanaf rechts:
[ afbeelding ]
Koffie in de ochtendzon:
[ afbeelding ]
Misschien wil ze zich een beetje uitsloven voor Diaz, zo van kijk mij eensquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik snap er echt niets van hoor..ze is hier sinds oktober 2009.. ze zet alleen haar voorpootjes in het water om te drinken.. absoluut niet verder.
En nu maar rennen en ze ging er zelfs inzitten.![]()
[ afbeelding ]
Eendjes achterna rennen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als kiespijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:56 schreef indaha het volgende:
Mooi Oognipen zul je de de bouwvakkers missen?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik snap er echt niets van hoor..ze is hier sinds oktober 2009.. ze zet alleen haar voorpootjes in het water om te drinken.. absoluut niet verder.
En nu maar rennen en ze ging er zelfs inzitten.![]()
[ afbeelding ]
Eendjes achterna rennen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als kiespijn
Morgen komt het andere aanrechtblad er weer aan, tegenover de kastjes zeg maar en dan kunnen we weer koken
ja, voor m'n verjaardag gekregen, heb er nu zo'n 2 uur mee zitten spelen in totaal, dit is het eerste ding dat iets voorsteltquote:
Familie en vriendenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Met wie waren jullie daar dan in hemelsnaam allemaal?
Doe of het hoort (zeg dat het een kogelgat is)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
even ter leedvermaak mijn mislukking tonen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het ging nog best lekker, maar bij de dunne lijntjes voor de tanden begon de sproeier te stotteren en ineens gooide hij er een enorme splatsh uit![]()
verf nog iets meer verdunnen de volgende keer
ik maak er wel een Jason Pollock vanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe of het hoort (zeg dat het een kogelgat is)
Gaaf! Ik hou niet van die standaard airbrushpaintings met tijgers, vrouwen in bikini en zo, maar ik weet zeker dat jij er wel hele gave dingen mee kan makenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, voor m'n verjaardag gekregen, heb er nu zo'n 2 uur mee zitten spelen in totaal, dit is het eerste ding dat iets voorstelt
maar heb na deze issue even geen zin meer
Mag ie op ons oefenen?quote:
dit is ook om te oefenen, heb inderdaad geen zin om 36x hetzelfde palmbomenstrand ofzo te doenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gaaf! Ik hou niet van die standaard airbrushpaintings met tijgers, vrouwen in bikini en zo, maar ik weet zeker dat jij er wel hele gave dingen mee kan maken
das zo'n vrolijk beklede schedel toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:11 schreef oh-oh het volgende:
Zwab, ik wil heel graag een sugarskull maar dan van een hondenskull
Jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
das zo'n vrolijk beklede schedel toch?
als ik die airbrush een beetje onder de knie heb zal ik het eens doen
als ik het straks kan vind ik het allemaal bestquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Kun je allemaal zwarte kraaien op mn slaapkamermuren komen painten?
Oh dat zou ik serieus heel gaaf vindenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als ik het straks kan vind ik het allemaal best
Minivisquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:28 schreef ElisaB het volgende:
Ik niet; ik vind het zelfs hassikke leuk. Beetje stom aan de waterkant zitten en voor je uit staren. Heerlijk! Maar omdat ik het ook wel enigszins gemeen vind, visten we met losse vlokken brood aan een heel klein haakje, en hebben we het weerhaakje teruggeknepen. De vissen hadden daardoor meer kans op een broodmaaltijd dan op een kort verblijf aan de kant.
[ afbeelding ]
voor het plafond moet je wachten tot ik een speciale airbrush met sidefeed heb, als ik met deze een plafond ga brushen, krijg ik de verf in m'n gezichtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Dit idee Zwab:
[ afbeelding ]
Maar deze paardebloem vind ik mooier:
[ afbeelding ]
En dan op 1 muur die en nog wat joekels van kraaien op t plafond
quote:
ik zal binnenkort eens gaan oefenen op paardebloemenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Dit idee Zwab:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar deze paardebloemen vind ik mooier:
[ afbeelding ]
En dan op 1 muur die en nog wat joekels van kraaien op t plafond
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
voor het plafond moet je wachten tot ik een speciale airbrush met sidefeed heb, als ik met deze een plafond ga brushen, krijg ik de verf in m'n gezicht
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zal binnenkort eens gaan oefenen op paardebloemen
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb vandaag trouwens wel sluitingen en D ringen gekocht zodat ik eindelijk nog es kan proberen voor Chico en Billy ook panterprint-met-fleece halsbanden te maken !
Sjon heeft er al eentje, die had ik lang geleden al es voor Chico gemaakt, maar toen ik die van Billy aan het maken was sneuvelde mn naaimachine erop , dus ik hoop dat die het nu wel overleeftquote:
Ja natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Zijn jullie te gierig om gewoon een kado te kopen?
Nerdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:52 schreef Barbaaf het volgende:
Mooie foto's, niet slecht met een ouwe 10d
Nee verrot klote dingquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:52 schreef Barbaaf het volgende:
Mooie foto's, niet slecht met een ouwe 10d
Ruilen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nee verrot klote dingBen blij als ik weer een nieuwe camera heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |