ik kan prima zonder steunzolen lopen, maar omdat ik lang en veel loop en mijn benen verkeerd staan verniel ik mijn gewrichtenquote:
een bikkel op slippersquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens een blaar tussen mn tenen van mn slippers
![]()
Maar ik ben een bikkel
Dat is echt volslagen kansloos jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:00 schreef DeZwabber het volgende:
ach, altijd nog beter dan de hele dag op je hakken door maastricht wandelen
Ohquote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:49 schreef DeZwabber het volgende:
tenminste, ik neem stiekem aan dat hij bedoelt wie dat kind is?
Je hebt een zaak in Rotterdam IJsselmonde die echt hele goede schoenen verkoopt waar je dat ws niet bij hebtquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
maar ik heb een blaar omdat ik op steunzolen loop, en daarom mijn hiel tegen de holling aankomt waar m'n enkel hoort te zitten, is tot nu toe bij iedere schoen die ik gehad heb, maar na dat kleine rotstukje is wel heel snel
Maar hij heeft nu net nieuwe, hij kan weer jaren vooruitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je hebt een zaak in Rotterdam IJsselmonde die echt hele goede schoenen verkoopt waar je dat ws niet bij hebt
Met kapotte hielen, dat dan weer welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Maar hij heeft nu net nieuwe, hij kan weer jaren vooruit
Dat is een vd bruidsmeisjes van William en Kate.quote:
Defying gravity!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:08 schreef Arctura het volgende:
Dierenthuis gisteren was gezellig, en Muis en ik hebben een hondje geadopteerd.
Ik neem geregeld foto's van mijn hond om door te sturen aan het asiel, en deze zat ertussen, die wil ik het internet niet onthouden..
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:08 schreef Arctura het volgende:
Dierenthuis gisteren was gezellig, en Muis en ik hebben een hondje geadopteerd.
Ik neem geregeld foto's van mijn hond om door te sturen aan het asiel, en deze zat ertussen, die wil ik het internet niet onthouden..
[ afbeelding ]
Mogge. En doei, want huiswerkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooh dat was dat bruidsmeisje waarvan ik dacht dat ze een of andere beperking had, nu weet ik het weerZo hing ze over het balkon terwijl alle andere kindjes zwaaiden
![]()
Mogge Muis en Muiszus
Die bovenste deed het eerst nie.quote:
Ah, Muis.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:08 schreef Muis006 het volgende:
Dat is een vd bruidsmeisjes van William en Kate.
Grace van Cutsem. (She cuts 'em!)
Waarom weet ik dit
Ik heb zelfs voor die steigersnol van Zwab een ijsje gekocht, jij mag zoveel bolletjes als je wilquote:
APKquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb zelfs voor die steigersnol van Zwab een ijsje gekocht, jij mag zoveel bolletjes als je wil
Challenge accepted.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb zelfs voor die steigersnol van Zwab een ijsje gekocht, jij mag zoveel bolletjes als je wil
Crap, tis wel duur ijs hoorquote:
Hey zit niet zo te klagen, laat dat aan andere mensen over wil jequote:
Hahahaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Crap, tis wel duur ijs hoor![]()
Wanneer kom je? Dan kan ik gaan sparen
Ja dan krijg ik mn vakantiegeld , das de beste maandquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahahadat hangt ook van de meneer af, maar ik gok in juli. Komt dat jou uit?
Gaan we de bloemetjes buitenzettenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dan krijg ik mn vakantiegeld , das de beste maand![]()
Huis, goed. MM, goed. Werk, not so muchquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey zit niet zo te klagen, laat dat aan andere mensen over wil je![]()
Hoest met t huis, en met MM zn zoektocht naar werk ?
wake up light sucksquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, die Wake-Up light , die doet zn naam eer aan![]()
Heeeeeeeeel mn slaapkamer blauw verlicht van die hoeredisplay.
Wat is dat nou voor een flauwekul?
Die wordt m dus niet, ik denk dat mn moeder m voor moederdag krijgt![]()
Ik hou mn ouwe vertrouwde radioloze zaadwekker wel![]()
Met rode cijfertjes die amper licht geven
quote:
Positivooooooooooquote:
Nou alle functies die dat ding heeft vind ik leuk.quote:
ik vind het ook niksquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou alle functies die dat ding heeft vind ik leuk.
Maar gewoon die display, het lijkt wel een fucking spaceship zoveel licht geeft dat ding, das toch echt debiel?
Ja maar dat maakt me geen reet uit, dan moet ik toch wakker zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vind het ook niksmaar sowieso... als dat ding op volle sterkte is kun je ook beter je zonnebril pakken
Ja wie bedenkt nou zoiets?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:30 schreef DeZwabber het volgende:
mijn wekker geeft ook zoveel licht
draai je je om in bed richting die wekker, kan je meteen je zonnebrand erbij pakken
en dan zit er achter op de wekker een knop waarmee je de verlichting zachter kan zetten, maar dat staat hij dus alquote:
de cijfers zijn een centimeter of zes groot, en permanent in mijn netvlies geëtst, dat helptquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan de cijfers sowieso niet lezen zonder lenzen.
Mn oude wekker staat IN mn bed naast mn hoofd en die moet ik altijd pakken en recht voor mn neus houden om te kunnen zien hoe laat het is![]()
In het pikkedonker zonder licht?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:39 schreef Rewimo het volgende:
Neem zo'n projectiewekker die ze levensgroot op je plafond laat verschijnen
ik draai de mijne wel op zijn kantquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:39 schreef Rewimo het volgende:
Neem zo'n projectiewekker die ze levensgroot op je plafond laat verschijnen
Oh das zonde!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, die Wake-Up light , die doet zn naam eer aan![]()
Heeeeeeeeel mn slaapkamer blauw verlicht van die hoeredisplay.
Wat is dat nou voor een flauwekul?
Die wordt m dus niet, ik denk dat mn moeder m voor moederdag krijgt![]()
Ik hou mn ouwe vertrouwde radioloze zaadwekker wel![]()
Met rode cijfertjes die amper licht geven
Laat je wat voor mij over?quote:
Aiquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
Laat je wat voor mij over?
* Pagan is chocaholic.
Goedemorgen allemaal.
De 26e ging de oude dakgoot er hier af, de 29e de nieuwe er op, alles volgens planning. Nu zijn we een week verder en is het nog niet af. Het gaat nog wel even duren ook want gisteren kreeg de oppertimmerman een deel van de steiger op zijn hoofd en werd door zo'n geel autootje met blauwe lampjes afgevoerd. Gelukkig stonden de lampjes uit op weg naar het zkh en was hij aanspreekbaar.
oh, das minder danquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
Laat je wat voor mij over?
* Pagan is chocaholic.
Goedemorgen allemaal.
De 26e ging de oude dakgoot er hier af, de 29e de nieuwe er op, alles volgens planning. Nu zijn we een week verder en is het nog niet af. Het gaat nog wel even duren ook want gisteren kreeg de oppertimmerman een deel van de steiger op zijn hoofd en werd door zo'n geel autootje met blauwe lampjes afgevoerd. Gelukkig stonden de lampjes uit op weg naar het zkh en was hij aanspreekbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |