ik kan prima zonder steunzolen lopen, maar omdat ik lang en veel loop en mijn benen verkeerd staan verniel ik mijn gewrichtenquote:
een bikkel op slippersquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens een blaar tussen mn tenen van mn slippers
![]()
Maar ik ben een bikkel
Dat is echt volslagen kansloos jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:00 schreef DeZwabber het volgende:
ach, altijd nog beter dan de hele dag op je hakken door maastricht wandelen
Ohquote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:49 schreef DeZwabber het volgende:
tenminste, ik neem stiekem aan dat hij bedoelt wie dat kind is?
Je hebt een zaak in Rotterdam IJsselmonde die echt hele goede schoenen verkoopt waar je dat ws niet bij hebtquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
maar ik heb een blaar omdat ik op steunzolen loop, en daarom mijn hiel tegen de holling aankomt waar m'n enkel hoort te zitten, is tot nu toe bij iedere schoen die ik gehad heb, maar na dat kleine rotstukje is wel heel snel
Maar hij heeft nu net nieuwe, hij kan weer jaren vooruitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je hebt een zaak in Rotterdam IJsselmonde die echt hele goede schoenen verkoopt waar je dat ws niet bij hebt
Met kapotte hielen, dat dan weer welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Maar hij heeft nu net nieuwe, hij kan weer jaren vooruit
Dat is een vd bruidsmeisjes van William en Kate.quote:
Defying gravity!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:08 schreef Arctura het volgende:
Dierenthuis gisteren was gezellig, en Muis en ik hebben een hondje geadopteerd.
Ik neem geregeld foto's van mijn hond om door te sturen aan het asiel, en deze zat ertussen, die wil ik het internet niet onthouden..
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:08 schreef Arctura het volgende:
Dierenthuis gisteren was gezellig, en Muis en ik hebben een hondje geadopteerd.
Ik neem geregeld foto's van mijn hond om door te sturen aan het asiel, en deze zat ertussen, die wil ik het internet niet onthouden..
[ afbeelding ]
Mogge. En doei, want huiswerkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooh dat was dat bruidsmeisje waarvan ik dacht dat ze een of andere beperking had, nu weet ik het weerZo hing ze over het balkon terwijl alle andere kindjes zwaaiden
![]()
Mogge Muis en Muiszus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |