ik kan prima zonder steunzolen lopen, maar omdat ik lang en veel loop en mijn benen verkeerd staan verniel ik mijn gewrichtenquote:
een bikkel op slippersquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens een blaar tussen mn tenen van mn slippers
![]()
Maar ik ben een bikkel
Dat is echt volslagen kansloos jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:00 schreef DeZwabber het volgende:
ach, altijd nog beter dan de hele dag op je hakken door maastricht wandelen
Ohquote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:49 schreef DeZwabber het volgende:
tenminste, ik neem stiekem aan dat hij bedoelt wie dat kind is?
Je hebt een zaak in Rotterdam IJsselmonde die echt hele goede schoenen verkoopt waar je dat ws niet bij hebtquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
maar ik heb een blaar omdat ik op steunzolen loop, en daarom mijn hiel tegen de holling aankomt waar m'n enkel hoort te zitten, is tot nu toe bij iedere schoen die ik gehad heb, maar na dat kleine rotstukje is wel heel snel
Maar hij heeft nu net nieuwe, hij kan weer jaren vooruitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je hebt een zaak in Rotterdam IJsselmonde die echt hele goede schoenen verkoopt waar je dat ws niet bij hebt
Met kapotte hielen, dat dan weer welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Maar hij heeft nu net nieuwe, hij kan weer jaren vooruit
Dat is een vd bruidsmeisjes van William en Kate.quote:
Defying gravity!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:08 schreef Arctura het volgende:
Dierenthuis gisteren was gezellig, en Muis en ik hebben een hondje geadopteerd.
Ik neem geregeld foto's van mijn hond om door te sturen aan het asiel, en deze zat ertussen, die wil ik het internet niet onthouden..
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:08 schreef Arctura het volgende:
Dierenthuis gisteren was gezellig, en Muis en ik hebben een hondje geadopteerd.
Ik neem geregeld foto's van mijn hond om door te sturen aan het asiel, en deze zat ertussen, die wil ik het internet niet onthouden..
[ afbeelding ]
Mogge. En doei, want huiswerkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooh dat was dat bruidsmeisje waarvan ik dacht dat ze een of andere beperking had, nu weet ik het weerZo hing ze over het balkon terwijl alle andere kindjes zwaaiden
![]()
Mogge Muis en Muiszus
Die bovenste deed het eerst nie.quote:
Ah, Muis.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:08 schreef Muis006 het volgende:
Dat is een vd bruidsmeisjes van William en Kate.
Grace van Cutsem. (She cuts 'em!)
Waarom weet ik dit
Ik heb zelfs voor die steigersnol van Zwab een ijsje gekocht, jij mag zoveel bolletjes als je wilquote:
APKquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb zelfs voor die steigersnol van Zwab een ijsje gekocht, jij mag zoveel bolletjes als je wil
Challenge accepted.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb zelfs voor die steigersnol van Zwab een ijsje gekocht, jij mag zoveel bolletjes als je wil
Crap, tis wel duur ijs hoorquote:
Hey zit niet zo te klagen, laat dat aan andere mensen over wil jequote:
Hahahaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Crap, tis wel duur ijs hoor![]()
Wanneer kom je? Dan kan ik gaan sparen
Ja dan krijg ik mn vakantiegeld , das de beste maandquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahahadat hangt ook van de meneer af, maar ik gok in juli. Komt dat jou uit?
Gaan we de bloemetjes buitenzettenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dan krijg ik mn vakantiegeld , das de beste maand![]()
Huis, goed. MM, goed. Werk, not so muchquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey zit niet zo te klagen, laat dat aan andere mensen over wil je![]()
Hoest met t huis, en met MM zn zoektocht naar werk ?
wake up light sucksquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, die Wake-Up light , die doet zn naam eer aan![]()
Heeeeeeeeel mn slaapkamer blauw verlicht van die hoeredisplay.
Wat is dat nou voor een flauwekul?
Die wordt m dus niet, ik denk dat mn moeder m voor moederdag krijgt![]()
Ik hou mn ouwe vertrouwde radioloze zaadwekker wel![]()
Met rode cijfertjes die amper licht geven
quote:
Positivooooooooooquote:
Nou alle functies die dat ding heeft vind ik leuk.quote:
ik vind het ook niksquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou alle functies die dat ding heeft vind ik leuk.
Maar gewoon die display, het lijkt wel een fucking spaceship zoveel licht geeft dat ding, das toch echt debiel?
Ja maar dat maakt me geen reet uit, dan moet ik toch wakker zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vind het ook niksmaar sowieso... als dat ding op volle sterkte is kun je ook beter je zonnebril pakken
Ja wie bedenkt nou zoiets?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:30 schreef DeZwabber het volgende:
mijn wekker geeft ook zoveel licht
draai je je om in bed richting die wekker, kan je meteen je zonnebrand erbij pakken
en dan zit er achter op de wekker een knop waarmee je de verlichting zachter kan zetten, maar dat staat hij dus alquote:
de cijfers zijn een centimeter of zes groot, en permanent in mijn netvlies geëtst, dat helptquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan de cijfers sowieso niet lezen zonder lenzen.
Mn oude wekker staat IN mn bed naast mn hoofd en die moet ik altijd pakken en recht voor mn neus houden om te kunnen zien hoe laat het is![]()
In het pikkedonker zonder licht?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:39 schreef Rewimo het volgende:
Neem zo'n projectiewekker die ze levensgroot op je plafond laat verschijnen
ik draai de mijne wel op zijn kantquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:39 schreef Rewimo het volgende:
Oh das zonde!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, die Wake-Up light , die doet zn naam eer aan![]()
Heeeeeeeeel mn slaapkamer blauw verlicht van die hoeredisplay.
Wat is dat nou voor een flauwekul?
Die wordt m dus niet, ik denk dat mn moeder m voor moederdag krijgt![]()
Ik hou mn ouwe vertrouwde radioloze zaadwekker wel![]()
Met rode cijfertjes die amper licht geven
Laat je wat voor mij over?quote:
Aiquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
Laat je wat voor mij over?
* Pagan is chocaholic.
Goedemorgen allemaal.
De 26e ging de oude dakgoot er hier af, de 29e de nieuwe er op, alles volgens planning. Nu zijn we een week verder en is het nog niet af. Het gaat nog wel even duren ook want gisteren kreeg de oppertimmerman een deel van de steiger op zijn hoofd en werd door zo'n geel autootje met blauwe lampjes afgevoerd. Gelukkig stonden de lampjes uit op weg naar het zkh en was hij aanspreekbaar.
oh, das minder danquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
Laat je wat voor mij over?
* Pagan is chocaholic.
Goedemorgen allemaal.
De 26e ging de oude dakgoot er hier af, de 29e de nieuwe er op, alles volgens planning. Nu zijn we een week verder en is het nog niet af. Het gaat nog wel even duren ook want gisteren kreeg de oppertimmerman een deel van de steiger op zijn hoofd en werd door zo'n geel autootje met blauwe lampjes afgevoerd. Gelukkig stonden de lampjes uit op weg naar het zkh en was hij aanspreekbaar.
Of een pendule die de kwartieren en het aantal uren slaat. Dan kun je gewoon je ogen dichthouden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:39 schreef Rewimo het volgende:
quote:
Ja, maar op veilig werken heb ik de mensen van de woningstichting eigenlijk nog nooit kunnen betrappen in de tien jaar dat we hier wonen. Twee steigers, metertje of 5 hoog en daartussen een loopbrug. En dan het hele zooitje in één keer proberen te verplaatsen over een grindpad.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Wij hadden bij Virgin vroeger heel veel Star Wars merchandise, we hadden een hele wand vol gelegd met hele grote R2D2 knuffels en daar zat een piepertje dat echt piepte zoals R2 doet.
We renden echt de hele dag langs die wand heen en weer om zoveel mogelijk R2's tegelijk te laten piepen![]()
hier zijn ze nu achter een steiger aan het opbouwen, het zijn de meest luidruchtige mongoloïden die ik ooit gezien heb, en dan ben ik westlanders gewendquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:51 schreef Pagan het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar op veilig werken heb ik de mensen van de woningstichting eigenlijk nog nooit kunnen betrappen in de tien jaar dat we hier wonen. Twee steigers, metertje of 5 hoog en daartussen een loopbrug. En dan het hele zooitje in één keer proberen te verplaatsen over een grindpad.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hier zijn ze nu achter een steiger aan het opbouwen, het zijn de meest luidruchtige mongoloïden die ik ooit gezien heb, en dan ben ik westlanders gewend
O my god, you basterd!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:54 schreef oh-oh het volgende:
We hadden ook South Park meuk, we voetbalden altijd met een hele grote pluchen Kenny
Kun je die spons dan niet in hun waffel frotten? Ducttape erover zodat het blijft zitten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Die maken werkelijk waar nog tyfusherrie met alleen een spons in hun jatten
Zijn westlanders echt zo erg? Plat Gronings is ook niet om aan te horen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hier zijn ze nu achter een steiger aan het opbouwen, het zijn de meest luidruchtige mongoloïden die ik ooit gezien heb, en dan ben ik westlanders gewend
das heul knapquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Die maken werkelijk waar nog tyfusherrie met alleen een spons in hun jatten
het zijn lompe boeren, het platte gewauwel stoor ik me niet eens zo aanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:01 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kun je die spons dan niet in hun waffel frotten? Ducttape erover zodat het blijft zitten.
[..]
Zijn westlanders echt zo erg? Plat Gronings is ook niet om aan te horen.
gaat plantjes water geven.
Ow ow, toen ik ziek was strompelde ik altijd door de vers gedweilde hal naar buiten met de honden als ze bezig waren.quote:
We killed Kennyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:09 schreef Pagan het volgende:
Zo, ff nieuwe tuinstoelen halen.Je plaatje deed het weer niet maar gelukkig de url welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Zonder niet, dan hebbie een wafelbuttquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
met een goed kussen er op zou dat best kunnen werken
onze supermarkten hebben er niet eens zoveelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:13 schreef Muis006 het volgende:
Je kan ook hendig sjiek BBQ'en op een winkelwagentje. Bij de supermarkt hier hangt een briefje; er zijn 200 winkelwagentjes kwijt en die willen ze graag terug
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:13 schreef Muis006 het volgende:
Je kan ook hendig sjiek BBQ'en op een winkelwagentje. Bij de supermarkt hier hangt een briefje; er zijn 200 winkelwagentjes kwijt en die willen ze graag terug
Fokken alsof je leven er vanaf hangtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Ohhhhhh kutkolere.
Mn stomme stinkende collega heeft zo een ontieglijk kuthumeur al weken.
En mn leuke collega ( van de XL kat ) is het zo zat dat ze vanmiddag vrij genomen heeft.
Zit ik dr de hele middag alleen mee opgescheept
En die twee collega's die nu dus beiden vrij hebben vanmiddag liggen echt helemaal in een deuk dr omquote:
Spuit er wat deo op, en houdt een aansteker bij de spuitbus.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Ohhhhhh kutkolere.
Mn stomme stinkende collega heeft zo een ontieglijk kuthumeur al weken.
En mn leuke collega ( van de XL kat ) is het zo zat dat ze vanmiddag vrij genomen heeft.
Zit ik dr de hele middag alleen mee opgescheept
Oh dat mens stinkt echt zo ongelooflijk naar aangekoekt zweet, zelfs de mensen in de bus klagen eroverquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Spuit er wat deo op, en houdt een aansteker bij de spuitbus.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:10 schreef ferrari_rood het volgende:
succes ermee barbaaf
Ik heb de hele nacht aan alle toeters en bellen gehangen omdat ik gisteren toch begon te spugen inclusief veel bloed
Protocol tot nu toe
-longrijpingsspuiten wat doen die krengen pijn zeg
-ma groeiecho
-proberen de 37wk te halen
en een infuus en een katheter zijn beide hel
He gedverquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:10 schreef ferrari_rood het volgende:
succes ermee barbaaf
Ik heb de hele nacht aan alle toeters en bellen gehangen omdat ik gisteren toch begon te spugen inclusief veel bloed
Protocol tot nu toe
-ma groeiecho
bd onderdruk 100 krijg verhoging van de medicatiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
He gedver![]()
Hoest met je bloeddruk en eiwitten in de urine dan?
Isniegoe f_rquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
bd onderdruk 100 krijg verhoging van de medicatie
urine staat nog op kweek
Ik heb ook de oude versie teruggezet, 4.0 vertraagde alles enorm.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:08 schreef Barbaaf het volgende:
Firefox 4.0.1![]()
![]()
De derde pagina die ik ermee opende was de pagina om de oude versie te downloaden.
En inmiddels is het bal hier, een flinke netwerkstoring waardoor onze monitoring over de zeik gaat en ik iedere paar seconden een smsje of semafoonpiep krijg
Getver, dat is echt balen. Toch maar goed dat je al in het zkh was toen dat gebeurde. Sterkte met alles, wat een tegenvallers steeds voor jequote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:10 schreef ferrari_rood het volgende:
succes ermee barbaaf
Protocol tot nu toe
-ma groeiecho
Op de snelheid had ik nog niet eens gelet, meer dat alles anders stond dan ik het had en wilde (tabladen boven je knoppenbal, wie verzint datquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb ook de oude versie teruggezet, 4.0 vertraagde alles enorm.
dat is natuurlijk nageaapt van Chromequote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:24 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Op de snelheid had ik nog niet eens gelet, meer dat alles anders stond dan ik het had en wilde (tabladen boven je knoppenbal, wie verzint dat). Dit was allemaal vast terug te zetten, al dan niet met addons maar daar heb ik ff geen zin in
Och wat balen zeg f_rquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:10 schreef ferrari_rood het volgende:
succes ermee barbaaf
Protocol tot nu toe
-ma groeiecho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |