Ohzo! Ik dacht, gesponsord snor laten staan ofzeuquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohzo! Ik dacht, gesponsord snor laten staan ofzeuShows how much I know!
Lol.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en ik zag net een Water for Elephants banner en dat herinnerde me aan een interview met ehhh hoeheetzeookweer Reese Witherspoon, waarin haar gevraagd werd hoe het was om met Mr Pattinson te viezelevozen en dat zij antwoordde dat het maar een ransaap was die veel teveel kwijlde![]()
![]()
Daar gaan de dromen van tig bakvisjes! Vraag me af of Mr Pattinson aan zijn tegenspeelster gevraagd zou hebben om dat te zeggen zodat ie ook eens rust krijgt
Je vergeet supermamaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:25 schreef Tinkepink het volgende:
Leuk! Opsomtopic! Ik ga vast de helft vergeten, want ik heb wel heel veel gedaan.![]()
lijst...
Volgens mij is het lijstje nog niet compleet
Zit die ook in die film ofzoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol.
Met Hans Landa was het vast fijner!.
[ afbeelding ]
Ik ook. Ik deed meerdere dingen naast elkaar. Naast het naar school gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
TinkDa's een boel! En zo oud ben je nie eens!
Ik heb veel bijbaantjes meerdere jaren gehad, daardoor is het lijstje ook een stukkie korter
Ja die speelt haar hubbyquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
TinkDa's een boel! En zo oud ben je nie eens!
Ik heb veel bijbaantjes meerdere jaren gehad, daardoor is het lijstje ook een stukkie korter
[..]
Zit die ook in die film ofzoLanda was zo'n creepy creepster!
Levend standbeeld.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:25 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij is het lijstje nog niet compleet
quote:
Ik ben idd heul poezeligquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:36 schreef Chicolate het volgende:
Maria je bent een schatMn sleutels lagen nog thuis bij mn ouders, en het meisje met de reservesleutel is op vakantie
.
Ja, ben meteen naar mn ouders gegaan en daar de sleutels opgehaald en meteen met de trein terug naar huis. En het stomste was dat ik mn boek uithad dus het was nog saai ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben idd heul poezelig![]()
Glapje, graag gedaan Chicomademoiselle![]()
Kan je nu je huis weer in?
www.lancelots.nl !quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:53 schreef Chicolate het volgende:
Vraagje voor de slankies met een eigen bedrijfje: wat zijn goede sites/boeken met informatie? Ik ga waarschijnlijk iets opzetten in de categorie bijlessen, kvk nummer aanvragen enzo, maar moet weten hoeveel omzetbelasting je af moet staan, hoe het zit met inkomsten opgeven bij belastingdienst, vergoeding aan andere mensen en wit/zwart werk doen. Eigenlijk alles wat je moet doen voor een legaal bedrijfje en hoe je ervoor zorgt dat je genoeg overhoudt om leuk van op vakantie te kunnen.
[..]
Ja, ben meteen naar mn ouders gegaan en daar de sleutels opgehaald en meteen met de trein terug naar huis. En het stomste was dat ik mn boek uithad dus het was nog saai ook.
@Vik: een PM gestuurd aan iemand hier op Fok, dat ik een deadline niet ging halen.
Zo, bijlezen.
Je gebruikt geen PC, schrijfgerei, andere kantoorartikelen voor je bedrijfje?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
www.lancelots.nl !Heel veel hendige info, o.a. ook over wat je apart moet zetten voor belasting enzo. Kan afhangen in wat voor schaal je valt (hoeveel uren je maakt, etc.). Ik zet zelf 30% van wat ik verdien apart, da's wel vrij ruim, maar beter dat ik meer apart heb gezet dan te weinig. Je kunt eventuele kosten die je maakt in het kader van je bedrijfje aftrekken, maar ikzelf maak eigenlijk geen kosten, dus tja
![]()
Leuk dat je dat gaat doen!![]()
Oh en wat betreft belastingdienst: voor binnenlandse diensten moet je veelal btw afdragen (moet je dan ook op je facturen aangeven), dat kan 1x per kwartaal. En dan geloof ik 1x per jaar de Grote Bups, wat dus veelal wat hoger kan uitpakken. Als starter kan je van de belastingdienst een gratis infogesprek krijgen, dat vind ik wel een aanrader, daar heb ik wel veel aan gehad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |