quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn carriere:
- medewerker in een wietkwekerij
Hello?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn after-studie carriere is ook niet echt opzienbarend, maar het betaald goed genoeg en ik heb het naar mn zin, dus ik ben wel blij.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
En het is nog waar ook.
Ik sneed stekjes en verdiende daarmee goed geld.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze zeiden dat het voor touw enzo was, maar toen ik voor een 2 uur durend verhoor op het politiebureau moest komen, geloofde ik dat niet meer zo.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze zeiden dat het voor touw enzo was, maar toen ik voor een 2 uur durend verhoor op het politiebureau moest komen, geloofde ik dat niet meer zo.
Uh... sorry.quote:
Ook geen 'gewone pakketjes' ophalen van het postkantoor dan voor 40euro per pakketje...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
15. Ik weet wel dat ik het toen heel tof vond om zo'n 300 gulden per week te verdienen.quote:
Bollen pellen in een koele maar stinkende loods met het felle buitenlicht dat pijn doet aan je ogen voor 5 gulden per kistje. Mooi man.quote:
Dat is inderdaad veel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
15. Ik weet wel dat ik het toen heel tof vond om zo'n 300 gulden per week te verdienen.
Had je geen argwanende papa?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
15. Ik weet wel dat ik het toen heel tof vond om zo'n 300 gulden per week te verdienen.
Nee, vriendinnetje werkte er ook. Het leek allemaal wel okee, maar de politie-inval bewees het tegendeelquote:
Ook een hele lijstquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:13 schreef V1z0R het volgende:
Even nagedacht maar mijn vakantie- / bijbaan carrière (in niet chronologische volgorde):
- Onkruid wieden en schoffelen
- Grasvelden troepvrij maken
- Opperen
- Meubels en vloerbedekking sjouwen
- Wiettoppen knippen
- Snorren
- Champignonbedrijf
- Boerenknecht
- Mechanisatiebedrijf
- Manusje van alles in horeca
- Huisstijl aanpasser (kleurcodes in HTML enzo aanpassen)
- Webdesign
- PC-reperateur
Illegale taxiquote:
Ah, ik ben vandaag kennelijk van de domme taal/typfouten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook een hele lijst.
Maar het is 'reparateur' en ook 'therapeut' en niet 'therepeut', HPKW.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |