Wilde ik net een schoonmaakbaantje nemen om uit m'n dip te komenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:03 schreef Mini. het volgende:
[..]
Was ik net begonnen om de keuken schoon te maken... Nou ja, gelukkig doe ik dat niet zo vaak.
Is de Ikea (tot er iets beters voorbij komt) niet nog een optie? 's Ochtends vroeg daar werken, heb je de rest van de dag voor jezelf. Plus beweging door het van en naar werk fietsen (als je eenmaal de weg weet valt die tocht ook meequote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:07 schreef Viking84 het volgende:
Wilde ik net een schoonmaakbaantje nemen om uit m'n dip te komen.
Langslopen en alsnog een brief inleveren.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk net even, maar de dichtstbijzijnde IKEA (Delft) heeft al voldoende sollicitaties binnen gekregen...
Dat laatste heb ik al eens gedaan. Is minderquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:16 schreef Tinkepink het volgende:
zomerbaantjes genoeg op het moment. Ik zou even langs een paar uitzendbureaus gaan, cv"s meenemen en elke week hetzelfde rondje maken.
Patat bakken aan het strand![]()
Bollen pellen![]()
Koekjes inpakken in een fabriek
Vandaar dat je nu hier postquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:20 schreef loveli het volgende:
Bij mij duurde het aanzienlijk langer dan 2 dagen
Weet ik. Ik heb jarenlang dat soort werk als vakantiebaantje gehad. Koekjes inpakken, chocolade inpakken, dozen stapelen. Loeizwaar werk en heel geestdodend. Respect voor de mensen die het aankunnen dag in dag uit te doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik al eens gedaan. Is minderdan het miss lijkt, hoor
.
Indirect wel. Toen kwam ik tot de conclusie dat ik alles kon eten zonder dik te worden, 19 jaar en 57 kilo. Toen ik 28 en 68 kilo was (en niet meer voetbalde) viel het kwartje.quote:
Toch kun je altijd iets van je kwaliteiten kwijt in geestdodend werk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:21 schreef Tinkepink het volgende:
Weet ik. Ik heb jarenlang dat soort werk als vakantiebaantje gehad. Koekjes inpakken, chocolade inpakken, dozen stapelen. Loeizwaar werk en heel geestdodend. Respect voor de mensen die het aankunnen dag in dag uit te doen.
Daarom niet echtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Weet ik. Ik heb jarenlang dat soort werk als vakantiebaantje gehad. Koekjes inpakken, chocolade inpakken, dozen stapelen. Loeizwaar werk en heel geestdodend. Respect voor de mensen die het aankunnen dag in dag uit te doen.
Ja, bij mij in de koekjesfabriek was het ook vooral gezellig. Niet dat ik daar wat aan had want met al dat machinelawaai kan ik niks verstaan. Dus voor mij was het extra geestdodendquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Toch kun je altijd iets van je kwaliteiten kwijt in geestdodend werk.
Bij mij in de fabriek werkte een groep Spaanse dames die er al 20 jaar werkten en daar hun sociale contacten onderhielden.
Koel. Wat voor baantje?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:23 schreef Rituals het volgende:
Ik heb vanmorgen een sollicitatiegesprek gehad voor een bijbaantje. Nu is het wachten op de uitslag. Spannend!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |