ik las scheitenquote:
Ga je een koptelefoon voor mij zoeken?quote:
Kan ook lekker zijn, maar de wc vind ik een gepastere plek. Daar heb ik toiletpapier voor handen, in onze tuin alleen steentjes. Een scrubbeurt op mijn tere billetjes klinkt dan wel weer aanlokkelijk.quote:
Mental Imagingquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan ook lekker zijn, maar de wc vind ik een gepastere plek. Daar heb ik toiletpapier voor handen, in onze tuin alleen steentjes. Een scrubbeurt op mijn tere billetjes klinkt dan wel weer aanlokkelijk.
Doe dat!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:16 schreef Morthill het volgende:
goed, als die monteur te lang op zich gaat wachten ga ik wel lekker vanmiddag warm eten en dan gewoon van 13.00 tot 21.00 in de UB hangen of zo
Heb je stekeltjes, dan kan ik ook een scrubbeurt verwachten als ik op je hoofd schijt!quote:
Volgens mij krijgen monteurs de opdracht om nooit mooi op tijd te zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:16 schreef Morthill het volgende:
goed, als die monteur te lang op zich gaat wachten ga ik wel lekker vanmiddag warm eten en dan gewoon van 13.00 tot 21.00 in de UB hangen of zo
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je stekeltjes, dan kan ik ook een scrubbeurt verwachten als ik op je hoofd schijt!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen monteurs de opdracht om nooit mooi op tijd te zijn.
dat is niet waar kan ik als monteur zeggen, ik kom gewoon te laat omdat ik de surinaamse tijd aan hou ;')quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen monteurs de opdracht om nooit mooi op tijd te zijn.
Daarom ben je ook aangenomenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
dat is niet waar kan ik als monteur zeggen, ik kom gewoon te laat omdat ik de surinaamse tijd aan hou ;')
Jonguh, Daar kan je toch niet met z'n 2en op gamenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:21 schreef AQuila360 het volgende:
Kleinste arcadekast ooitBest gaaf
Misschien een leuk volgend projectje Poit![]()
Arcadekastje voor onderweg
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:21 schreef AQuila360 het volgende:
Kleinste arcadekast ooitBest gaaf
Misschien een leuk volgend projectje Poit![]()
Arcadekastje voor onderweg
quote:
Ahw, da's zo nasty.. Zal zelf zo ook wel eens ruiken maar vind het echt goor als iemand in de ochtend al zo naar de alcohol ruiktquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:22 schreef badboynova het volgende:
zo ik nu al trek in bier.
kom net bij een klant vandaan waar een loodgieter al aan het werk was.
1 loodgieter heeft gister teveel jupiler op.
2 loodgieter was aan het zweten, net als of er een kraan aan het stromen was.
3 loodgieter herinderd mij aan m'n drank probleem hahaha.
Stuur het inquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:31 schreef Poit het volgende:
Beste mensen van Fok! Games.
Waarom staat dit bericht nog niet online?
http://www.nu.nl/games/2508531/sony-biedt-excuses-lek.html
Ja, daahaag! Ik kom hier voor m'n lol, niet om te werken!quote:
quote:
Serieus? Ik meen me te herinneren dat WMC geen .mkv's wil streamen...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
PMS werkte ook ideaal met de 360. Alleen moest alle mkv getranscode worden en bij films moest er na 30 min toch een tijdje gebufferd worden. Dat was echt fucked up...
Ik gebruik nu Windows Media Center icm Windows 7 op de PC en al het getranscode en andere gekut met externe programma's is volledig overbodigZelfs Blu-Ray rips worden nu probleemloos gestreamd
Really? Er staat een lange ij maar dat lees je als ei?quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Really? Er staat een lange ij maar dat lees je als ei?
quote:Poit
Schijten, scheiten, potatoe potatoe, tomatoe tomatoe..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Really? Er staat een lange ij maar dat lees je als ei?
Kwam er zo BAM een nieuwtje in mijn aars!quote:
Als je je xbox als media extender gebruikt van Windows 7 dan werkt het wel. Via XP is het me nooit gelukt iig, via 7 werkt het als een tietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Serieus? Ik meen me te herinneren dat WMC geen .mkv's wil streamen...
een kusje in je kontje?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kwam er zo BAM een nieuwtje in mijn aars!
Ik heb eens een dag vrij, ik had al vier dagen echt gewerkt dit jaar, ik was er aan toe!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:07 schreef Poit het volgende:
Wat ben je trouwens lekker actief bezig Pheno! Gesellug!!
stiekem wel jaquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb eens een dag vrij, ik had al vier dagen echt gewerkt dit jaar, ik was er aan toe!
Gelukkig ben ik geen ICT-erquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
100 dollar voor een tshirtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Deze is toffer![]()
http://www.thinkgeek.com/stuff/41/portal-tshirt.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |