its a lie ..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:41 schreef Poit het volgende:
HAHA HAD IK JULLIE MOOI TUK!!!
STIEKEM BEN IK OOK EEN IESEETEEJUR!!
Wel tof, maar een beetje TE geekquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Deze is toffer![]()
http://www.thinkgeek.com/stuff/41/portal-tshirt.html
The cake maybe..quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja klik op bestellen dan![]()
Je krijgt em wel vanuit de Aperture Science Warehouse
SHARE IT!! NOM NOM NOMquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
the cake is not a lie .. i haz found the cake!
Ff afschrapen en niet zo zeuren.. OMNOMNOMquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mmm die taart heeft nu schimmel aangezien portal 1 wel tijdje geleden was
*schuift taart naar Poit*quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Ff afschrapen en niet zo zeuren.. OMNOMNOM
Hoop wel dat je hard kan schuiven danquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:22 schreef badboynova het volgende:
zo ik nu al trek in bier.
kom net bij een klant vandaan waar een loodgieter al aan het werk was.
1 loodgieter heeft gister teveel jupiler op.
2 loodgieter was aan het zweten, net als of er een kraan aan het stromen was.
3 loodgieter herinderd mij aan m'n drank probleem hahaha.
Over de A4 komt een heel endquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoop wel dat je hard kan schuiven dan
Is best een stukkie
Maar jij staat dan ook bekend om je elite taartschuif skillz0rzquote:
Mag Scarlett dan wel blijven?quote:
Beer trumps boobies?quote:
Jeweetzquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar jij staat dan ook bekend om je elite taartschuif skillz0rz
Smijt het er maar uitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:03 schreef Sharana_LV het volgende:
*BUUUUUUUURP*
Jeetje net een uitsmijter op!
Goed plan! Ga ik zo ook maar eens maken....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:03 schreef Sharana_LV het volgende:
*BUUUUUUUURP*
Jeetje net een uitsmijter op!
Never.quote:
NURDT!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:41 schreef Poit het volgende:
HAHA HAD IK JULLIE MOOI TUK!!!
STIEKEM BEN IK OOK EEN IESEETEEJUR!!
Met DT, duidelijkquote:
quote:
Hey mon, nee, ik haak af (sorry). Ga waarschijnlijk m'n eigen PC een dikke boost geven en m'n huidige kompjoetor in de kast plaatsen..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:47 schreef Reintji het volgende:
Hey Poit, had jij evt nog belangstelling voor enkele restanten van mijn PeeCee?
Okidokie, no problemo. Ga toch maar een nieuwe kopen ipv een 2de hands. Dan verdwijnt mjin oude in stukjes op MP.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Hey mon, nee, ik haak af (sorry). Ga waarschijnlijk m'n eigen PC een dikke boost geven en m'n huidige kompjoetor in de kast plaatsen..
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:06 schreef Poit het volgende:
Mooi om te zien dat m'n broeders me steunen op de F!G site
Full Throttle is echt BAAS!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:59 schreef AQuila360 het volgende:
Heb nu een hoop van die adventures op m'n iPad staan![]()
Keertje eentje spelen
Die heb ik nietquote:
Ik moet vanavond weer knoeperhard feesten..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:31 schreef Kn0x het volgende:
Pfff nog anderhalf uur. Ik heb geen puf meer. Ik wil gewoon naar huis, FIFA spelen, Dexter kijken en dan weer Oblivion spelen.
quote:
Het is dat ik drum&bass draai... ergens past het wel binnen de beat... (of niet, maar who cares?! )quote:
Ik hou helemaal niet van grote bouncende tietenquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van grote bouncende tieten
Ouwe ruksok?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:13 schreef AQuila360 het volgende:
Potverf ik zoek een aantal ouwe games op zolder maar kan ze niet vinden
Kwam wel alle toffe shit van vroeger tegen
gescheurde condoom van je vader van die bewuste nacht?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:13 schreef AQuila360 het volgende:
Potverf ik zoek een aantal ouwe games op zolder maar kan ze niet vinden
Kwam wel alle toffe shit van vroeger tegen
Serieus, dat bewaar je niet, dat vervloek je en steek je in de fik!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:28 schreef Misan het volgende:
[..]
gescheurde condoom van je vader van die bewuste nacht?
Ja maar ik kan hem niet meer localiseren helaasquote:
Why?quote:
Omdat die tof is en ik die nog ff wou spelen of in elk geval kijken of dat ging!quote:
Of Conflict Freespace!quote:
Die was ook tof, maar niets is vetter dan X-Wing vs TIE-Fighter!quote:
QFTquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die was ook tof, maar niets is vetter dan X-Wing vs TIE-Fighter!
Eerst dichtplakken en ontkennen dat het gebeurd is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Serieus, dat bewaar je niet, dat vervloek je en steek je in de fik!
In de Ikea is het nog erger, kapotte aircoquote:
Nah, voor mij niet hoor...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:25 schreef Gamer_V het volgende:
Zo skiën, willen jullie iets van m'n kou lenen?
Altijd goed met dit weerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nah, voor mij niet hoor...
Het is vanmiddag een stuk warmer dan eerder op de dag...
Maar dat gaat prima samen met m'n wit-biertje en pizza. De kou mag je houden.
Ik mag morgen werken in de bus, als de airco het dan niet doet ga je gewoon doodquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
In de Ikea is het nog erger, kapotte airco
Pff, ook teveel tijd in gestopt. Alleen maar om naar die scheepjes te kijken en netjes neer te zetten.quote:
Gefeli, netjesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:46 schreef koei het volgende:
15-3 gewonnen
En mijn allereerste wedstrijd die ik compleet foutloos heb gespeeld! Had alle ballen die ik zou moeten hebben en alleen maar honkslagen zonder ook maar één keer uit te gaan!
Dan speelt dat nu een stuk beter en relaxter inderdaad.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:04 schreef koei het volgende:
Thanks!
Eigenlijk ben ik wel blij dat we vorig jaar gedegradeerd zijnDit is veel beter voor mijn zelfvertrouwen dan steeds nét aan verliezen en elke keer de derde uit zijn
koei taal:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan speelt dat nu een stuk beter en relaxter inderdaad.
Weet jij hoe je nog aan die game komt?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:46 schreef Reintji het volgende:
[..]
Pff, ook teveel tijd in gestopt. Alleen maar om naar die scheepjes te kijken en netjes neer te zetten.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:30 schreef AQuila360 het volgende:
Lol als laatste geraden en terwijl ik met een groot kussen onder me jas op de trampolie aan het springen was
Het is 09:00. Valt mee toch?quote:
Ik sliep voor mijn doen erg laat en werd door de metselaar van de buren uit bed gerammeld.quote:
terug rammelen...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik sliep voor mijn doen erg laat en werd door de metselaar van de buren uit bed gerammeld.
+gquote:
Het verbaast me dat ie het niet sorteert op het aantal links met een persoon. Al die 40-jarigenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:35 schreef Kuukske het volgende:
Het verbaast me hoeveel mensen Facebook suggereert als iemand die ik zou moeten kennen.
Klinkt gezellig!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:40 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen, ik heb weer het klokje rond geslapen, van 8 tot 8... Volgens mij was ik een beetje moe
Nu wat nuttigs doen, vanmiddag/vanavond met een vriend naar scheveningen en morgen verjaardag vieren bij de papa en de mamaIk heb er wel zin in allemaal!
Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?
Mja, dat zou wel logischer zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:40 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het verbaast me dat ie het niet sorteert op het aantal links met een persoon. Al die 40-jarigen
Ja, wel goed. Best wat aardige klussen achter de rug. Alleen is het onzeker of ik bij deze werkgever kan blijven. Dus volgende week op gesprek bij andere werkgevers.quote:
Euh... vandaag niks, dat wil zeggen een beetje aanrommelen, opruimen, poetsen en straks eerst nog even een aantal rondjes door het park rennen. Morgenochtend bij moeders op de koffie (moederdag!) en 's avonds voetbal kijken ergens in de stad....quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:40 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen, ik heb weer het klokje rond geslapen, van 8 tot 8... Volgens mij was ik een beetje moe
Nu wat nuttigs doen, vanmiddag/vanavond met een vriend naar scheveningen en morgen verjaardag vieren bij de papa en de mamaIk heb er wel zin in allemaal!
Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?
Connecties ftw!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, wel goed. Best wat aardige klussen achter de rug. Alleen is het onzeker of ik bij deze werkgever kan blijven. Dus volgende week op gesprek bij andere werkgevers.
Daarnaast kwam ik tijdens het 5 mei concert in gesprek met een oud collega van de politie en ga ook daar nog even op gesprek.
Doe mij je methode?quote:Voor de rest, lekker z'n gangetje. Beetje op een half dieet en weer steeds vaker sporten. Dus ook alweer een ruime 5 kilo kwijt... nou de rest nog...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |