Ik kijk het later wel terugquote:
quote:
Programmeurstaal?quote:
Dat heb je ook. Het werkt alleen averechts.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En ik dacht nog invloed op je hebben...
Zeker wanneer ze met de double dong beginnen....quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Echt zo eentje die gewoon op kan zetten tijdens je eerste date.
Mooi!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat heb je ook. Het werkt alleen averechts.
Ik kan niet wachten op het nieuwe seizoen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mooi!
Je kijkt Oh oh Tirol! En straks ook naar alle nieuwe afleveringen Oh oh Cherso
Ligt er natuurlijk aan waar je zit, maar met die die-hard WOW'ers valt het gelukkig mee bij mij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vrees dat het alleenmaar erger is geworden. Van totaal isolement is het naar denken dat ze heel wat zijn, omdat ze op wow veel vrienden hebben.![]()
En dat zeg ik als programmeersletje zelf.
Precies. Ik help de economie. Ik help het programma. Ik hou jouw parochie in leven.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mooi!
Je kijkt Oh oh Tirol! En straks ook naar alle nieuwe afleveringen Oh oh Cherso
Als missionaris heb ik nog zoveel te doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op het nieuwe seizoen.
Ik zit tegenwoordig alleenmaar tussen de metalhead IT-ers.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan waar je zit, maar met die die-hard WOW'ers valt het gelukkig mee bij mij.
Hhahahahhaha, we zijn weer 17??quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zit tegenwoordig alleenmaar tussen de metalhead IT-ers.![]()
Nerds, maar ze houden van goede muziek, zijn sociaal en houden van bier.
Beste types.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waar was de tijd waarin ik nog in idealen geloofde?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:59 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Precies. Ik help de economie. Ik help het programma. Ik hou jouw parochie in leven.
Of wanneer z'n arm wordt geamputeerd!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Zeker wanneer ze met de double dong beginnen....
Dat moet je niet aan mij vragen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waar was de tijd waarin ik nog in idealen geloofde?
Die zijn wel oké inderdaad. Ligt er een beetje aan welk type wel, er zitten ook van die metalheads tussen die zichzelf veel te serieus nemen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar het lijkt me vrij nutteloos om mij die vraag te laten beantwoordenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het leven is vragen stellen. Een antwoord en je hebt 3 nieuwe vragen...
Vraag Echtgaafquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wow, een verjaardagswip zou leuk zijn... Maar
Ook niet met een lekkere 80's classic?quote:
Zodra je dit soort foto's van jezelf neemt:quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die zijn wel oké inderdaad. Ligt er een beetje aan welk type wel, er zitten ook van die metalheads tussen die zichzelf veel te serieus nemen.
Anders bel je even Maison Pretty Boy?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wow, een verjaardagswip zou leuk zijn... Maar
Die blackmetalgasten bestaan bijna niet meer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:03 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Zodra je dit soort foto's van jezelf neemt:
[ afbeelding ]
moet je eens wat prioriteiten heroverwegen ja.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Anders bel je even Maison Pretty Boy?
Als je het zo brengtquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ook niet met een lekkere 80's classic?
Moet het nut hebben dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:03 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja, maar het lijkt me vrij nutteloos om mij die vraag te laten beantwoorden
Jammer he??quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die blackmetalgasten bestaan bijna niet meer.
Heb je nou echt niet door dat dat geen zin heeft?quote:
Jij snapt 'm inderdaad. Wat een figuren zijn dat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:03 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Zodra je dit soort foto's van jezelf neemt:
[ afbeelding ]
moet je eens wat prioriteiten heroverwegen ja.
Ik had er nog 1 zitten inclusief vettig lang haar en iedere dag hetzelfde t-shirt en broek. Hij rook ook wat pittig meestal..quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die blackmetalgasten bestaan bijna niet meer.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:07 schreef Picchia het volgende:
Ik heb besloten dat Whiskers2009 geen verjaardagswip krijgt.
Er is geen kunst aan, gewoon rammen en als je klaar bent vragen of ze wat te eten wil gaan maken en dan verdwijnt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet zoveel hoor. Nederigheid is een deugd.
Nut (zin) en noodzaak zijn zo ongeveer de meest lastige discussie die er zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:06 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Heb je nou echt niet door dat dat geen zin heeft?
Ik ga waarschijnlijk dit jaar weer naar Hellfest, daar lopen ze wel nog weelderig rond.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik had er nog 1 zitten inclusief vettig lang haar en iedere dag hetzelfde t-shirt en broek. Hij rook ook wat pittig meestal..
Denk je nu werkelijk, dat het zin heeft voor mij om die vraag te beantwoorden? Of voor jou?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nut (zin) en noodzaak zijn zo ongeveer de meest lastige discussie die er zijn.
Ook al luister ik al jaren geen metal meer, ik voel me nog steeds meer op mijn plek in een van de metalcafé's als de Cave in Amsterdam dan in zeg Paradiso.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jij snapt 'm inderdaad. Wat een figuren zijn dat.
Maar goed, neemt niet weg dat ik altijd goed kan bier drinken en ouwehoeren met die lui.
Een wipkip misschien? Daar kan ze alleen op.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:07 schreef Picchia het volgende:
Ik heb besloten dat Whiskers2009 geen verjaardagswip krijgt.
Vraag php.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet eens eenverjaardagswip... Flauw hoor...
Het oude Dynamoquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:09 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ook al luister ik al jaren geen metal meer, ik voel me nog steeds meer op mijn plek in een van de metalcafé's als de Cave in Amsterdam dan in zeg Paradiso.
Een wipneus, hooguit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een wipkip misschien? Daar kan ze alleen op.
Volgend jaar een sybian vragen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet eens eenverjaardagswip... Flauw hoor...
Dat is een herhaling van je vorige antwoord.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:08 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk, dat het zin heeft voor mij om die vraag te beantwoorden? Of voor jou?
Omdat jij er niks mee doet. Laten we de discussie stoppen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is een herhaling van je vorige antwoord.
Nou... NEEquote:
Neen. Jij kwam met het "nut" op de proppen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:10 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Omdat jij er niks mee doet. Laten we de discussie stoppen.
Je bedoelt Remlof?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou... NEE![]()
Tssss, ik verdien er wel 1
Ik wil geen muziek, ik wil neukenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:10 schreef eriksd het volgende:
Whiskers, ik heb de muziek al voor je uitgezocht:
Heb jij mijn examentip in het vorige topic gezien?quote:
Heb je volgende week een gaatje?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil geen muziek, ik wil neuken![]()
Metal-luisteraars zijn zo ongeveer de meest conservatieve luisteraars, maar dit soort dingen vinden ze echt verdacht vaak ook gaaf.quote:
Je snapt dat je na het aanzetten van Bon Jovi geen enkele echte man meer paraat krijgt.quote:
Snap wat je bedoelt. M'n eigen muzikale roots liggen ook in de metal, maar over de jaren heen ben ik mijn muzieksmaak en interesses gaan verbreden waardoor ik niet meer met die scene in aanraking kom. Maar ik weet nog altijd wel dat er een duizend maal lossere sfeer hangt in een metalkroeg of festival dan op zo'n hipsterfeest waar je aan alle selectiecriteria moet voldoen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:09 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ook al luister ik al jaren geen metal meer, ik voel me nog steeds meer op mijn plek in een van de metalcafé's als de Cave in Amsterdam dan in zeg Paradiso.
Al de tweede keer dat we het eens zijn vandaag mbt muziek.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je snapt dat je na het aanzetten van Bon Jovi geen enkele echte man meer paraat krijgt.
En terecht.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:14 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Metal-luisteraars zijn zo ongeveer de meest conservatieve luisteraars, maar dit soort dingen vinden ze echt verdacht vaak ook gaaf.
Bon Jovi.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je snapt dat je na het aanzetten van Bon Jovi geen enkele echte man meer paraat krijgt.
Sorrry.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Heb jij mijn examentip in het vorige topic gezien?
Nog een high-five dan maar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Al de tweede keer dat we het eens zijn vandaag mbt muziek.
Luister alleen deze song eensquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Al de tweede keer dat we het eens zijn vandaag mbt muziek.
Komt ie:quote:
Nobody gives something around youquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:19 schreef dotCommunism het volgende:
Bon Jovi is echter lang niet zo sexy als Depeche Mode.![]()
quote:
Wtf.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:17 schreef Tem het volgende:
Met die Sybian moest ik gelijk denken aan Howard Stern Queeff off![]()
http://www.vkmag.com/videos/videos_queef_off_bij_howard_stern/
Nog ergerquote:
Je moet gewoon even over het gedrag van bepaalde fans heenkijkenquote:
arme rermlofquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:20 schreef remlof het volgende:
Kut, ben al vanaf 10 uur vanmorgen aan het werk (van huis, rest van bedrijf heeft vrij) en het was de hele dag behoorlijk rustig.
En nu begint men opeens mailtjes te sturen die ik moet beantwoorden enzo
Terwijl ik zo de kroeg in wil met mijn vrienden. Die zitten er zelfs al.
Ik vind het gewoon zeikmuziek. Fans boeien mij niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:20 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je moet gewoon even over het gedrag van bepaalde fans heenkijken
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh en Metliica en en en....
Maar er maar 1 supergeile man
Funk-tijdperk van de Red Hot Chili Peppersquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:23 schreef dotCommunism het volgende:
Whiskers valt duidelijk op de Fabio-types.
[ afbeelding ]
Nightwish.quote:
Hmm ja, dit soort clips zouden 30 seconden moeten zijn, daarna wordt het echt beschamend.quote:
Ik vind het echt geweldig. Zo hilarisch vrolijkmakend.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:27 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hmm ja, dit soort clips zouden 30 seconden moeten zijn, daarna wordt het echt beschamend.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:30 schreef dotCommunism het volgende:
Ik probeerde net wat bands te herinneren die ik vroeger luisterde, maar ik kan niet eens meer bedenken hoe al die metal heette. Behalve Amon Amarth dan, maar dat is omdat dat mijn sportschoolmuziek is.
De Sportschoolquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:30 schreef dotCommunism het volgende:
Ik probeerde net wat bands te herinneren die ik vroeger luisterde, maar ik kan niet eens meer bedenken hoe al die metal heette. Behalve Amon Amarth dan, maar dat is omdat dat mijn sportschoolmuziek is.
Echt zo'n muziekje waarbij zelfs bij mannen het maagdenvlies terug groeit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:27 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hmm ja, dit soort clips zouden 30 seconden moeten zijn, daarna wordt het echt beschamend.
Boring? Metal?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:35 schreef Friek_ het volgende:
De leukste metal was uiteraard black metal. Even wat klassiekers:
Immer gezellig die concerten.
Ulver's beste album is Blood Inside. Hoewel the marriage of heaven & hell wel goed te doen is als je het terugbrengt naar 1 album.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:35 schreef Friek_ het volgende:
De leukste metal was uiteraard black metal. Even wat klassiekers:
Immer gezellig die concerten.
Hehe, jij weet er natuurlijk alles van.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Idioten hier die doen alsof ze ooit van Metal gehoord hebben..
Poser!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hehe, jij weet er natuurlijk alles van.
Ze claimt een keer gestapt te hebben met Max Cavalera. Nou, dan weet je er natuurlijk alles van.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee hoor, al jaren niet meer.. Zo'n jaar of 20...quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hmm, mijn persoonlijke favoriet was toch echt Bergtatt. Eerste album dus. Ulver is sowieso wel een aparte band in dat genre die ik nog steeds kan waarderen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:36 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ulver's beste album is Blood Inside. Hoewel the marriage of heaven & hell wel goed te doen is als je het terugbrengt naar 1 album.
Me??quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:39 schreef dotCommunism het volgende:
Lol, iemand krijgt niet genoeg aandacht.
Groupiesquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:40 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ze claimt een keer gestapt te hebben met Max Cavalera. Nou, dan weet je er natuurlijk alles van.
Sepultura.
Meis, ben ik je ooit afgevallen?? En het is waar hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:40 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ze claimt een keer gestapt te hebben met Max Cavalera. Nou, dan weet je er natuurlijk alles van.
Sepultura.
Die Igor Cavalera draait nog wel eens als dj op electrofeesten (RAUW, etc.). Misschien is ze die wel eens tegen het lijf gelopen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:40 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Gefeliciteerd hoor meid. Je bent met een randaanhangsel van uitgespuugde metal op stap geweest. Hoezee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik BEN met Max op stap geweest, En ik vond het NIET leuk
Nee hoor, maar je bent wel heel erg op zoek naar aandacht vanavond. Waardoor je dingen als "Idioten hier die doen alsof ze ooit van Metal gehoord hebben.." gaat posten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meis, ben ik je ooit afgevallen?? En het is waar hoor
Nee, Max, niet Igor...quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die Igor Cavalera draait nog wel eens als dj op electrofeesten (RAUW, etc.). Misschien is ze die wel eens tegen het lijf gelopen.
Moet toegeven, toen ik 16 was vond ik Roots bloody roots best een gaaf nummer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd hoor meid. Je bent met een randaanhangsel van uitgespuugde metal op stap geweest. Hoezee.
Toen je 16 was vond je vast alles gaaf.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:47 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Moet toegeven, toen ik 16 was vond ik Roots bloody roots best een gaaf nummer.
De handjes zijn alvast onder de dekens.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ga.
Houden jullie het wel netjes hier?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ga.
Zelfs Cradle of Filth.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Toen je 16 was vond je vast alles gaaf.
Dan geloof je het niet meisje.. Mij best..quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:46 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je bent wel heel erg op zoek naar aandacht vanavond. Waardoor je dingen als "Idioten hier die doen alsof ze ooit van Metal gehoord hebben.." gaat posten.
Gelukkig vond ik Children of Bodom (quote:
Die heb ik zelfs nog live gezien op Sziget. Afgezien van het vreselijke optreden was het enorm hilarisch, dit omdat er vlak naast het podium een scherm stond daarop met een nummer waar je sms'jes naartoe kon sturen. Deze werden dan direct vertoond. En ja hoor, na een kleine vijf minuten kwam al het eerste "M'N LUL IS NOG LANGER DAN DIE ZANGER" smsje. Uiterst vermakelijk.quote:
Had ik je al verteld dat dit averechts werkt?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die heb ik zelfs nog live gezien op Sziget. Afgezien van het vreselijke optreden was het enorm hilarisch, dit omdat er vlak naast het podium een scherm stond daarop met een nummer waar je sms'jes naartoe kon sturen. Deze werden dan direct vertoond. En ja hoor, na een kleine vijf minuten kwam al het eerste "M'N LUL IS NOG LANGER DAN DIE ZANGER" smsje. Uiterst vermakelijk.
Oja, das waar. Nou blijft dan nog maar even op. Het is Bevrijdingsdag tenslotte.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:55 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Had ik je al verteld dat dit averechts werkt?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Oja, das waar. Nou blijft dan nog maar even op. Het is Bevrijdingsdag tenslotte.
Ik zal dit topic ook niet verder vervuilen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ga.
Komt er dan ook zometeen Bon Jovi langs?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Duh, het is altijd tijd voor bier en anders is het wel tijd voor whisky.
Van jou had ik iets aardigers verwacht.... Helaas...quote:
Getuigt van goede smaak.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:11 schreef Tem het volgende:
Ik moet zeggen dat ik al die Metal bands die hier genoemd worden niet ken.
Dat het nog maar een uurtje is he, en tja weer een jaar ouder en weer een jaar dichter bij de dood. Nee hoor, Gefeliciflapstaart, dat je nog vele jaartjes rond mag huppelen op deze aardkloot.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van jou had ik iets aardigers verwacht.... Helaas...
Jeeetje, dat klinkt iig een beetje sympathiekquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat het nog maar een uurtje is he, en tja weer een jaar ouder en weer een jaar dichter bij de dood. Nee hoor, Gefeliciflapstaart, dat je nog vele jaartjes rond mag huppelen op deze aardkloot.
Erik, wanneer je nu een 80's classic er in knalt word je gevierendeeldquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Getuigt van goede smaak.
Ik ken uberhaupt geen metalbands.
Vanuit welke positie??quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:18 schreef robin007bond het volgende:
Jezus..
Eriksd ik geef je gelijk over die studente
De onderkantquote:
quote:
Ik heb wel smaak.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:18 schreef robin007bond het volgende:
Jezus..
Eriksd ik geef je gelijk over die studente
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Erik, wanneer je nu een 80's classic er in knalt word je gevierendeeld
Ach man, je weet niet eens waar je over lultquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:14 schreef phpmystyle het volgende:
RRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk voor de fietsen handelaren als iedereen een gratis fiets heeftquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:04 schreef du_ke het volgende:
De postcodeloterij heeft hier in de stad 2500 fietsen als prijs weggeven blijkt vandaag, wordt leuk over op het station over een paar maand!
Wmb komen de maagzuurremmers weer in het basispakket, dan kunnen mensen zoals jij daar gewoon weer gebruik van maken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach man, je weet niet eens waar je over lult
Niet iedereen, het betreft eigenlijk 2 wijken maar die komen samen niet boven de 4000 huishoudens uit. Dus dat is een flinke dichtheid aan fietsen aangezien lang niet iedereen meedoet aan die loterijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Leuk voor de fietsen handelaren als iedereen een gratis fiets heeft
Dan nog, dat wil je toch niet meemaken als fietsenhandelaarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet iedereen, het betreft eigenlijk 2 wijken maar die komen samen niet boven de 4000 huishoudens uit. Dus dat is een flinke dichtheid aan fietsen aangezien lang niet iedereen meedoet aan die loterij
Nee, dit is slecht voor de handelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan nog, dat wil je toch niet meemaken als fietsenhandelaar
Hoewel ze oerlelijk zijn en iedereen ze vast graag in wil ruilen voor wat betersquote:
Mjah, iedereen is zowat weer voorzien van fietsen voor de komende 5 jaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoewel ze oerlelijk zijn en iedereen ze vast graag in wil ruilen voor wat beters
Ik heb al een fietsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:09 schreef phpmystyle het volgende:
Hoelang duurt het totdat jij er 1 in het bezit hebt Duke ?
Wellicht kan ik er ook 1tje scoren op marktplaats aangezien ik mezelf ook nog moet voorzien van een deugdelijke fietsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb al een fiets. Maar als kroegfiets zie ik wel kansen om er ergens een voor weinig te scoren.
7943 zijn de fietsen op gevallen. Net gekeken maar op marktplaats nog nietsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:12 schreef phpmystyle het volgende:
Wat is de postcode van meppel? Ik wil er ook 1 kopen op marktplaats,
De postkoets, het duurt even maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:14 schreef Picchia het volgende:
Meppel? In dat gehucht bezorgen ze geen post.
Jij hebt geen kroegenfiets?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:13 schreef remlof het volgende:
In mijn schuur staat nog mijn oude fiets met een "Liberals do it freely" sticker erop.
Ik zag 'm net nog, had eigenlijk een foto moeten maken
Nou en, prima kroegenfiets, mag best een paar krassen hebben, wel licht overigensquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
7943 zijn de fietsen op gevallen. Net gekeken maar op marktplaats nog niets. Zal wel komen binnenkort. Maar ik waarschuw, ze zijn echt oerlelijk
Maar jij hebt dus ook nog even van Bevrijdingsdag kunnen genieten?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, die heb ik net in mijn schuur geparkeerd
De laatste keer dat ik daar voor aangehouden werd kwam ik weg met het excuus dat het zo zwaar trapte als ik mijn licht aan hadquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou en, prima kroegenfiets, mag best een paar krassen hebben, wel licht overigenskan me nog een hoop geld besparen
Anderhalf uur, gewoon in de kroegquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus ook nog even van Bevrijdingsdag kunnen genieten?
Bij mij niet, ik werd onherroepelijk op de bon geslingerd, 46 euro incl administratie kosten ofzoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik daar voor aangehouden werd kwam ik weg met het excuus dat het zo zwaar trapte als ik mijn licht aan had.
Had toen ook niet moeten blazen overigens
Das minder, maar morgen heb je een nieuwe kans, weekend namelijk;.quote:
Ja morgen ben ik vrij, maar zaterdag overdag moet ik weer werken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Das minder, maar morgen heb je een nieuwe kans, weekend namelijk;.
Zodoende, je werkt toch gewoon 5 dagen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja morgen ben ik vrij, maar zaterdag overdag moet ik weer werken.
Ik word betaald voor vijf dagen per week, maar werk de ene week vier dagen en de andere vijf. En dus af en toe een dag in het weekend.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zodoende, je werkt toch gewoon 5 dagen?
Klinkt niet voordelig aangezien je in het weekend recht hebt op allerlei toeslagen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik word betaald voor vijf dagen per week, maar werk de ene week vier dagen en de andere vijf. En dus af en toe een dag in het weekend.
Mijn normale werkdagen zijn van 10 tot 4quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klinkt niet voordelig aangezien je in het weekend recht hebt op allerlei toeslagen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn normale werkdagen zijn van 10 tot 4
Uhuh en het is leuk werk en goed betaald, ik heb een geweldige baanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Dan heb je het wel leuk voor elkaar
Voor m'n 25e moet ik toch wel de arbeidsmarkt op, niemand zit nog te wachten op een hbo'er die op z'n 25e nog moet beginnen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:35 schreef du_ke het volgende:
Gewoon zo lang mogelijk uitstellen dat gaan werken. Dat kan altijd nog.
Ligt aan je verhaal.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voor m'n 25e moet ik toch wel de arbeidsmarkt op, niemand zit nog te wachten op een hbo'er die op z'n 25e nog moet beginnen.
Ligt eraan hoe je dat wilt bekijken natuurlijk, ik ben trapsgewijs begonnen.quote:
quote:
Ik ben op m'n 25e met alleen Havo begonnen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voor m'n 25e moet ik toch wel de arbeidsmarkt op, niemand zit nog te wachten op een hbo'er die op z'n 25e nog moet beginnen.
Goed dat je er bij zegt dat het om ''geluk'' gaat. Ik moet mijn toekomst niet vast pinnen op geluk, maar ach, het leven kan soms verdomd raar lopen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben op m'n 25e met alleen Havo begonnen.
Maar, toegegeven, ik had de mazzel van het opkomende internet toen, webdevelopment heb ik nooit onderwezen gekregen maar mezelf geleerd. En daar heb ik nu 16 jaar ervaring in, dan vragen ze niet meer naar diploma's
Ja, ik wou hbo journalistiek doen, maar ik werd uitgeloot, als ik was ingeloot had mijn leven er ook vast heel anders uitgezien.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goed dat je er bij zegt dat het om ''geluk'' gaat. Ik moet mijn toekomst niet vast pinnen op geluk, maar ach, het leven kan soms verdomd raar lopen.
Ach, iedereen zegt wel dat ik dom ben, maar ik doe straks wel havo, en dat is best redelijk als ik vergelijk hoe sommige van mijn basisschool geëindigd zijn. Kortom, voor iemands 25e kun je nooit zeggen hoe hij of zij het gaat doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik wou hbo journalistiek doen, maar ik werd uitgeloot, als ik was ingeloot had mijn leven er ook vast heel anders uitgezien.
Manager van KoosVogelsquote:
Klopt, al is 95% van de mensen die ik ken met een vwo diploma wel goed terecht gekomen, bij de havisten ligt dat op 80% ofzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, iedereen zegt wel dat ik dom ben, maar ik doe straks wel havo, en dat is best redelijk als ik vergelijk hoe sommige van mijn basisschool geëindigd zijn. Kortom, voor iemands 25e kun je nooit zeggen hoe hij of zij het gaat doen.
Nah, ik ben absoluut geen manager type.quote:[..]
Manager van KoosVogels
Dat is nog best redelijk, ik werk in een fabriek (bijbaantje) en daar zitten best veel lui bij die VWO of Havo hebben gedaan, maar gewoon geen zin of ambitie hadden om een vervolgopleiding te kiezen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, al is 95% van de mensen die ik ken met een vwo diploma wel goed terecht gekomen, bij de havisten ligt dat op 80% ofzo.
[..]
Nah, ik ben absoluut geen manager type.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |