Ik kijk het later wel terugquote:
quote:
Programmeurstaal?quote:
Dat heb je ook. Het werkt alleen averechts.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En ik dacht nog invloed op je hebben...
Zeker wanneer ze met de double dong beginnen....quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Echt zo eentje die gewoon op kan zetten tijdens je eerste date.
Mooi!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat heb je ook. Het werkt alleen averechts.
Ik kan niet wachten op het nieuwe seizoen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mooi!
Je kijkt Oh oh Tirol! En straks ook naar alle nieuwe afleveringen Oh oh Cherso
Ligt er natuurlijk aan waar je zit, maar met die die-hard WOW'ers valt het gelukkig mee bij mij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vrees dat het alleenmaar erger is geworden. Van totaal isolement is het naar denken dat ze heel wat zijn, omdat ze op wow veel vrienden hebben.![]()
En dat zeg ik als programmeersletje zelf.
Precies. Ik help de economie. Ik help het programma. Ik hou jouw parochie in leven.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mooi!
Je kijkt Oh oh Tirol! En straks ook naar alle nieuwe afleveringen Oh oh Cherso
Als missionaris heb ik nog zoveel te doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op het nieuwe seizoen.
Ik zit tegenwoordig alleenmaar tussen de metalhead IT-ers.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan waar je zit, maar met die die-hard WOW'ers valt het gelukkig mee bij mij.
Hhahahahhaha, we zijn weer 17??quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zit tegenwoordig alleenmaar tussen de metalhead IT-ers.![]()
Nerds, maar ze houden van goede muziek, zijn sociaal en houden van bier.
Beste types.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waar was de tijd waarin ik nog in idealen geloofde?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:59 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Precies. Ik help de economie. Ik help het programma. Ik hou jouw parochie in leven.
Of wanneer z'n arm wordt geamputeerd!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Zeker wanneer ze met de double dong beginnen....
Dat moet je niet aan mij vragen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waar was de tijd waarin ik nog in idealen geloofde?
Die zijn wel oké inderdaad. Ligt er een beetje aan welk type wel, er zitten ook van die metalheads tussen die zichzelf veel te serieus nemen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar het lijkt me vrij nutteloos om mij die vraag te laten beantwoordenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het leven is vragen stellen. Een antwoord en je hebt 3 nieuwe vragen...
Vraag Echtgaafquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wow, een verjaardagswip zou leuk zijn... Maar
Ook niet met een lekkere 80's classic?quote:
Zodra je dit soort foto's van jezelf neemt:quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die zijn wel oké inderdaad. Ligt er een beetje aan welk type wel, er zitten ook van die metalheads tussen die zichzelf veel te serieus nemen.
Anders bel je even Maison Pretty Boy?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wow, een verjaardagswip zou leuk zijn... Maar
Die blackmetalgasten bestaan bijna niet meer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:03 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Zodra je dit soort foto's van jezelf neemt:
[ afbeelding ]
moet je eens wat prioriteiten heroverwegen ja.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Anders bel je even Maison Pretty Boy?
Als je het zo brengtquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ook niet met een lekkere 80's classic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |