Deel: #1, #2 en #3.quote:Vanaf donderdag 24 maart nieuw op de sterke donderdagavond van RTL 5 het reality-programma ‘Echte Meisjes in de Jungle’. In ‘Echte Meisjes in de Jungle’ doen de goedgebekte en opvallendste meisjes uit eerdere RTL 5 reality-programmas mee. Zo doen o.a. Amanda en Nadia mee uit de Gouden Kooi en Pauline en Leslie mee van Echte Gooische Meisjes.
In iedere aflevering van ‘Echte Meisjes in de Jungle’ staan twee opdrachten centraal. In deze opdrachten worden de meisjes op meerdere manieren getest. Hun uithoudingsvermogen. Hun kracht. Hun kennis van Suriname. Allemaal met als doel om te bepalen wie de sterkste en de slimste is.
Roddelen...quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:46 schreef miieejj het volgende:
heb ik iets gemist ? wat heeft nadia gedaan.?
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:46 schreef Tim86 het volgende:
hahaha Britt dacht dat ze figurant zou zijn bij Vd Vorst ziet sterren
Iedereen die ademt deugt niet volgens Mycheala.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:46 schreef miieejj het volgende:
heb ik iets gemist ? wat heeft nadia gedaan.?
Ja en vergeet: " Bleeeeghhhhh" nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:47 schreef King_Merc het volgende:
wat een ellende,wat een ellende,wat een ellende,wat een ellende,wat een ellende,wat een ellende,wat een ellende,wat een ellende,wat een ellende.
Ze heeft een lichte voedselvergiftiging van haar gestolen broodjes.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:48 schreef Cornelis83 het volgende:
Britt detoxing ziekteheel wat anders. Steek er een McDonalds hamburger in en ze is weer 100%
Het is tijd voor hamburgers met uienringetjes...quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:50 schreef Auti het volgende:
[..]
Ze heeft een lichte voedselvergiftiging van haar gestolen broodjes.
Vergeet Nadia niet, met haar vreselijke nep-accent.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:51 schreef Starlie het volgende:
Wat mij betreft is Leslie de ergste daar, vond ik al in de serie: Echte Gooische meisjes... Kan die ontevreden snollenkop van haar niet meer zien! Zij kijkt echt standaard alsof ze iets smerigs ruikt!
HAha, idd!quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:51 schreef Starlie het volgende:
Zij kijkt echt standaard alsof ze iets smerigs ruikt!
Dat denk ik dus ook de hele tijd. Die twee van de gooische meisjes zijn echt de ergste die er tussenlopen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:51 schreef Starlie het volgende:
Wat mij betreft is Leslie de ergste daar, vond ik al in de serie: Echte Gooische meisjes... Kan die ontevreden snollenkop van haar niet meer zien! Zij kijkt echt standaard alsof ze iets smerigs ruikt!
Ik zie Nadia hier regelmatig door het dorp lopen en hoor haar ook regelmatig praten maar in het echt komt ze heel anders over dus ik stoor me iets minder aan haar maar ik begrijp wat je bedoeld!quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef CasB het volgende:
[..]
Vergeet Nadia niet, met haar vreselijke nep-accent.
Normaal valt het nog wel mee maar als je zo dom loopt te schreeuwen heel de tijd dan ben je niet goed wijs .quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
lol inderdaad, hoe ze er ook bij staat
Quintis swaquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:03 schreef Spouwerranger het volgende:
Waarom slikken die vrouwen de pil? Er is toch geen kerel in de buurt?
Waarschijnlijk omdat ze niet ongesteld willen worden. En Quintus is er toch ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:03 schreef Spouwerranger het volgende:
Quintis die dikke snoeperdquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:03 schreef Spouwerranger het volgende:
Camera- en geluidsmannen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:03 schreef Spouwerranger het volgende:
Bosjesmannen!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:03 schreef Spouwerranger het volgende:
Pil wordt niet alleen geslikt als voorbehoedsmiddel, dan weet je datquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:03 schreef Spouwerranger het volgende:
Dat weet ik al, maar het lijkt mij sterk dat ze daar met zijn alle dezelfde problemen hebben. Mja, boeiendquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:06 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Pil wordt niet alleen geslikt als voorbehoedsmiddel, dan weet je dat
quote:
Oh en ik maar denken dat jullie de 'ellendes' bij elkaar opteldequote:Op donderdag 5 mei 2011 21:10 schreef Cornelis83 het volgende:
ja, staat nog steeds op 9gaat echt om "wat een ellende" niet een variatie erop
Reclame...quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:12 schreef Cornelis83 het volgende:
ik zit te trillen van spanning!
En toch denk ik dat we weer terleurgesteld gaan worden oid
Ik voel een connectiequote:
Jawel man, als Michella er maar in blijftquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgende week niet meer kijken dus als het hoogtepunt geweest is.
En dan faalt ze weer door iets op de grond te laten vallen. Echt Britt weerquote:
Ik zou er wel een trucje op kunnen andersquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:15 schreef Starlie het volgende:
Laat ik positief blijven over Leslie, ze heeft wel mooi haar!! Verder heeft ze een kop als een oorwurm!
Voel me gevleid..quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:16 schreef Zeitgeist het volgende:
lol Ymke op Twitter:
ymkethemovement Ymke (in 140 tekens)
Mensen die overigens 'zin bebben' en 'uitkijken naar' DE SLANG bij #emidj -> er is iets mis met jullie
Tja, zo denken we ook over haar, dus dat trekt het weer een beetje rechtquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:16 schreef Zeitgeist het volgende:
lol Ymke op Twitter:
Mensen die overigens 'zin bebben' en 'uitkijken naar' DE SLANG bij #emidj -> er is iets mis met jullie
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:12 schreef CasB het volgende:
Volgens mij heb ik Leslie nooit zien lachen, die kijkt altijd zo:
ware het niet dat slangen doof zijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
Een waar woord, wat die Britt daar zegt! Die slang had zoiets, WTF al die gillende wijven.
Dat is een riem voor de zender van haar microfoontjequote:Op donderdag 5 mei 2011 21:27 schreef CasB het volgende:
Ymke is een stom wijf, maar dit verdient ze ook niet, damn.
Wtf heeft Michella om haar buik?
Hartslagmeter of zo denk ikquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:27 schreef CasB het volgende:
Microfoon/geluidsapparaatjequote:Op donderdag 5 mei 2011 21:27 schreef CasB het volgende:
Kan ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:27 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat is een riem voor de zender van haar microfoontje
Ymke is niet stom verdoriequote:Op donderdag 5 mei 2011 21:27 schreef CasB het volgende:
Ohja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:27 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat is een riem voor de zender van haar microfoontje
Ik had niet anders verwacht van haarquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:28 schreef Ghostinthemachine het volgende:
erg zwak gedrag van die michella
Haha we kijken gewoon uit naar het momentquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:16 schreef Zeitgeist het volgende:
lol Ymke op Twitter:
quote:michella29 Michella
@jennieldmeijer zozo het woordje snol ken je goed!!! Vast geleerd door vaak in de spiegel te kijken!!! Je bent gewoon zielig stukje poep
Zo kijkt ze serieus altijd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:30 schreef formerjellybean het volgende:
Nadia kijkt een beetje raar net alsof ze zo in lachen moet barsten
Haha ja zou wat zijn als dat niet zo wasquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:31 schreef Spouwerranger het volgende:
Toch wel netjes dat ze als nog de opdracht hebben gewonnen.
sowieso waren ze al eerder terug in het kamp, ik denk dat het bellen een extraatje was geweestquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:31 schreef Spouwerranger het volgende:
Toch wel netjes dat ze als nog de opdracht hebben gewonnen.
Dat was wel typisch jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:32 schreef Ties02 het volgende:
HAHAHAHA *BAM* oooh ik lach me helemaal kapot
Vandaar die ondertitelingquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:30 schreef napoleonfour het volgende:
Echt het Nederlands van deze meiden incl. Q is echt bedroevend.
Dit dus. Ik kan veel hebben, maar nu gaat ie hier ook op een andere zenderquote:
Haha, ja, behoorlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:32 schreef formerjellybean het volgende:
Ligt het aan mij of is Ymke gewoon een kluns , volgende keer bijna een hersenschudding
Laatste aflevering. Daarna mag je weer ongeduldig wachten op de volgende oh oh die wederom in chersonisoss plaats gaat vinden...quote:
Echt hoor je kan er zo mee doen met die domme wijven, of ga je beweren dat het ook al jaren fout is om je hartslag bij je pols of nek te meten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:29 schreef Physics het volgende:
[..]
Ah ja, een hartslagmeter om je buik, waar zit je hart ook al weer?
Maar Quintis komt uit Suriname ... logisch dat zijn Nederlands niet perfect is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:30 schreef napoleonfour het volgende:
Echt het Nederlands van deze meiden incl. Q is echt bedroevend.
Hartslag wordt gemeten aan de arteria radialis en arteria carotis omdat ze aan de oppervlakte liggen en dus een relatief betrouwbare bron zijn voor metingen. De aorta abdominalis ligt gemiddeld gezien op 5cm diepte, vet niet meegerekend. Daar kun je dus geen betrouwbare metingen doen. Zeker niet bij een michella met een VP van 30%quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:55 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Echt hoor je kan er zo mee doen met die domme wijven, of ga je beweren dat het ook al jaren fout is om je hartslag bij je pols of nek te meten?
Inderdaadquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:44 schreef IceBeach het volgende:
'Jammer dat ik er geen foto van heb gemaakt.'
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:27 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]
Die eindigt vast op heel wat harde schijven
Ze wou gewoon de slang doodrijden met de autoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:42 schreef Djokotron het volgende:
Michellaelke keer kom ik niet meer bij van het lachen, bazentv. En ymke is wel een beetje retard aan het doen. Ook zo triest dat Ymke dood ging van de schrik van dat beest en Anna keihard wegrent en ondertussen nog even "haal de auto!!!!" roept
![]()
dat was paulinequote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:42 schreef Djokotron het volgende:
Michellaelke keer kom ik niet meer bij van het lachen, bazentv. En ymke is wel een beetje retard aan het doen. Ook zo triest dat Ymke dood ging van de schrik van dat beest en Anna keihard wegrent en ondertussen nog even "haal de auto!!!!" roept
![]()
Nee hoor, dit is super onverantwoordelijk...dat waren die andere opdrachten trouwens ook. Met dat hakmes pompoenen hakken, die vogelspinnen, in bloedhitte en zwakke conditie mensen een berg op sturen...dat had allemaal fout kunnen aflopen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:01 schreef TripleS het volgende:
Ben ik nou de enige die het echt shocking vind en uitermate achterlijk van de productie.......Ik hoop idd dat Ymke rtl he-le-maal uitkleedt.
Hoezo retard?; mijn stelling staat nog steeds. Je hoeft je hartslag niet te meten bij het hart. Jij vroeg in je stelling met een hartslagmeter om de buik waar het hart ligt en nu kom je in een keer met een stelling over vetpercentage bij de buik. Daarin kun je wel gelijk hebben, maar niet in de stelling die ik heb neergelegd. Sterker nog, nu beweer dat je geen betrouwbare metingen kan doen bij de buik met een vetpercentage van x%!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:42 schreef Physics het volgende:
[..]
Hartslag wordt gemeten aan de arteria radialis en arteria carotis omdat ze aan de oppervlakte liggen en dus een relatief betrouwbare bron zijn voor metingen. De aorta abdominalis ligt gemiddeld gezien op 5cm diepte, vet niet meegerekend. Daar kun je dus geen betrouwbare metingen doen. Zeker niet bij een michella met een VP van 30%
Nou jij weer retard
Haha ik voel een bitch fight opkomen .quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:48 schreef poolboy85 het volgende:
DJ_Tony_Star Tony
#emidj ik erger me steeds meer aan die gehaktbal met lippestift! (Michella) ik dacht dat tijger erg was maar die!! Dan nog liever tijger!
13 hours ago
michella29 Michella @
@DJ_Tony_Star jij mag je aan mij ergeren doe ik ook aan jou!Je denk dat je heel wat ben dus niet! Nep hagenees met je stontvlek bha!!!
LOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |