Laatste aflevering. Daarna mag je weer ongeduldig wachten op de volgende oh oh die wederom in chersonisoss plaats gaat vinden...quote:
Echt hoor je kan er zo mee doen met die domme wijven, of ga je beweren dat het ook al jaren fout is om je hartslag bij je pols of nek te meten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:29 schreef Physics het volgende:
[..]
Ah ja, een hartslagmeter om je buik, waar zit je hart ook al weer?
Maar Quintis komt uit Suriname ... logisch dat zijn Nederlands niet perfect is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:30 schreef napoleonfour het volgende:
Echt het Nederlands van deze meiden incl. Q is echt bedroevend.
Hartslag wordt gemeten aan de arteria radialis en arteria carotis omdat ze aan de oppervlakte liggen en dus een relatief betrouwbare bron zijn voor metingen. De aorta abdominalis ligt gemiddeld gezien op 5cm diepte, vet niet meegerekend. Daar kun je dus geen betrouwbare metingen doen. Zeker niet bij een michella met een VP van 30%quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:55 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Echt hoor je kan er zo mee doen met die domme wijven, of ga je beweren dat het ook al jaren fout is om je hartslag bij je pols of nek te meten?
Inderdaadquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:44 schreef IceBeach het volgende:
'Jammer dat ik er geen foto van heb gemaakt.'
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:27 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]
Die eindigt vast op heel wat harde schijven
Ze wou gewoon de slang doodrijden met de autoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:42 schreef Djokotron het volgende:
Michellaelke keer kom ik niet meer bij van het lachen, bazentv. En ymke is wel een beetje retard aan het doen. Ook zo triest dat Ymke dood ging van de schrik van dat beest en Anna keihard wegrent en ondertussen nog even "haal de auto!!!!" roept
![]()
dat was paulinequote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:42 schreef Djokotron het volgende:
Michellaelke keer kom ik niet meer bij van het lachen, bazentv. En ymke is wel een beetje retard aan het doen. Ook zo triest dat Ymke dood ging van de schrik van dat beest en Anna keihard wegrent en ondertussen nog even "haal de auto!!!!" roept
![]()
Nee hoor, dit is super onverantwoordelijk...dat waren die andere opdrachten trouwens ook. Met dat hakmes pompoenen hakken, die vogelspinnen, in bloedhitte en zwakke conditie mensen een berg op sturen...dat had allemaal fout kunnen aflopen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:01 schreef TripleS het volgende:
Ben ik nou de enige die het echt shocking vind en uitermate achterlijk van de productie.......Ik hoop idd dat Ymke rtl he-le-maal uitkleedt.
Hoezo retard?; mijn stelling staat nog steeds. Je hoeft je hartslag niet te meten bij het hart. Jij vroeg in je stelling met een hartslagmeter om de buik waar het hart ligt en nu kom je in een keer met een stelling over vetpercentage bij de buik. Daarin kun je wel gelijk hebben, maar niet in de stelling die ik heb neergelegd. Sterker nog, nu beweer dat je geen betrouwbare metingen kan doen bij de buik met een vetpercentage van x%!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:42 schreef Physics het volgende:
[..]
Hartslag wordt gemeten aan de arteria radialis en arteria carotis omdat ze aan de oppervlakte liggen en dus een relatief betrouwbare bron zijn voor metingen. De aorta abdominalis ligt gemiddeld gezien op 5cm diepte, vet niet meegerekend. Daar kun je dus geen betrouwbare metingen doen. Zeker niet bij een michella met een VP van 30%
Nou jij weer retard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |