Vuige hunter!quote:
Een kijk mij bbqen postquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon niet happen toch.
[..]
Doe even zeggen dan
In de geneeskunde wel. :3quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:19 schreef dralion13 het volgende:
Latijn
Een taal leren waar je de rest van je leven niks aan hebt
haha cum xdquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:20 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Vast wel. Stante pede is ook Latijn. Net als cum laude.
Die Latijnshizzle kregen we niet op school vroegâh.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:20 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Vast wel. Stante pede is ook Latijn. Net als cum laude.
Xdquote:
Je kent die woorden vast wel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Die Latijnshizzle kregen we niet op school vroegâh.
En dat is?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:21 schreef FreezePop het volgende:
1 jaar latijn gehad en dat nou net één van de zinnen zijn die ik heb onthouden samen met iets van aenaes fugere est.
Aenaes is aan het vluchten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Xd
[..]
Je kent die woorden vast wel.
[..]
En dat is?
haha ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad.
En hij droeg zijn vader.
Dat zit flink vol ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:22 schreef Ragboer het volgende:
En nog janken op mij dat ik niet naar bedvrijdingsfestival wilde gaan, zie hier de reden: http://www.telegraaf.nl/f(...)jdelijk_dicht__.html
Ah.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:22 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Aenaes is aan het vluchten.
Eerste hoofdstuk van het boek over de aanval op Troje.
Je moet wat Latijnse medische termen kennen, maar je hoeft geen hele teksten te kunnen lezenquote:
Ik ga ook Zweeds leren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Je moet wat Latijnse medische termen kennen, maar je hoeft geen hele teksten te kunnen lezen
6 jaar latijn hebben voor iets wat je daar ook nog wel leert
quote:
Tja, zo'n klein kutpark waar ze de optredens houden. Is toch vragen om moeilijkheden? Had het zo kunnen voorspellen.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, zo'n klein kutpark waar ze de optredens houden. Is toch vragen om moeilijkheden? Had het zo kunnen voorspellen.
Zweeds is gewoon een vette taal, dus dat snap ik nog, maar latijn...quote:
Chinees is kut.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:26 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Zweeds is gewoon een vette taal, dus dat snap ik nog, maar latijn...
Ik ken iemand die fins kon kiezen op school, en het schijnt dat je bij mij op school tegenwoordig een keuzevak chinees hebt
Ik heb het helaas maar 1 jaar gehad; maar het is wel interessant ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:26 schreef sharr het volgende:
Niet haten op Latijn, het is echt wel een interessante taal, en ik vind niet snel iets interessant.
Je hebt er alleen bijna niks aanquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:26 schreef sharr het volgende:
Niet haten op Latijn, het is echt wel een interessante taal, en ik vind niet snel iets interessant.
Of naar het Zweedstalige deel van Finland.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:28 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Je hebt er alleen bijna niks aan
Zweeds is nog handig als je op vakantie gaat naar zweden...
> planten zijn vernietigd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:28 schreef Ragboer het volgende:
Sharr: Politie vindt lijk in enorme wietplantage
Klopt, Zweeds, Fins en Deens lijken best veel op elkaar. :3quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Of naar het Zweedstalige deel van Finland.
En je kan je er ook wel mee redden in Noorwegen en Denemarken.
Wat, ik wist helemaal niet dat er zoveel wiet in Oud-Beijerland was.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:28 schreef Ragboer het volgende:
Sharr: Politie vindt lijk in enorme wietplantage
Fins niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:29 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Klopt, Zweeds, Fins en Deens lijken best veel op elkaar. :3
Echt wtfquote:
Ja ook nog.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Paradox. Dan zou de persoon die van hem hield ook doodgaan.
Vanuit hier horen dat er een dode op je dorp is gevonden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat, ik wist helemaal niet dat er zoveel wiet in Oud-Beijerland was.
Lekker dan, dode man alles. Vlakbij mijn pa, dat.
Oh.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik teken geen Spongebob figuren na.
En ook niet met zulke ludieke teksten erbij.
Goed gezien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:32 schreef FreezePop het volgende:
Sowieso een tweede paradox want er staat everyone, dat bekend dat de persoon die zo lelijk is zelf ook zou sterven.
quote:
Je bent geweldig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:32 schreef FreezePop het volgende:
Sowieso een tweede paradox want er staat everyone, dat bekend dat de persoon die zo lelijk is zelf ook zou sterven.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:32 schreef FreezePop het volgende:
quote:
Weet ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan hoor je te zeggen: Jij ook lieve KB.
nope, komt zelfs niet bij elkaar in de buurtquote:
Nederlandsquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:36 schreef dralion13 het volgende:
[..]
nope, komt zelfs niet bij elkaar in de buurt
Fins is een Oeraalse taal Zweeds een Indo-Europese taal
Hongaars en Estisch zijn het meest verwant aan het fins
Oh.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:36 schreef dralion13 het volgende:
[..]
nope, komt zelfs niet bij elkaar in de buurt
Fins is een Oeraalse taal Zweeds een Indo-Europese taal
Hongaars en Estisch zijn het meest verwant aan het fins
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zoon. Vervelend. Geen eten vanavond jij.
Doen dan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:39 schreef sharr het volgende:
Ik heb zin om zo in een park te zitten met een cocktail en een lekker muziekje en een sigaret in de zon in korte mouwen en korte broek enzo.
Eetse.quote:
grquote:
Gaan wij een keer doen!quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:39 schreef sharr het volgende:
Ik heb zin om zo in een park te zitten met een cocktail en een lekker muziekje en een sigaret in de zon in korte mouwen en korte broek enzo.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:39 schreef sharr het volgende:
Ik heb zin om zo in een park te zitten met een biertje en een lekker muziekje in de zon in korte mouwen en korte broek enzo.
Een Scandinavische en daarmee een Indo-Europese taalquote:
Dus dan lijken Noors en Zweeds wel op elkaar?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:39 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Een Scandinavische en daarmee een Indo-Europese taal
Ik heb t nog nooit op.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IEUW ECHT SINDS WANNEER IS CHAUDFONTAINE (limondaine heet dat tegenwoordig) ZO ZOETTTTT
Suiker.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had dat vroeger heel vaak, maar nuieuwueuuw soooo soet so soet.
Zo heet het altijd al volgens mij (iig de afgelopen 3 jaar)quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IEUW ECHT SINDS WANNEER IS CHAUDFONTAINE (limondaine heet dat tegenwoordig) ZO ZOETTTTT
quote:
Die groene is het viestsquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:45 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Zo heet het altijd al (iig de afgelopen 3 jaar)
En volgens mij is het altijd al zoet
gewoon wat opdrinken en daarna verdunnen met water
Die groene
Ik heb ook altijd ruzie thuis.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:47 schreef sharr het volgende:
We wilden morgen muffings gaan bakken, maar na het avondeten omdat we pas om 5 uur thuis zijn. Moeder flipt 'm totaal nuKutwijf.
Als klein kind vind je alles wat zoet is lekker (de meeste kinderen iig)quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Die groene is het viests
Maar vroeger vond ik het gewoon lekker, nu is het gewoon té zoet lijkt wel.
ok nu de tekst van een metal nummerquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:47 schreef Henkie94 het volgende:
Lyrics: DO ME, DO ME, DO ME, DOOO MEEEEEEE
Wat.
watquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ok nu de tekst van een metal nummer
My fall will be for you -
My fall will be for you
My love will be in you
If you be the one to cut me
I will bleed forever
Ja, die wou ik dus al in het begin posten maar ik wist hem niet meer en toen opeens bam.quote:
Oui.quote:
Ohja, da's van Nightwish.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ja ik ken dat liedje via via want muziek les emo tekst
Uhuh.quote:
Ik kijk nooit naar de dingen die hier gedumpt worden, alleen als ze aan mij gericht zijn. Oh en de foto's/afbeeldingen bekijk ik ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:54 schreef Henkie94 het volgende:
Kijkt niemand (behalve Japie) nou naar mn filmpje?Zemmels.
Nopequote:Op donderdag 5 mei 2011 17:54 schreef Henkie94 het volgende:
Kijkt niemand (behalve Japie) nou naar mn filmpje?Zemmels.
Waarom post je dingen waar niet op gereageerd wordt vaak dubbel, dan vinden we het meestal niet de moeite waard om te reageren, of we zijn te lui om het filmpje te kijkenquote:
Terima kasihquote:
Omdat t wel de moeite waard is om te bekijken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:58 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Waarom post je dingen waar niet op gereageerd wordt vaak dubbel, dan vinden we het meestal niet de moeite waard om te reageren, of we zijn te lui om het filmpje te kijken
> een grote groep Marokkaanse jongerenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:24 schreef Ragboer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)__bewusteloos__.html
KutvolkZelfs op het Henschotermeer ben je niet meer veilig...
Met z'n achten tegen 50 12-jarigen? Dan hadden er aardig wat wel het ziekenhuis gehaaldquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:24 schreef Ragboer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)__bewusteloos__.html
KutvolkZelfs op het Henschotermeer ben je niet meer veilig...
Stiekem lijkt mij dat best leuk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met z'n achten tegen 50 12-jarigen? Dan hadden er aardig wat wel het ziekenhuis gehaald
Klopt, die heb ik ook wel eens gedaan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:30 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dr was zo'n test van hoeveel 12-jarigen kun jij ownen.Even zoeken.
Waar kan ik die afleggen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Klopt, die heb ik ook wel eens gedaan.
5, 12 wat maakt het ook uit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:31 schreef Henkie94 het volgende:
http://www.howmanyfiveyearoldscouldyoutakeinafight.com/
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:31 schreef Henkie94 het volgende:
http://www.howmanyfiveyearoldscouldyoutakeinafight.com/
Oe, ik heb 22 kindjes in mn stageklas.quote:You could take on 20 five year old kids in a fight.
Ze zouden je kunnen pakken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Oe, ik heb 22 kindjes in mn stageklas.
Slopeuh.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Oe, ik heb 22 kindjes in mn stageklas.
Ik ben klein, speelt ook mee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:34 schreef JApieman het volgende:
25, vast omdat ik nog nooit in een fight ben geweest.
Gemiddeld dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar ze zijn niet allemaal 5 jaar
[..]
Das echt slecht.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik zou wel sowieso een kind als wapen gebruiken.
Als er 25 vijfjarigen eropuit zijn om mij inelkaar te slaan vind ik ze niet zo lief meer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Das echt slecht.
Kindjes zijn best lieffffff.
Hihi jij faalt wel een beetjequote:Op donderdag 5 mei 2011 18:36 schreef Stokstaart het volgende:
<a href="http://www.oneplusyou.com/bb/fight5" style="display: block; background: url(http://www.oneplusyou.com/q/img/bb_badges/fight5.jpg) no-repeat; width: 296px; height: 84px; font-family: Arial, sans-serif; font-size: 42px; color: #fff; text-decoration: none; text-align: center; padding-top: 145px;">22</a><p>Created by OnePlusYou - <a href="http://www.oneplusyou.com">Free Dating Sites</a></p>
Truetrue, maar dat zullen ze toch niet doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als er 25 vijfjarigen eropuit zijn om mij inelkaar te slaan vind ik ze niet zo lief meer.
Gewoon gooien toch.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik zou wel sowieso een kind als wapen gebruiken.
HTML werkt niet, gekkerd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:36 schreef Stokstaart het volgende:
<a href="http://www.oneplusyou.com/bb/fight5" style="display: block; background: url(http://www.oneplusyou.com/q/img/bb_badges/fight5.jpg) no-repeat; width: 296px; height: 84px; font-family: Arial, sans-serif; font-size: 42px; color: #fff; text-decoration: none; text-align: center; padding-top: 145px;">22</a><p>Created by OnePlusYou - <a href="http://www.oneplusyou.com">Free Dating Sites</a></p>
Ik nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Das echt slecht.
Kindjes zijn best lieffffff.
Ze zijn wel heel klein, dus als je t voor elkaar krijgt een klap uit te delen zijn ze wss wel bewusteloos.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:37 schreef Stokstaart het volgende:
You could take on 22 five year old kids in a fight.
Nou denk dat het tegenvalt als ze met zn allen je attacken
Ik ga het maximum proberen te vinden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:37 schreef HappyBob het volgende:
5 jarige kindjes?Ik betwijfel of er een limiet op zit hoeveel je er aan kunt
Gewoon tot je geen energie meer over hebt lijkt me..1 goede klap en die kindjes staan voorlopig niet meer op
D=quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:37 schreef HappyBob het volgende:
5 jarige kindjes?Ik betwijfel of er een limiet op zit hoeveel je er aan kunt
Gewoon tot je geen energie meer over hebt lijkt me..1 goede klap en die kindjes staan voorlopig niet meer op
Ongewapend rite?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:38 schreef HappyBob het volgende:
Ik zie dat ik met mijn 30 goed zit
Even eten.
Jij bent zeker 1,90 ofzo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:38 schreef HappyBob het volgende:
Ik zie dat ik met mijn 30 goed zit
Even eten.
True that, maar het is wel zielig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:38 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel klein, dus als je t voor elkaar krijgt een klap uit te delen zijn ze wss wel bewusteloos.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
True that, maar het is wel zielig.
Misschien zombie-kids die moet je wel klappen![]()
[ afbeelding ]
Wtf is dat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
True that, maar het is wel zielig.
Misschien zombie-kids die moet je wel klappen![]()
[ afbeelding ]
Die had ik ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:40 schreef Henkie94 het volgende:
# To hell with morality, I'd be too busy pile-driving, crane-kicking, and bare-knuckle bashing them all the way back to kintergarten
Die wou ik eerst kiezen, maar toen koos ik de eerste.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:40 schreef Henkie94 het volgende:
# To hell with morality, I'd be too busy pile-driving, crane-kicking, and bare-knuckle bashing them all the way back to kintergarten
Je bent te sociaalquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die wou ik eerst kiezen, maar toen koos ik de eerste.
Wat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neuh, niet eens. Het zijn kinderen for crying out loud.
Maar ze vallen je aan!!!11!!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neuh, niet eens. Het zijn kinderen for crying out loud.
How Geek Are You?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.oneplusyou.com/bb/geek
Ik doe deze nu.
HOI ZERO.
Ik precies even veel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
How Geek Are You?
You are 22% Geek!
Be proud of your geeky awesomeness: Copy and paste the code below each badge to display your score on your blog or myspace profile.
Hoi.
Wtf, wat heb jij allemaal ingevuld dan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:51 schreef sharr het volgende:
YOU COULD TAKE 31 NINETY YEAR OLDS IN A FIGHT!
wat..
dit ga ik in het bejaardenhuismelden
Je faalt wel hardquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:52 schreef Furdinand het volgende:
<a href="http://www.oneplusyou.com/bb/fight5" style="display: block; background: url(http://www.oneplusyou.com/q/img/bb_badges/fight5.jpg) no-repeat; width: 296px; height: 84px; font-family: Arial, sans-serif; font-size: 42px; color: #fff; text-decoration: none; text-align: center; padding-top: 145px;">31</a><p>Created by OnePlusYou - <a href="http://www.oneplusyou.com">Free Dating Sites</a></p>
Harde baas ben ik.
HTML werkt niet popje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:52 schreef Furdinand het volgende:
<a href="http://www.oneplusyou.com/bb/fight5" style="display: block; background: url(http://www.oneplusyou.com/q/img/bb_badges/fight5.jpg) no-repeat; width: 296px; height: 84px; font-family: Arial, sans-serif; font-size: 42px; color: #fff; text-decoration: none; text-align: center; padding-top: 145px;">31</a><p>Created by OnePlusYou - <a href="http://www.oneplusyou.com">Free Dating Sites</a></p>
Harde baas ben ik.
Ik wist niet zeker of ik moest gaan voor PI of voor 42, toch maar 42 gedaan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
42 is wel het antwoord op alle vragen.
Ik ook voor 42.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker of ik moest gaan voor PI of voor 42, toch maar 42 gedaan.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker of ik moest gaan voor PI of voor 42, toch maar 42 gedaan.
quote:
Ik ga ooit nog eens een aardig deel van de decimalen van PI uit mn hoofd leren.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:55 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ga ooit nog eens een aardig deel van de decimalen van PI uit mn hoofd leren.Tot nu toe ken ik alleen 3.1415926535897932.
Ik 40%quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
How Geek Are You?
You are 42% Geek!
Hehehehehe.
Sincostanquote:
Ghehehe, eetsmakelijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:58 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik 40%
Maar ik ga nu eten
3,14159265358(verder ken ik pi niet uit mn hoofd
)
quote:
Wij hadden daar altijd ezelsbruggetjes voor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sincostan
[..]
Ghehehe, eetsmakelijk![]()
42quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:59 schreef Stokstaart het volgende:
De vraag is nu even zal ik een jas aan doen of niet.
Nein.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:59 schreef Stokstaart het volgende:
De vraag is nu even zal ik een jas aan doen of niet.
Dat was ook het enige examen wat ik onder de 4 heb gehaaldquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat ik zei maar wat.
Met mn 2.7 voor mn wiskunde examen toch.![]()
Is dat een ja of een neequote:
Waarom zo laag allemaal.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat was ook het enige examen wat ik onder de 4 heb gehaald. Maar geen eindexamen gelukkig
.
Nee he, dat was ook mijn primaire input. But u never knowquote:
Omdat wiskunde pure aids is.quote:
Duits dan met die naamvallenquote:
Ik vond helemaal niks leuk, behalve het meisje dat me aan een voldoende heeft geholpen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit. Al vond ik pi enz enz best leuk. Maar te moeilijk voor mij wel.
Hahahaha, nice wel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik vond helemaal niks leuk, behalve het meisje dat me aan een voldoende heeft geholpen.
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vond geschiedenis en kunstgeschiedenis echt kutvakken.
Nee echt, Mit nach bei seit vond aus oberquote:
Heb je dr ook nog gehosseld of niet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik vond helemaal niks leuk, behalve het meisje dat me aan een voldoende heeft geholpen.
Dat zijn geen naamvallen popje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee echt, Mit nach bei seit vond aus ober
Doe mij maar gewoon een schnitzel
Wat fix je mn post dan?!quote:
Of een Berliner Bolquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee echt, Mit nach bei seit vond aus ober
Doe mij maar gewoon een schnitzel
Je denkt dat ze me zomaar hielpquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Heb je dr ook nog gehosseld of niet?
42.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Heb je dr ook nog gehosseld of niet?
Nee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Er zijn van die meiden die dat wel doen.
Leraar omkopenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, gaat ook geen verandering in komen denk ik. Nou, geen positieve tenminste.
Hij heeft al een huis in Mozambique en een zeilboot enzo dus ik denk dat ik daar niet genoeg geld voor heb.quote:
Willem-Alexander?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hij heeft al een huis in Mozambique en een zeilboot enzo dus ik denk dat ik daar niet genoeg geld voor heb.
Dan doet ie vast iets met poeders op Schiphol daarnaast want van een lerarensalaris kun je dat vast niet betalenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hij heeft al een huis in Mozambique en een zeilboot enzo dus ik denk dat ik daar niet genoeg geld voor heb.
Ik vond t niet in mn straatje passen. Allemaal theorie, terwijl ik iets doen veel leuker vind.quote:
Onderzoek naar zwarte gaten doet ie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan doet ie vast iets met poeders op Schiphol daarnaast want van een lerarensalaris kun je dat vast niet betalen
De zwarte gaten van de leerlingetjes?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
Onderzoek naar zwarte gaten doet ie.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:09 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
De zwarte gaten van de leerlingetjes?
Bij mijn klas denk ik niet dat ie dat wil.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:09 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Want?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:10 schreef JApieman het volgende:
[..]
Bij mijn klas denk ik niet dat ie dat wil.
:3quote:
Hij is 30+, hij vindt ze allemaal lekker.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:10 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar lelijke meisjes in de klas.
Hij is een keiharde eindbaas, dus ik denk niet dat ie daar genoegen mee neemt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:11 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hij is 30+, hij vindt ze allemaal lekker.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:09 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nice man.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:11 schreef Henkie94 het volgende:
Ik heb tevens maar 1 meisje in de klas, en 5 op de hele school.
Oh.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hij is een keiharde eindbaas, dus ik denk niet dat ie daar genoegen mee neemt.
Ja toch.quote:
Weten we.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:16 schreef Stokstaart het volgende:
Nou piraten ik ga weer, jullie hebben een leuk topic
14.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:17 schreef sharr het volgende:
Ik heb 31 mensen in de klas, ben er nog niet achter of het jongens of meisjes zijn.
Maar jij bent dan ook raarquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:17 schreef sharr het volgende:
Ik heb 31 mensen in de klas, ben er nog niet achter of het jongens of meisjes zijn.
kquote:
Wat?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:17 schreef sharr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |