Nee, het is duidelijk dat het je niet dwars zit inderdaad.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat voor nut heeft het als ik ermee blijf zitten. Ja ze hebben mn jeugd verkloot en zou ze nu de tering in slaan. Kan ik wel moeilijk erover doen maar dat schiet ook niet op
Zit het ook niet. Zou niet eens meer weten wie precies het zijn geweest.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, het is duidelijk dat het je niet dwars zit inderdaad.
Ik kan er niet over meepraten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
Nee, het is duidelijk dat het je niet dwars zit inderdaad.
You still got your whole life ahead of you to make up for your childhood. Enne... slaan is op een gegeven moment ook uitputtend hoor, imhoquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat voor nut heeft het als ik ermee blijf zitten. Ja ze hebben mn jeugd verkloot en zou ze nu de tering in slaan. Kan ik wel moeilijk erover doen maar dat schiet ook niet op
Ik had zo'n geluk vanmiddag, ik liet 'm in de supermarkt uit mijn handen vallen, maar kon 'm nog net half opvangen met mijn voet, waardoor hij niet op de grond kletterde, maar zachtjes over de grond schoof en nog helemaal in orde wasquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Tip van de dag: Niet op een tegelvloer laten vallen, daar kan zo'n ding niet tegen.
ik ook nietquote:
Dat weet ik ook niet meer, er was niet iemand die er bovenuit stak. Het zijn meer situaties die ik me herinner, niet de mensen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zit het ook niet. Zou niet eens meer weten wie precies het zijn geweest.
Ik gleed vanmiddag bijna uit in de supermarktquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had zo'n geluk vanmiddag, ik liet 'm in de supermarkt uit mijn handen vallen, maar kon 'm nog net half opvangen met mijn voet, waardoor hij niet op de grond kletterde, maar zachtjes over de grond schoof en nog helemaal in orde was
Ja, maar pesten deed ik dan weer niet. Te druk met de meisjes en zo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
Jij was zeker het populairste jongetje van de klas?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had zo'n geluk vanmiddag, ik liet 'm in de supermarkt uit mijn handen vallen, maar kon 'm nog net half opvangen met mijn voet, waardoor hij niet op de grond kletterde, maar zachtjes over de grond schoof en nog helemaal in orde was
ik ben niet in de supermarkt geweest vandaagquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik gleed vanmiddag bijna uit in de supermarkt
Hahaha!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, maar pesten deed ik dan weer niet. Te druk met de meisjes en zo.
Ergo: Je hebt een fortuinlijke carriere als voetbalster gemist.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:02 schreef missbehavin het volgende:
En welke is het geworden?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:57 schreef -Engel- het volgende:
Zo... ik heb bijna mijn nieuwe telefoon door.....
Maar meisjes plagen zoentjes vragen dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:03 schreef Techno het volgende:
Ja, maar pesten deed ik dan weer niet. Te druk met de meisjes en zo.
WAAAJAJJOOOOOOO ENGGELLL!!!!!!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Door mijn enorme berg beltegoed.... kon dat niet... dan was ik dat allemaal kwijt geweest
Dan kun je het beter meenemen en nog steeds niet gebruiken, want zo is het uiteindelijk een berg geworden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:03 schreef -Engel- het volgende:
Door mijn enorme berg beltegoed.... kon dat niet... dan was ik dat allemaal kwijt geweest
Dat is zeker waar, is ook meer mn reactie wat ik nu zou doen als ze het zouden doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:01 schreef MNR het volgende:
[..]
You still got your whole life ahead of you to make up for your childhood. Enne... slaan is op een gegeven moment ook uitputtend hoor, imho
Mja, hier was het ook in de straat enzo keer bij ons in de speeltuin in elkaar getrapt ook. denk een uur of 1-2 geduurt naar gevoelquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet meer, er was niet iemand die er bovenuit stak. Het zijn meer situaties die ik me herinner, niet de mensen.
Ja, je weet hoe sportief ik ben...quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ergo: Je hebt een fortuinlijke carriere als voetbalster gemist.
Goed met ballenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, je weet hoe sportief ik ben...
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mja, hier was het ook in de straat enzo keer bij ons in de speeltuin in elkaar getrapt ook. denk een uur of 1-2 geduurt naar gevoel
'N zwarte ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Tjsa.....quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, is ook meer mn reactie wat ik nu zou doen als ze het zouden doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |