quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef L-E het volgende:
Waarom mensen méér dan 1 kind nemen is beyond me, werkelijk.
Ik heb twee nichtjes te logeren. Ze zijn me allemaal lief, maar drie stuiterballen bij elkaar is een hel.
EEN HEL!
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef L-E het volgende:
Ik heb twee nichtjes te logeren. Ze zijn me allemaal lief, maar drie stuiterballen bij elkaar is een hel.
EEN HEL!
Een zelfmoordaanslag, bedoel je dus.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:23 schreef ArTiC het volgende:
Misschien moet er een meet komen waarbij iedereen die kinderen heeft ze meeneemt
Dat lijkt me niet zo'n goed plan gezien haar leeftijd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:23 schreef ArTiC het volgende:
Misschien moet er een meet komen waarbij iedereen die kinderen heeft ze meeneemt
16/17 toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo'n goed plan gezien haar leeftijd.
Wel meer dan 1 vrees ik, want het is best een knap meisje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:28 schreef ArTiC het volgende:
16/17 toch?
Doe maar niet nee...voor je het weet zit er een bepaald iemand met zijn hand in haar broek
Jij zint op een genocide?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:23 schreef ArTiC het volgende:
Ik welquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo'n goed plan gezien haar leeftijd.
ik wilde jou vastbinden op een stoel en in het midden zetten eigenlijkquote:
DOODSBEDREIGING! BAN!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wilde jou vastbinden op een stoel en in het midden zetten eigenlijk
Wie is de zangeres?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:41 schreef JoeBravo het volgende:
Bevrijdingsconcert aan het kijken en me aan het verbazen hoe slecht een klassiek geschoolde zangeres een popliedje kan zingen.
Annemarie Kremer meen ikquote:
erkenning zoeken?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:38 schreef L-E het volgende:
Een programma over pesten op rtl4. Waarom kijk ik dit?
Waarom niet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:38 schreef L-E het volgende:
Diep van binnen ben je sadomasochistisch aangelegd?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:38 schreef L-E het volgende:
ben geen opera liefhebber/kenner, dus ik niet iigquote:
*Iemand met >1 kinderen meldt zich*quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef L-E het volgende:
EEN HEL!
IT'S ALIVEquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
*Iemand met >1 kinderen meldt zich*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |