ken hem juist van prison breakquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
fuck..waar is die ook alweer van?
Heroes
Prison break en daarna heroesquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
fuck..waar is die ook alweer van?
Heroes
ik koop standaard een lion bij elke tankquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Verkopen ze die dingen nog? Die waren lekkerIk zie ze alleen nergens meer.
Ik moet denken aan street fighter/tekken/mortal kombatquote:
ik heb hem in heroes nog niet gezien maar ik vond hem in PB iig heel erg goed... echt een engerd!!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Prison break en daarna heroes
Veel beter in PB
Nee, je moest denken aan rockyquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik moet denken aan street fighter/tekken/mortal kombat
Ja, lekkerquote:
Hij lijkt op Paul uit Tekkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik moet denken aan street fighter/tekken/mortal kombat
Wat heb je te bieden, Missbtje?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:03 schreef missbehavin het volgende:
Wat wil je hebben dan barbje? (mijn quote knop is weg)
Wodkaquote:
Ik vond het ook al een domme vraag van 'mquote:
Gaat dat nu nooit vervelen, alleen maar wodka drinken?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond het ook al een domme vraag van 'm
Nee, echt niet. Maar ik mix het ook graag he, momenteel met lekker frisse druiven/citroensapquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaat dat nu nooit vervelen, alleen maar wodka drinken?
Moest van de week nog aan je denken toen inkopen aan het doen was en ik een grote fles wodka zag staanquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Maar ik mix het ook graag he, momenteel met lekker frisse druiven/citroensap
Dat maakt niet uit, want ik heb Martini. En olijven. Dus daar kunnen we een heerlijke combo van maken, MissB!quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moest van de week nog aan je denken toen inkopen aan het doen was en ik een grote fles wodka zag staan
Alles wat jij zegt klinkt ook vuig hequote:Op donderdag 5 mei 2011 17:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, want ik heb Martini. En olijven. Dus daar kunnen we een heerlijke combo van maken, MissB!
Niks mis met een goed glas Vodka Martini na goede seks terwijl ik olijfjes aan je voer toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alles wat jij zegt klinkt ook vuig he
Nicequote:Op donderdag 5 mei 2011 17:21 schreef Ang3l het volgende:
yaaaay, loungen op m'n balkon voortaan
[ afbeelding ]
Vast niets dan goedsquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet niet wat ik voor gedachtes had he
Nicequote:Op donderdag 5 mei 2011 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Als je de olijven skiptquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks mis met een goed glas Vodka Martini na goede seks terwijl ik olijfjes aan je voer toch?
Dan mors ik wel wat drank over jequote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ga ik wel iemand anders plezieren, ondankbaar mensquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:24 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavin hoost barb maar even af met de tuinslang, die moet duidelijk afkoelen
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ga ik wel iemand anders plezieren, ondankbaar mens
oehquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ms vind ik dat stiekem wel heul sexy, zo'n wet t-shirt barb
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met de intentie waarmee je het wou doen zat je volgens mij eerder hier op te wachten:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |