ken hem juist van prison breakquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
fuck..waar is die ook alweer van?
Heroes
Prison break en daarna heroesquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
fuck..waar is die ook alweer van?
Heroes
ik koop standaard een lion bij elke tankquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Verkopen ze die dingen nog? Die waren lekkerIk zie ze alleen nergens meer.
Ik moet denken aan street fighter/tekken/mortal kombatquote:
ik heb hem in heroes nog niet gezien maar ik vond hem in PB iig heel erg goed... echt een engerd!!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Prison break en daarna heroes
Veel beter in PB
Nee, je moest denken aan rockyquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik moet denken aan street fighter/tekken/mortal kombat
Ja, lekkerquote:
Hij lijkt op Paul uit Tekkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik moet denken aan street fighter/tekken/mortal kombat
Wat heb je te bieden, Missbtje?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:03 schreef missbehavin het volgende:
Wat wil je hebben dan barbje? (mijn quote knop is weg)
Wodkaquote:
Ik vond het ook al een domme vraag van 'mquote:
Gaat dat nu nooit vervelen, alleen maar wodka drinken?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond het ook al een domme vraag van 'm
Nee, echt niet. Maar ik mix het ook graag he, momenteel met lekker frisse druiven/citroensapquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaat dat nu nooit vervelen, alleen maar wodka drinken?
Moest van de week nog aan je denken toen inkopen aan het doen was en ik een grote fles wodka zag staanquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Maar ik mix het ook graag he, momenteel met lekker frisse druiven/citroensap
Dat maakt niet uit, want ik heb Martini. En olijven. Dus daar kunnen we een heerlijke combo van maken, MissB!quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moest van de week nog aan je denken toen inkopen aan het doen was en ik een grote fles wodka zag staan
Alles wat jij zegt klinkt ook vuig hequote:Op donderdag 5 mei 2011 17:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, want ik heb Martini. En olijven. Dus daar kunnen we een heerlijke combo van maken, MissB!
Niks mis met een goed glas Vodka Martini na goede seks terwijl ik olijfjes aan je voer toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alles wat jij zegt klinkt ook vuig he
Nicequote:Op donderdag 5 mei 2011 17:21 schreef Ang3l het volgende:
yaaaay, loungen op m'n balkon voortaan
[ afbeelding ]
Vast niets dan goedsquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet niet wat ik voor gedachtes had he
Nicequote:Op donderdag 5 mei 2011 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Als je de olijven skiptquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks mis met een goed glas Vodka Martini na goede seks terwijl ik olijfjes aan je voer toch?
Dan mors ik wel wat drank over jequote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ga ik wel iemand anders plezieren, ondankbaar mensquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:24 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavin hoost barb maar even af met de tuinslang, die moet duidelijk afkoelen
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ga ik wel iemand anders plezieren, ondankbaar mens
oehquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ms vind ik dat stiekem wel heul sexy, zo'n wet t-shirt barb
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met de intentie waarmee je het wou doen zat je volgens mij eerder hier op te wachten:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet! Echt niet!
Ik ga terug spuiten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:55 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om af te sluiten.
Fijne avond allemaal
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga terug spuiten hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daar word ik vast niet schoner van
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Ik gaat ook heen![]()
Vodka Martini drinken op het terras.MET IEMAND ANDERS, MISSB
Ik dacht dat jij er wel van hield om down and dirty te gaan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
daar word ik vast niet schoner van
Echt niet, ik heb jouw hartje niet.quote:
Dat wilde ik doenquote:
Wacht maar tot alles in je nieuwe huisje klaar isquote:
Nice!quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Het is niet gauw goed he?quote:
quote:
quote:
Dus hoppa, niet zeiken, maar genietenquote:
ik zit er nog niet hèquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus hoppa, niet zeiken, maar genieten
Oooooooooooooooooowh.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik zit er nog niet hè
En hoor net dat we de geplande aanhanger morgen niet kunnen gebruiken, dus zit hier in m'n huidige slaapkamer tussen de verhuisdozen.
mwah, mss huur ik morgen wel een aanhanger. D.w.z. als ik m'n pa zover krijg een gehuurde ipv geleende aanhanger te trekken, de krent, hij zit zelfs op mijn centenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooowh.
Maar dan nog: niet zeiken, je kunt er toch niets aan veranderen
Allemaal voor je erfenis later.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:00 schreef JoeBravo het volgende:
mwah, mss huur ik morgen wel een aanhanger. D.w.z. als ik m'n pa zover krijg een gehuurde ipv geleende aanhanger te trekken, de krent, hij zit zelfs op mijn centen
Dat zijn ook aardbeien of iets anders?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:53 schreef El_Matador het volgende:
Aardbeien zijn zo lekker
Duitse aardbeien
vandaag gezien dat ik spullen van de grootouders van mijn ouders tegemoet kan zien. Zou leuk zijn, als ze niet volstrekt nutteloos en waardeloos waren.quote:
Zomerkoninkjesquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zijn ook aardbeien of iets anders?
nu je het over koffie hebt: binnenkort maar eens in Arnhem op zoek naar echt lekkere koffiequote:Op donderdag 5 mei 2011 20:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zomerkoninkjes
Heb mijn groep Colombianen erop getrakteerd. Zij hebben voor mij allemaal koffie meegenomen![]()
erdberenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zijn ook aardbeien of iets anders?
Heb je ook een goed apparaat weten te scoren voor je nieuwe huis?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nu je het over koffie hebt: binnenkort maar eens in Arnhem op zoek naar echt lekkere koffie
Bij jou had het ook iets anders zoals drugs kunnen zijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zomerkoninkjes
Heb mijn groep Colombianen erop getrakteerd. Zij hebben voor mij allemaal koffie meegenomen![]()
ik heb al een (in mijn ogen) goed apparaatquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je ook een goed apparaat weten te scoren voor je nieuwe huis?
Goede koffie behoeft geen krans.
mooi spul man.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb al een (in mijn ogen) goed apparaat
Tsk!quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij jou had het ook iets anders zoals drugs kunnen zijn
Ik noem het beestje gewoon altijd bij zijn naam en gebruik geen codewoordenquote:
Ik ook!quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik noem het beestje gewoon altijd bij zijn naam en gebruik geen codewoorden
Ik wil wel gaan in jouw plaatsquote:
Ik ookquote:
ja heel eventjes maar hoor, zometeen eventjes over net over de grens kletsen!quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:18 schreef El_Matador het volgende:
Ik haat ook vliegen
Haha, knuffelmeisje knuffelt zich er weer even tussendoor...
Morgen weer
Ah top, ik ga zo ook Duits lullen. C komt filmpje doen (en daarna vroeg slapen...).quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:21 schreef Delan het volgende:
[..]
ja heel eventjes maar hoor, zometeen eventjes over net over de grens kletsen!
ik ga niet duits lullen hoor, no way!quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah top, ik ga zo ook Duits lullen. C komt filmpje doen (en daarna vroeg slapen...).
Jij Mmmetje ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:24 schreef Delan het volgende:
[..]
ik ga niet duits lullen hoor, no way!
doe m de groetjes!!
komt goed! ik ben er weer weg van!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij Mmmetje ook.
Ik ook niet, zal wel Engels-Spaans worden
quote:
Nu denk ik aan Strawberryfields foreverquote:
Vette plaat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |