vandaag gezien dat ik spullen van de grootouders van mijn ouders tegemoet kan zien. Zou leuk zijn, als ze niet volstrekt nutteloos en waardeloos waren.quote:
Zomerkoninkjesquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zijn ook aardbeien of iets anders?
nu je het over koffie hebt: binnenkort maar eens in Arnhem op zoek naar echt lekkere koffiequote:Op donderdag 5 mei 2011 20:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zomerkoninkjes
Heb mijn groep Colombianen erop getrakteerd. Zij hebben voor mij allemaal koffie meegenomen![]()
erdberenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zijn ook aardbeien of iets anders?
Heb je ook een goed apparaat weten te scoren voor je nieuwe huis?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nu je het over koffie hebt: binnenkort maar eens in Arnhem op zoek naar echt lekkere koffie
Bij jou had het ook iets anders zoals drugs kunnen zijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zomerkoninkjes
Heb mijn groep Colombianen erop getrakteerd. Zij hebben voor mij allemaal koffie meegenomen![]()
ik heb al een (in mijn ogen) goed apparaatquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je ook een goed apparaat weten te scoren voor je nieuwe huis?
Goede koffie behoeft geen krans.
mooi spul man.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb al een (in mijn ogen) goed apparaat
Tsk!quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij jou had het ook iets anders zoals drugs kunnen zijn
Ik noem het beestje gewoon altijd bij zijn naam en gebruik geen codewoordenquote:
Ik ook!quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik noem het beestje gewoon altijd bij zijn naam en gebruik geen codewoorden
Ik wil wel gaan in jouw plaatsquote:
Ik ookquote:
ja heel eventjes maar hoor, zometeen eventjes over net over de grens kletsen!quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:18 schreef El_Matador het volgende:
Ik haat ook vliegen
Haha, knuffelmeisje knuffelt zich er weer even tussendoor...
Morgen weer
Ah top, ik ga zo ook Duits lullen. C komt filmpje doen (en daarna vroeg slapen...).quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:21 schreef Delan het volgende:
[..]
ja heel eventjes maar hoor, zometeen eventjes over net over de grens kletsen!
ik ga niet duits lullen hoor, no way!quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah top, ik ga zo ook Duits lullen. C komt filmpje doen (en daarna vroeg slapen...).
Jij Mmmetje ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:24 schreef Delan het volgende:
[..]
ik ga niet duits lullen hoor, no way!
doe m de groetjes!!
komt goed! ik ben er weer weg van!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij Mmmetje ook.
Ik ook niet, zal wel Engels-Spaans worden
quote:
Nu denk ik aan Strawberryfields foreverquote:
Vette plaat!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |