Dat de Beatles postuum een anale kanker mogen krijgen. Wat een sneue figuren.quote:
Je stijgt er duidelijk bovenuit met zo'n uitspraak.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat de Beatles postuum een anale kanker mogen krijgen. Wat een sneue figuren.
quote:
De Backstreetboys van de sixties.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je stijgt er duidelijk bovenuit met zo'n uitspraak.
Dik in ordequote:
De backstreetboys zijn niet bepalend geweest in de ontwikkeling van muziek.quote:
Misschien is dat over 30 jaar andersquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De backstreetboys zijn niet bepalend geweest in de ontwikkeling van muziek.
De invloed is na 10 jaar al 0..dan is het over nog 20 jaar niets meer hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien is dat over 30 jaar anders
Ik hoop van wel jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De invloed is na 10 jaar al 0..dan is het over nog 20 jaar niets meer hoor.
voor jou danquote:
Ik dacht gelijk aan Oscar eigenlijk.quote:
Alles wat je wilde?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Alles wat je wilde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Gewoon trappen L-Equote:Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef L-E het volgende:
Waarom mensen méér dan 1 kind nemen is beyond me, werkelijk.
Ik heb twee nichtjes te logeren. Ze zijn me allemaal lief, maar drie stuiterballen bij elkaar is een hel.
EEN HEL!
prutserquote:
GHBquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef L-E het volgende:
Waarom mensen méér dan 1 kind nemen is beyond me, werkelijk.
Ik heb twee nichtjes te logeren. Ze zijn me allemaal lief, maar drie stuiterballen bij elkaar is een hel.
EEN HEL!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |