Wat heb je gezegd?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Een jaar of drie geleden liep ik langs een stel pubers van 15 ofzo. Zegt zo'n irritante troela: 'Goedemiddag mevrouw, wat bent u lelijk.' Lachen joh, allemaal. Het was echt zo'n pestkliekje, dat was duidelijk. Mijn eerste reactie was het om te doen alsof ik niets hoorde en gewoon door te lopen. Maar toen dacht ik: ik ben toch zeker dat onzekere mutsie van 12 niet meer?
Ben ik zo genadeloos maar gek genoeg ook heel kalm tekeer gegaan (ja, dat kan) tegen dat mormel, ze stond werkelijk met de tranen in haar ogen terwijl de rest me met open mond ademloos aanstaarde. Dat was payback voor mij, om eindelijk eens mijn bek open te trekken. En hopelijk heeft ze zich toen een dag of twee koest gehouden. Aanpakken dat schorem.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Een jaar of drie geleden liep ik langs een stel pubers van 15 ofzo. Zegt zo'n irritante troela: 'Goedemiddag mevrouw, wat bent u lelijk.' Lachen joh, allemaal. Het was echt zo'n pestkliekje, dat was duidelijk. Mijn eerste reactie was het om te doen alsof ik niets hoorde en gewoon door te lopen. Maar toen dacht ik: ik ben toch zeker dat onzekere mutsie van 12 niet meer?
Ben ik zo genadeloos maar gek genoeg ook heel kalm tekeer gegaan (ja, dat kan) tegen dat mormel, ze stond werkelijk met de tranen in haar ogen terwijl de rest me met open mond ademloos aanstaarde. Dat was payback voor mij, om eindelijk eens mijn bek open te trekken. En hopelijk heeft ze zich toen een dag of twee koest gehouden. Aanpakken dat schorem.
ik voel me helemaal thuis hierquote:
Ik tot voor kort ook, todat ik besmet raakte met het Apple-virus.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:12 schreef JoeBravo het volgende:
ik deed onopgemerkt m'n eigen ding. En volgens mij doe ik dat nog steeds.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
daar ging het trendsettenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik tot voor kort ook, todat ik besmet raakte met het Apple-virus.
De makkelijkste vraag gesteld die er bestaat: 'Waarom zeg je dat?' En daarna even verteld hoe onaardig het is om mensen zo aan te spreken, of ze dacht dat haar ouders trots zouden zijn (oke, die was wel heel ergquote:
Finally I find inquote:
Ik voel mij buitengesloten.quote:
je fit inquote:
Ongetwijfeld hebben ze je keihard uitgelachen toen je de hoek om was.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:15 schreef L-E het volgende:
[..]
De makkelijkste vraag gesteld die er bestaat: 'Waarom zeg je dat?' En daarna even verteld hoe onaardig het is om mensen zo aan te spreken, of ze dacht dat haar ouders trots zouden zijn (oke, die was wel heel erg), of ze graag in een wereld leefde waarin mensen zo tegen elkaar spraken, dat soort ongein. Ik zat in een roes he.
Natuurlijk, en de volgende dag op school uitgebreid verteld wat een idioot er langs liep.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ongetwijfeld hebben ze je keihard uitgelachen toen je de hoek om was.
Maar mooi gedaan
"Dan jij" had ik dan gezegd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:18 schreef Techno het volgende:
[..]
"Veel lelijker dan jou kan ik nooit zijn aangezien jouw moeder uit Tsjernobyl komt."
pestkopquote:
Weet je ook eens hoe dat voeltquote:
ben geen foo fighters fan, maar dit klinkt wel erg goed eigenlijk.quote:
*trekt lijn onder Joe uit*quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben geen foo fighters fan, maar dit klinkt wel erg goed eigenlijk.
wees blij dat het woorden zijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij legt me woorden in de mond, ik heb daar iets over te zeggen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |