Dat is zeker waar, is ook meer mn reactie wat ik nu zou doen als ze het zouden doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:01 schreef MNR het volgende:
[..]
You still got your whole life ahead of you to make up for your childhood. Enne... slaan is op een gegeven moment ook uitputtend hoor, imho
Mja, hier was het ook in de straat enzo keer bij ons in de speeltuin in elkaar getrapt ook. denk een uur of 1-2 geduurt naar gevoelquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet meer, er was niet iemand die er bovenuit stak. Het zijn meer situaties die ik me herinner, niet de mensen.
Ja, je weet hoe sportief ik ben...quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ergo: Je hebt een fortuinlijke carriere als voetbalster gemist.
Goed met ballenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, je weet hoe sportief ik ben...
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mja, hier was het ook in de straat enzo keer bij ons in de speeltuin in elkaar getrapt ook. denk een uur of 1-2 geduurt naar gevoel
'N zwarte ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Tjsa.....quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, is ook meer mn reactie wat ik nu zou doen als ze het zouden doen.
Later kwam ik er eentje alleen tegen, het is dat ik me in kon houden anders...quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je van paalzitten houdt, genoeg animo in het MissB-ervaringen topic.
idem dito, ik had een voetbal en ik sloeg terug...meer had je niet nodig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:08 schreef JoeBravo het volgende:
wat heb ik dan, ondanks dat ik ook zeker niet de populairste was, een onbezorgde jeugd gehad.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
'N zwarte ..Zegt mij nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog steeds de nokia koelkastEn als ze dat wel doen dan dachten ze dat het allemaal niet zo erg.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:05 schreef L-E het volgende:
De pesters kunnen zich dat gepeste meisje niet eens herinneren. Haar leven is verpest en zij weten niet eens wie ze is. Dat is toch wat.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
ik beide niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idem dito, ik had een voetbal en ik sloeg terug...meer had je niet nodig.
Ik was een trendsetter, geen trendvolger.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben nooit echt gepest, pestte ook niet, maar ik hoorde nooit ergens bij..
Dat heeft andere redenen toch, Sloveense maffiaquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben nooit echt gepest, pestte ook niet, maar ik hoorde nooit ergens bij..
Een jaar of drie geleden liep ik langs een stel pubers van 15 ofzo. Zegt zo'n irritante troela: 'Goedemiddag mevrouw, wat bent u lelijk.' Lachen joh, allemaal. Het was echt zo'n pestkliekje, dat was duidelijk. Mijn eerste reactie was het om te doen alsof ik niets hoorde en gewoon door te lopen. Maar toen dacht ik: ik ben toch zeker dat onzekere mutsie van 12 niet meer?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Later kwam ik er eentje alleen tegen, het is dat ik me in kon houden anders...
Ook omslagpunt geweest denk ik.
ik deed onopgemerkt m'n eigen ding. En volgens mij doe ik dat nog steeds.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik was een trendsetter, geen trendvolger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |