Ik zit aan een suf essay.quote:
twaalf!quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:55 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ weet jij hoeveel zoya lakjes je max mag bestellen voor die 18 dollar shipping?
Dat zag ik nadat ik deze geopend had.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe haar, hiervoor was het kortste net zolang als nu mijn langste haar is.
Er is dus een hoop af
Wauw Bubs, wat mooiquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe haar, hiervoor was het kortste net zolang als nu mijn langste haar is.
Er is dus een hoop af
MOOOIquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Er is dus een hoop af
waffer kleurtje?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:16 schreef Lindytje het volgende:
Mooi nieuw kapsel Bubs!!
Ik heb het net geverfd (nou ja,heeft het geverfd), ben benieuwd hoe het opdroogt!
Op het pakje leek het goublond, maar op mijn hoofd meer oranjequote:Op donderdag 5 mei 2011 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waffer kleurtje?
Ik wil mijn haar ook nog verven voor we naar rome gaan. Denk dat het voor de eerste keer in mijn leven geen idioot kleurtje wordt
wrom koop je geen ladeblokje?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:24 schreef Sharana_LV het volgende:
zal k nog een 3e nagelrekje bestellen?
Heel goedquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
geen weekend, wel biertje ter ere van mijn 4 verloren kilo's
Jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:24 schreef Sharana_LV het volgende:
zal k nog een 3e nagelrekje bestellen?
Daar zit zeker iets in ja! Ik kom ook vaak dingen tegen waarvan ik denk: had ik die??!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als ik niet zie wat ik heb vergeet ik et
Dat dus, zelfs nu heb ik dat nog wel eens als ze in een rekje staan, laat staan in een lade!quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar zit zeker iets in ja! Ik kom ook vaak dingen tegen waarvan ik denk: had ik die??!!
Hebbertquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat dus, zelfs nu heb ik dat nog wel eens als ze in een rekje staan, laat staan in een lade!
Maar ik heb nu weer dat alles vol zit enzo, en ik kan niet nog een keer opruimen want ik wil deze allemaal houdenbinnen 2 rekjes houden lukt gewoon niehieeeet!
Dan moet je er inderdaad eentje bij kopenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat dus, zelfs nu heb ik dat nog wel eens als ze in een rekje staan, laat staan in een lade!
Maar ik heb nu weer dat alles vol zit enzo, en ik kan niet nog een keer opruimen want ik wil deze allemaal houdenbinnen 2 rekjes houden lukt gewoon niehieeeet!
Victorianaquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hebbert.
Vraagske voor iedereen:
Als je 1 butter LONDON mocht kiezen, en je hebt er nog geen, welke zou je dan kiezen?
Hooiiii Sjaantje ! Hoe voel je je. Gaat het al wat beter?quote:
Essaysquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Whoo, een tiende van m'n essay is uitgetypt.
Wat dus uiteindelijk 100 van de verplichte 1000 woorden zijn.
Thanks.quote:
Ja gaat wat beterquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hooiiii Sjaantje ! Hoe voel je je. Gaat het al wat beter?
[..]
Essays![]()
Succes nog
En? Nu kan ik het ook weer zelf vervenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Op het pakje leek het goublond, maar op mijn hoofd meer oranjeDus ben benieuwd wat het uiteindelijk geworden is!
Hectisch drukquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja gaat wat beter
Hoe was jouw dag?
O ja dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Morgenavond, maar ik sta nooit eerder op, ik ga gewoon later slapen.
Nicequote:Op donderdag 5 mei 2011 19:59 schreef Lindytje het volgende:
Nou, het oranje haar valt alles mee!
Zonder flits:
[ afbeelding ]
Met flits:
[ afbeelding ]
Morgen in de zon nog maar een keer kijken
Is de nieuwe look ! Heb ik ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:03 schreef Lindytje het volgende:
Wat heb ik een heerlijke wallen trouwens
Senksquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
mooi lin!
En essays
ik had er mijn vak van moeten maken
Dat had ik laatst ook ineens weer gedaan! Nostalgie, zeg ik je!quote:
ik heb vandaag de nieuwe bundle monsters besteld, dus ik moest welquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook ineens weer gedaan! Nostalgie, zeg ik je!
Bwhehehehe! Hebben die nieuwe grotere full-designs? Die dingen passen niet op mijn nagels, zijn te klein ...quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb vandaag de nieuwe bundle monsters besteld, dus ik moest wel
Ohhhhhh!!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
ja, dat is het nu, ze zijn nu net zo groot als konad en bijna alle plates zijn full nail
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:
beeeeh iemand moet zoyas mee bestellen
Ik mag niet.... pas weer na t volgende salarisquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Can'tquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Shawn, gemma, yasmeen, kelly, marley, dannii, adina, isla, kotori, jules...quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat zijn must haves? Misschien krijg ik wel een pakketje vol
Ik heb nu:
Zoya Areej
Zoya Breezi
Zoya Kieko
Zoya Mira
Zoya Sooki
Zoya Apple
Zoya Crystal
Zoya Gloria
Zoya Valerie
Zoya Ki
Zoya Irene
Ik wil nog bestellen:
Zoya Ivanka
Zoya Savita
Zoya Phoebe
Zoya Mitzy
Zoya Lolly
Zoya Faye
Zoya Mimi
Zoya Alegra
ik twijfel nog over die kotori ... de ene swatch vind ik em wel mooi en bij de andere weer mwoahquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Shawn, gemma, yasmeen, kelly, marley, dannii, adina, isla, kotori, jules...
TOF!!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:57 schreef milka82 het volgende:
Jaaaa,over een week of acht weer gezinsuitbreiding,ik heb alvast voor moederdag mijn langekoesterde droom gekregen in de vorm van een babypoesje! Afgelopen zondag geboren,zijn net wezen kijken. Oja,ze gaat Harley heten. ( mijn vent heeft echt niets met poezen,heel lang tegengehouden,nu geeft ie em kado...... hij moet wel van me houden,haha)
Jaaaa lolcat foto's !quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:57 schreef milka82 het volgende:
Jaaaa,over een week of acht weer gezinsuitbreiding,ik heb alvast voor moederdag mijn langekoesterde droom gekregen in de vorm van een babypoesje! Afgelopen zondag geboren,zijn net wezen kijken. Oja,ze gaat Harley heten. ( mijn vent heeft echt niets met poezen,heel lang tegengehouden,nu geeft ie em kado...... hij moet wel van me houden,haha)
Ik ben nog wakker en aan de wijn! Val alleen zo in slaap denk ikquote:
Die kans is dik aanwezig met mijn studiequote:Op donderdag 5 mei 2011 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je je studie af hebt moet je ambtenaar worden!!
Ik zou beginnen met zoya's!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Die kans is dik aanwezig met mijn studie.
Bubs, wat ben je mooi. Lindy, jij ook!
Ik zit zeer ernstig te twijfelen om ook te falen, ik wil zoya's, nubars, pirates, waar te beginnen.
Maar ik heb een deal met mezelf, als ik de baan krijg woensdag dan mag ik falen
Ik heb al een stuk of 8 Zoya's, maar ik denk inderdaad dat het die gaan wordenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met zoya's!
Nu ben ik echt tukken
Hoe is het metquote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:51 schreef Puckzzz het volgende:
Hallo Ladies!
Korte reactie:
mooie haren Bubs en Lin!
Ik ben ook lid van de wallenclub.
Babypoesjes!
Sjaan falerd, gewoon een rek erbij dus![]()
Ben ik wat vergeten?
quote:
WERKquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Vrij vandaag? of toch aan het werk?
Meer koffie
Dat gezegd zijnde.. ik moet hier ook weer verderquote:
werk zequote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat gezegd zijnde.. ik moet hier ook weer verderDoei
Ur ignoring mehhhquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe is het meten zijn pols? Gaat het herstellen goed?
Meurning ladies !Koffie
Maar dan is het weekendquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
broodje di mare met de collega's op het terrasnu wachten tot het 5 uur is
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:35 schreef Loqi het volgende:
M'n steampunk ketting is af![]()
Picspam!
Inspiratie:
Ketting van Alchemy Gothic
[ afbeelding ]
Mijne:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind hem best tof voor m'n eerste zelfgemaakte sieraad![]()
You can do itquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij's leuk Loqi!
Essayding is bijna af, nog 200 woorden ofzo. Maar ik heb geen ziiihiiin.
Mocht dat wel van je baas?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
broodje di mare met de collega's op het terrasnu wachten tot het 5 uur is
I like it !!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:19 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben visagie-proefjes aan het maken voor dinsdag, want dan hebben we een shoot-les. Thema: zomers, kleurrijk, moet op een cover kunnen.
Nu snap ik dat mijn hoofd geen cover-materiaal is, maar ik moet ergens op oefenen
Eerste proefje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik er een shimmer-basis onder ga zetten, want dit is wel heel matte zo. Hmm...
Ga straks nog een look met paars maken!
Dat is gewoon een catrice-jequote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:50 schreef Debsterr het volgende:
Loqi, mooi zeg! En Lin, wat een heerlijke kleur op je lippen zeg
!
Ik krijg een gratis Butter London lakje van Zalandoheb Big Smoke gekozen
.
Thanx babe!quote:
Yay!!!! Goed gedaanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Lin met kleurtje op lippen is
Essaygeval af en ingeleverd.
Oeh.... Die ziet er inderdaad gaaf uitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:50 schreef Debsterr het volgende:
Loqi, mooi zeg! En Lin, wat een heerlijke kleur op je lippen zeg
!
Ik krijg een gratis Butter London lakje van Zalandoheb Big Smoke gekozen
.
Ik heb de laatste week iedere dag lippestift op...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Yay!!!! Goed gedaan
En thanx! Ik ben normaal helemaal niet zo van het kleurtje op de lippen
Oranje schijnt helemaal hip te zijn deze zomerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb de laatste week iedere dag lippestift op...Doe ik echt noooooooit !
En ik twijfelde om een feloranje en zwarte lippestift te kopen
*spoort niet meer*
Ik heb het niet gedaanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oranje schijnt helemaal hip te zijn deze zomer
Thanks, zal eens kijjken of we daar wat mee kunnen. Mijn moeder heeft sowieso een beetje hangende oogleden, dus het huil-effect heeft ze erg snel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:32 schreef Lindytje het volgende:
Thanx sjaantje en schaar!
Hmm... over de paars-vraag... Het komt dus al niet direct boven haar oogrand? En paars op het bewegend ooglid en een dun zwart lijntje boven de wimpers? Dat scheidt het paars van het oog.
Anders misschien eens iets meer richting het grijs-paars proberen te gaan. Zorg wel voor een goed dekkende dan, als het een beetje doorschijnend is, kan het nogal grauw ogen!
Anders zou ik het ook zo even snel niet weten!
Geen dank! Mocht je er niet uitkomen, pm maar een keer een foto van je moeder, dan kan ik wat specifieker antwoordenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Thanks, zal eens kijjken of we daar wat mee kunnen. Mijn moeder heeft sowieso een beetje hangende oogleden, dus het huil-effect heeft ze erg snel.
Ik blijf voor haar doorzoeken. Ze draagt nu meestal groen. Ook leuk, maar als paars je favoriete kleur is moet je het toch wel op de ogen kunnen dragen.
Ik heb een kleurtje dat misschien wel zou werken, een hele donkere paars/grijze kleur. Ga die eens bij d'r opsmeren.
Bedankt voor het meedenken
Ik heb ooit eens gelezen dat een nagelbadje met warm water en citroensap goed helpt tegen gele nagels. Je zou eens kunnen googlen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
verdeurie, m'n nagels zijn kanarie-geel. Iemand een leuke methode om ze weer hun natuurlijke kleur te krijgen? Heb het nog nooit zo erg gehad, baal hiervan
.
of steradent bruistabletten in lauw/warm waterquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
verdeurie, m'n nagels zijn kanarie-geel. Iemand een leuke methode om ze weer hun natuurlijke kleur te krijgen? Heb het nog nooit zo erg gehad, baal hiervan
.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:45 schreef DeltaCephei het volgende:
Hopelijk is er niets ernstigs met Sientje!
Ja, inderdaad!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gelukkig Lin.
Doggie maar even lekker verwennen.
He bah.... sterkte wijffie! Beterschap!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:07 schreef Mss het volgende:
Ik ben me een partij ziek. Overgeven, exploderende hoofdpijn en buikpijn. Kan ook niet werken vandaag... Kreeg een flinke uitbrander van werk omdat ze vonden dat ik het niet kon maken om de dag voor moederdag ziek te zijn. Ja, ik lig inderdaad voor mn lol ziek in bed en krijg niet uitbetaald.
Nu kan ik misschien morgen ook niet naar mijn ouders, ik durf zo niet de trein in.
Ik had op facebook al gereageerd, maar toch nog eenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:54 schreef princess-a het volgende:
Beterschap Mss!
Mijn poesje is vannacht verdronken, I haz a sad. 20 issie geworden
We wonen aan het water, normaal taaalt ie niet naar het water maar het kan zijn dat ie bv een andere kat achterna gejaagd heeft en dat die op een bootje is gesprongen en hij er tussen is gevallen ofzo. Ik vind het zo zielig! Voelt ook als falen want als het overdag was gebeurd had ik hem er zo uit kunnen halenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik had op facebook al gereageerd, maar toch nog een
Hoe komt het dat ie verdronken is?
Je kan je poezel nou eenmaal niet 24u per dag in de gaten houden meis.... Hier kun jij echt niks aan doen!!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
We wonen aan het water, normaal taaalt ie niet naar het water maar het kan zijn dat ie bv een andere kat achterna gejaagd heeft en dat die op een bootje is gesprongen en hij er tussen is gevallen ofzo. Ik vind het zo zielig! Voelt ook als falen want als het overdag was gebeurd had ik hem er zo uit kunnen halen
Ah meidje tochquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
We wonen aan het water, normaal taaalt ie niet naar het water maar het kan zijn dat ie bv een andere kat achterna gejaagd heeft en dat die op een bootje is gesprongen en hij er tussen is gevallen ofzo. Ik vind het zo zielig! Voelt ook als falen want als het overdag was gebeurd had ik hem er zo uit kunnen halen
Awwwquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ach arme Sien!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:17 schreef Lindytje het volgende:
Nou, Sien is nog steeds niet echt heel actief... wat vreemd is, als je Sien kent
Wij gokken nu op spierpijn, aangezien ze gisteren wel héél fanatiek met stokken in de weer is geweest...
Ik vind d'r zo zielig!!
Zal ze ook niet wat van het weer last hebben? Samson is ook niet helemaal in 'zijn doen'.. Hij weet niet waar ie moet staan/liggen/lopen met deze hittequote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:17 schreef Lindytje het volgende:
Nou, Sien is nog steeds niet echt heel actief... wat vreemd is, als je Sien kent
Wij gokken nu op spierpijn, aangezien ze gisteren wel héél fanatiek met stokken in de weer is geweest...
Ik vind d'r zo zielig!!
Maar zo leukquote:
Gelukkig maar! Ik ken het hoor, wat ga je je zorgen maken om een beestje waar je gewoon heel veel van bent gaan houden. Wel pootje even goed aankijken, als het maandag nog zeer doet kan het nooit kwaad even een RX'je te laten maken bij de DAquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:07 schreef Lindytje het volgende:
Sien gaat niet dood!!
(ik zat vanochtend echt even te janken, omdat die hond niet zichzelf was... Ik hou te veel van Sientje)
Ja, zo merk je weer eens hoe ontzettend veel je van je beestje bent gaan houdenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:13 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Ik ken het hoor, wat ga je je zorgen maken om een beestje waar je gewoon heel veel van bent gaan houden. Wel pootje even goed aankijken, als het maandag nog zeer doet kan het nooit kwaad even een RX'je te laten maken bij de DA![]()
Maandag wordt onze Spot gecastreerd, ik zie er als een berg tegenop en ben echt doodsbang dat er onder de narcose iets misgaat waardoor hij niet wakker wordt, maar het mķét echt gebeuren, voordat hij gaat sproeien oid....
Efeteling is tha bomb! Heb in 2007 en 2008 nog een abonnement gehadquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Da's geen zanikken hoor Lin, ik ben ook altijd helemaal uit mijn doen als er iets met de beestjes is, en ik vond het ook wel eng klinken hoor, wat je beschreef vanochtend. Gelukkig valt het mee
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:43 schreef Loqi het volgende:
Idd, dat is echt geen zanikensnappen we allemaal heel goed. Gelukkig is het al weer beter
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:03 schreef Lindytje het volgende:
Ik blijf vannacht lekker op de bank beneden slapen bij de dikke en Sien
Wij hebben vanochtend Daantje weggebracht naar het pension (openingstijden, vandaar vanochtend al) en vanmiddag is Beer naar vrienden gegaan om te logeren. Ik mis ze nu al!!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, zo merk je weer eens hoe ontzettend veel je van je beestje bent gaan houden
Fijne vakantiequote:Op zondag 8 mei 2011 21:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wij hebben vanochtend Daantje weggebracht naar het pension (openingstijden, vandaar vanochtend al) en vanmiddag is Beer naar vrienden gegaan om te logeren. Ik mis ze nu al!!
Maar het is maar twee weekjes.
Dit is ook meteen ff mijn sign off voorlopig.!!!!!
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij durven samson ook nog wel eens mee naar boven te nemen als ik me niet goed voel of als samson echt uit zijn doen is geweest (toen ie door 5 honden werd aangevallen bijvoorbeeld).
Dan besef je inderdaad hoeveel zo'n beestje voor je betekent
Logisch dat je met Sien inzit. En sowieso... Sien![]()
Wat een knuffel ook
Hihi je hebt je antwoord al in het topic, fijne vakantie puckziequote:Op maandag 9 mei 2011 08:33 schreef Puckzzz het volgende:
Sjaan ...Priem..HALP!
Ik ga op vakantie en wil internet uitzetten
Ja geweldig THNX! Heb je ook zo'n foon? Ik hou van mijn galaxy Squote:Op maandag 9 mei 2011 08:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heet geen Sjaan of Priem, maar ik heb wel gereageerd
Ja ik heb ook Galaxy S, hou ook van hemquote:Op maandag 9 mei 2011 09:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja geweldig THNX! Heb je ook zo'n foon? Ik hou van mijn galaxy S
En Sjaan toch bedankt voor het kijken
Oh, toch nietquote:Op maandag 9 mei 2011 17:40 schreef Mss het volgende:
Ik ga vanavond vakantie boeken! We gaan naar Cyprus!
Het was een dagaanbieding, en het hotel bleek bij nadere inspectie echt heel crappy te zijn. 3 sterren is voor Turkije niet heel erg veel, en het lag best afgelegen. Ook mocht je als hotelgast niet eens eigen water op de kamer hebben, dus waren we waarschijnlijk alsnog best duur uit geweest.quote:
Oh, das niet zo fijn nee.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Het was een dagaanbieding, en het hotel bleek bij nadere inspectie echt heel crappy te zijn. 3 sterren is voor Turkije niet heel erg veel, en het lag best afgelegen. Ook mocht je als hotelgast niet eens eigen water op de kamer hebben, dus waren we waarschijnlijk alsnog best duur uit geweest.
KITTENNNNSSSSSquote:Op maandag 9 mei 2011 20:01 schreef milka82 het volgende:
Harley-spam!
Hier was ze vier dagen oud, inmiddels acht.
[ afbeelding ]
Oudste is der ook heel blij mee
[ afbeelding ]
Voor de jongste was het net een ballenbak, graaien in een doos met jonge poesje, joepie!
[ afbeelding ]
*smelt* Waarom ben ik nou allergisch voor die scheetjes?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:01 schreef milka82 het volgende:
Harley-spam!
Hier was ze vier dagen oud, inmiddels acht.
[ afbeelding ]
Oudste is der ook heel blij mee
[ afbeelding ]
Voor de jongste was het net een ballenbak, graaien in een doos met jonge poesje, joepie!
[ afbeelding ]
Ik geef m door!quote:Op maandag 9 mei 2011 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
en eenvoor milka's poesje en een
voor sienebeest!
Puckzzz, niet te bruin he
Ben drukdrukdruk, dus beetje radiostilte hier... Plus 2 getotaalruptuurde nagels, heb weer alles op stomplengte
Lief van jou! Ik zie de hele tijd dat kontje en het staartje boven water drijven, bluuhhquote:Op maandag 9 mei 2011 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
kusje voor princess_a, arme poesze is wel oud geworden en heeft vast een mooi leven gehad bij jou!
waaaarom.....quote:
het bloed stukje is ook grappiger dan de gekleurde nagels ..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
waaaarom.....![]()
(plaatje vind ik wel grappig hoor, maar nagellak op je kat smeren...
lolquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
da's geen nagellak, dat zijn klauwkapjes van siliconen ter protectie van je bankstel. Je kan zeggen wat je wil, maar in Amerika trekken ze normaliter de gehele nagel er uit met een tang, dus dit is al een hele verbetering
Bikkel!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik laat mijn slagaders gewoon openrijten door fris gescherpte nageltjes![]()
Ja he! Ik sta me ook altijd te verbazen als ik bij de Chinees ben!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
er zit hier een chinees heel hard in zijn mobiele telefoon te chinezen. Wat een vreemde taal is het toch![]()
Was het dat maar.... De nagel van een kat zit vast aan het laatste kootje van de tenen. Het 'declawing' wil dus eigenlijk zeggen dat ze van iedere poot de laatste kootjes amputeren. Verplaats het maar naar ons; ons bovenste kootje zou dus worden geamputeerd, het stukje met je nagel erop.... Brrr. Gruwelijke praktijken waar veel dierenartsen nog te luchtig over doen daarquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
da's geen nagellak, dat zijn klauwkapjes van siliconen ter protectie van je bankstel. Je kan zeggen wat je wil, maar in Amerika trekken ze normaliter de gehele nagel er uit met een tang, dus dit is al een hele verbetering
Jeeeeeejquote:
Ik heb ze zelf ook alquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:02 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
JeeeeeejAls je ze zelf nog wilt proberen alvorens je ze opstuurt, leef je uit hoor
Eetsmakelijkquote:
Nomquote:
Het wordt vanzelf beterquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Zo, even spanning uit mijn benen en armen krijgen na rijles
Ik wacht in spanningquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nom. Smakelijke voortzetting!
[..]
Het wordt vanzelf beter.
Hopelijk komt ie thuis vandaag lieffiequote:Op woensdag 11 mei 2011 07:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Aaah mijn kat is sinds gister niet meer thuis geweest en nou ben ik super bezorgd
hij kwam eergisteren ook alweer zeiknat thuis omdat ie in de sloot had gelegen, ben echt bang dat hij er misschien dit keer niet uit kon komen ofzo
quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hopelijk komt ie thuis vandaag lieffie
Ugh ik heb morgen m'n final en ik heb er geen zin in
EEN WEEK!quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
hopelijk komt poes snel thuis sharanadie zwartwitte bitch van mij was ooit geregeld een WEEK aan de wandel
gevolg: niet meer buiten spelen
dico succes!
eon? is dat een fusie van nuon en aegon?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
euh, Eon?
echt geen flauw idee. Er komt stroom uit de muur
Essent heb ik.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eon? is dat een fusie van nuon en aegon?
Ik ben nu aan t zoeken op internet wat beetje okay isik moet nog zoooveel regelen voor huis
Och wijffie....quote:Op woensdag 11 mei 2011 07:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Aaah mijn kat is sinds gister niet meer thuis geweest en nou ben ik super bezorgd
hij kwam eergisteren ook alweer zeiknat thuis omdat ie in de sloot had gelegen, ben echt bang dat hij er misschien dit keer niet uit kon komen ofzo
SUCCESquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Vanavond gesprek! Ik ben zenuwachtig niet normaal
SQtjequote:Op woensdag 11 mei 2011 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig komen poesjes vrijwel altijd weer thuis
Mss, succes!
Drie avonden zuipen, met een keer friet en een keer gourmet is ruk, kost je gewoon ook weer 3 dagen om weer terug op het gewicht van daarvoor te komme
voortaan nog maar 1 zondigdag per week dus, anders gaat 't nooit naar beneden
Leuk!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga morgenochtend met een recruitert babbelen
Behehe goede beloningquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb besloten dat als ik deze baan krijg dat ik dan zoya's mag falen
Nagellak als het goed is, had ze gemaild over de opties om een review te schrijvenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fijn dat poes weer terug is![]()
Die van mij is ooit twee weken weggeweest. Overal posters ophangen, elke dag 3 keer de wijk door om te zoeken, nauwelijks slapen... Dramatisch was het!
Weet nog steeds niet wat er toen gebeurd is, want ze kwam 's avonds altijd thuis.
Hou haar nu binnen, omdat ik nog beetje bang ben dat ze wegloopt, maar meer omdat ze overlast veroorzaakt bij de buren.
Ik heb Eneco. Zat bij het huis, nooit de moeite genomen om te wisselen.
Oe wat krijg je Deb? Is dat omdat je bloggert bent?
succes Mss!
Komt goedquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:43 schreef Mss het volgende:
Kut, ik moet over 5 minuten weg en nu zweet ik me ineens kapot
Succes !! *duimen draaien*quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:43 schreef Mss het volgende:
Kut, ik moet over 5 minuten weg en nu zweet ik me ineens kapot
Oeh, ik geloof ik ook. Ben benieuwd!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:11 schreef Debsterr het volgende:
Lalala m'n Butter London lakje is onderweg. EN ik krijg geloof ik spullen van Teeez toegestuurd.
Zeiden ze bij jou ook dat ze je zouden opnemen in het persbestand, en noteren dat ze je nagellak moesten toesturenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:40 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oeh, ik geloof ik ook. Ben benieuwd!
Zoiets ja, maar dat is al wel weer een aantal weken geleden. We zullen zien!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zeiden ze bij jou ook dat ze je zouden opnemen in het persbestand, en noteren dat ze je nagellak moesten toesturen?
Wanneer hoor je iets?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:45 schreef Mss het volgende:
Zo, ik ben weer terug, kan totaal geen inschatting maken of ik het goed of slecht heb gedaan.
miss Gracequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:44 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en miss Grace, die afgeronde tabjes op jouw blog he.. is dat html/css?
Je hebt het overleefd, jeej!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:45 schreef Mss het volgende:
Zo, ik ben weer terug, kan totaal geen inschatting maken of ik het goed of slecht heb gedaan.
Dan moet ik toch eens beter kijken naar die standaard thema'squote:Op woensdag 11 mei 2011 20:47 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
miss GraceJe bedoelt de tabbladen aan de bovenkant? Geen idee, zat in een standaard thema volgens mij. Ik heb de ballen verstand van html/css.
Woensdag hoor ik of ze nog een tweede ronde willen of dat ze meteen twee mensen uit hebben gekozen. Ik kan er echt niks zinnigs over zeggen. Die tweede persoon zat er echt totaal ongeīnteresseerd bij. En mijn laatste vraag was echt een kutvraagquote:
Doe dat.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan moet ik toch eens beter kijken naar die standaard thema's.
Met css kun je rounded borders maken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb even gauw voor je gekeken.. Als je naar Sjabloonontwerper gaat, kiezen voor het thema 'Luchtig'.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
super! Beetje regen gehad vandaag maar dat was maar een buitje. Voor de rest heerlijk hierquote:
Shoppen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:51 schreef Diconnected het volgende:
Klaar met schooldus mezelf even getrakteerd met 3 Zoya's en een Essie
Alleen. Wat moet ik nou doen tot 6 juni?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
super! Beetje regen gehad vandaag maar dat was maar een buitje. Voor de rest heerlijk hier
Stort maar hoor op m'n rekening, ga ik shoppenquote:
Je mag wel voor mij shoppenquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Stort maar hoor op m'n rekening, ga ik shoppen
Doe het niet doe het niet..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje danquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Niet eens een beetje voor mezelf
Alhoewel ik lilac en blue ray wel erg gaaf vind, is het jammer dat er niks holo's aan is idd...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |