quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is heerlijk!
had er iets minder peper in moeten doen, maar verder!!
half uurtje op 200 graden. Wel ff zorgen dat je alles goed fijnsnippertquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Vriendje vond het ook lekker klinken dus die probeer ik wel eens
Hoe lang in de oven? Hoe heet?
Thx !!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
half uurtje op 200 graden. Wel ff zorgen dat je alles goed fijnsnippert
ik denk er nu net aan omdat ik buiten sta te roken en alle kerkklokken van eindhoven bimbam doenquote:
Ik was het ook bijna vergeten! Zapte naar RTL4 en toen zag ik het ineens: Ohja!!!! Terwijl ik er een uur geleden nog aan dachtquote:
Dat is echt irritant jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo'n dodenherdenking wordt een stuk minder indrukwekkend als de buren in de tuin gewoon lekker verder gaan met herrie maken. Dat ze dat het hele jaar door doen, daar kan ik prima mee leven, maar op 4 mei om 8 uur irriteert het me mateloos.
Ja, lekker is dat.... Asociaal ook!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja dat is gaaf, soort verbondenheid. Die is hier dus ver te zoeken dankzij 1 luidruchtig gezin
Slecht excuusquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heeft er misschien niets mee te maken, maar dit is een Antiliaans gezin. Ik vraag me dus al een paar jaar af of ze in die cultuur geen dodenherdenking hebben.... Of dat dit gewoon aso's zijn, ongeacht cultuur..
(afgezien van het feit dat ik het ook aso vind als het in je cultuur niet normaal is, want hier in NL is het wel gewoonte. Iets met respect. Maar dan kan ik er misschien net iets meer begrip voor hebben. Onwetendheid ofzo)
iets meer dan 60 euroquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ hoeveel was jij kwijt voor jouw Zoya lakjes incl de verzendkosten?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja daarom! Ik was 53 euro kwijt voor 10
maar 9 gekregen
Er was er 1 out of stock, stond op de bonquote:
nailetc zeker?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Er was er 1 out of stock, stond op de bon![]()
ipv dat ze even mailen met de vraag welk ander lakje ik wil sturen ze er maar gewoon 9 op
ze hebben erbij gezet dat ze het geld willen refunden, dus ik heb er een mail achteraan gestuurd dat ik die refund niet hoef want het is niet mijn cc dus ik krijg het geld toch niet terug, en dat ze een ander lakje op mogen sturen want ik heb nog genoeg lakjes die ik wil.
Heb nog geen reactie gehad..
Yea, nouja ik betaal voor shipping dus dan mogen ze ook mooi 10 lakjes shippenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nailetc zeker?
Dat doen ze wel ja... heel irritant is dat. Verder een fijne shop, maar dat is kut. Heb het ook een keer gehad
Hopelijk snel kan wel even durenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea, nouja ik betaal voor shipping dus dan mogen ze ook mooi 10 lakjes shippen![]()
Ben benieuwd wat ze terug sturen, ik wil namelijk weten welke lakjes ik op ebay kan bestellen
O nee; dat snap ik wel hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
@priem onwetendheid van mijn kant misschien, maar wat is er op 11 november?
Ah, weer wat geleerdquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O nee; dat snap ik wel hoorIn België is het dan wapenstilstand.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Nou wat een ochtend
Eerste keer dat lichaam echt NIET mee wilt werken, ik kan met 1 hand vet slecht dingen oppakken en benen zijn super zwakben helemaal chaggie ..
Kat gaat gelukkig wel beter! Hij loopt nog wat moeilijk maar zet zijn voetje wel weer op de grond
Nou wat een ochtend
Eerste keer dat lichaam echt NIET mee wilt werken, ik kan met 1 hand vet slecht dingen oppakken en benen zijn super zwakben helemaal chaggie ..
Kat gaat gelukkig wel beter! Hij loopt nog wat moeilijk maar zet zijn voetje wel weer op de grond
Nou wat een ochtend
Wel foto straks van hoe het geknipt is hehquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
en fijn voor de poezel dat het beter gaat!
@Mir denk het wel hoor het is geen feestdag vandaag.
Ik ga straks naar de kapper![]()
nee, ik heb net al bundlemonster gefaaldquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Iemand die nog wat zoya lakjes mee wilt bestellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |