quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is heerlijk!
had er iets minder peper in moeten doen, maar verder!!
half uurtje op 200 graden. Wel ff zorgen dat je alles goed fijnsnippertquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Vriendje vond het ook lekker klinken dus die probeer ik wel eens
Hoe lang in de oven? Hoe heet?
Thx !!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
half uurtje op 200 graden. Wel ff zorgen dat je alles goed fijnsnippert
ik denk er nu net aan omdat ik buiten sta te roken en alle kerkklokken van eindhoven bimbam doenquote:
Ik was het ook bijna vergeten! Zapte naar RTL4 en toen zag ik het ineens: Ohja!!!! Terwijl ik er een uur geleden nog aan dachtquote:
Dat is echt irritant jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo'n dodenherdenking wordt een stuk minder indrukwekkend als de buren in de tuin gewoon lekker verder gaan met herrie maken. Dat ze dat het hele jaar door doen, daar kan ik prima mee leven, maar op 4 mei om 8 uur irriteert het me mateloos.
Ja, lekker is dat.... Asociaal ook!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja dat is gaaf, soort verbondenheid. Die is hier dus ver te zoeken dankzij 1 luidruchtig gezin
Slecht excuusquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heeft er misschien niets mee te maken, maar dit is een Antiliaans gezin. Ik vraag me dus al een paar jaar af of ze in die cultuur geen dodenherdenking hebben.... Of dat dit gewoon aso's zijn, ongeacht cultuur..
(afgezien van het feit dat ik het ook aso vind als het in je cultuur niet normaal is, want hier in NL is het wel gewoonte. Iets met respect. Maar dan kan ik er misschien net iets meer begrip voor hebben. Onwetendheid ofzo)
iets meer dan 60 euroquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ hoeveel was jij kwijt voor jouw Zoya lakjes incl de verzendkosten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |