Ik zit aan een suf essay.quote:
twaalf!quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:55 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ weet jij hoeveel zoya lakjes je max mag bestellen voor die 18 dollar shipping?
Dat zag ik nadat ik deze geopend had.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe haar, hiervoor was het kortste net zolang als nu mijn langste haar is.
Er is dus een hoop af
Wauw Bubs, wat mooiquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe haar, hiervoor was het kortste net zolang als nu mijn langste haar is.
Er is dus een hoop af
MOOOIquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Er is dus een hoop af
waffer kleurtje?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:16 schreef Lindytje het volgende:
Mooi nieuw kapsel Bubs!!
Ik heb het net geverfd (nou ja,heeft het geverfd), ben benieuwd hoe het opdroogt!
Op het pakje leek het goublond, maar op mijn hoofd meer oranjequote:Op donderdag 5 mei 2011 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waffer kleurtje?
Ik wil mijn haar ook nog verven voor we naar rome gaan. Denk dat het voor de eerste keer in mijn leven geen idioot kleurtje wordt
wrom koop je geen ladeblokje?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:24 schreef Sharana_LV het volgende:
zal k nog een 3e nagelrekje bestellen?
Heel goedquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
geen weekend, wel biertje ter ere van mijn 4 verloren kilo's
Jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:24 schreef Sharana_LV het volgende:
zal k nog een 3e nagelrekje bestellen?
Daar zit zeker iets in ja! Ik kom ook vaak dingen tegen waarvan ik denk: had ik die??!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als ik niet zie wat ik heb vergeet ik et
Dat dus, zelfs nu heb ik dat nog wel eens als ze in een rekje staan, laat staan in een lade!quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar zit zeker iets in ja! Ik kom ook vaak dingen tegen waarvan ik denk: had ik die??!!
Hebbertquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat dus, zelfs nu heb ik dat nog wel eens als ze in een rekje staan, laat staan in een lade!
Maar ik heb nu weer dat alles vol zit enzo, en ik kan niet nog een keer opruimen want ik wil deze allemaal houdenbinnen 2 rekjes houden lukt gewoon niehieeeet!
Dan moet je er inderdaad eentje bij kopenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat dus, zelfs nu heb ik dat nog wel eens als ze in een rekje staan, laat staan in een lade!
Maar ik heb nu weer dat alles vol zit enzo, en ik kan niet nog een keer opruimen want ik wil deze allemaal houdenbinnen 2 rekjes houden lukt gewoon niehieeeet!
Victorianaquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hebbert.
Vraagske voor iedereen:
Als je 1 butter LONDON mocht kiezen, en je hebt er nog geen, welke zou je dan kiezen?
Hooiiii Sjaantje ! Hoe voel je je. Gaat het al wat beter?quote:
Essaysquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Whoo, een tiende van m'n essay is uitgetypt.
Wat dus uiteindelijk 100 van de verplichte 1000 woorden zijn.
Thanks.quote:
Ja gaat wat beterquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hooiiii Sjaantje ! Hoe voel je je. Gaat het al wat beter?
[..]
Essays![]()
Succes nog
En? Nu kan ik het ook weer zelf vervenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Op het pakje leek het goublond, maar op mijn hoofd meer oranjeDus ben benieuwd wat het uiteindelijk geworden is!
Hectisch drukquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja gaat wat beter
Hoe was jouw dag?
O ja dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Morgenavond, maar ik sta nooit eerder op, ik ga gewoon later slapen.
Nicequote:Op donderdag 5 mei 2011 19:59 schreef Lindytje het volgende:
Nou, het oranje haar valt alles mee!
Zonder flits:
[ afbeelding ]
Met flits:
[ afbeelding ]
Morgen in de zon nog maar een keer kijken
Is de nieuwe look ! Heb ik ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:03 schreef Lindytje het volgende:
Wat heb ik een heerlijke wallen trouwens
Senksquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
mooi lin!
En essays
ik had er mijn vak van moeten maken
Dat had ik laatst ook ineens weer gedaan! Nostalgie, zeg ik je!quote:
ik heb vandaag de nieuwe bundle monsters besteld, dus ik moest welquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook ineens weer gedaan! Nostalgie, zeg ik je!
Bwhehehehe! Hebben die nieuwe grotere full-designs? Die dingen passen niet op mijn nagels, zijn te klein ...quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb vandaag de nieuwe bundle monsters besteld, dus ik moest wel
Ohhhhhh!!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
ja, dat is het nu, ze zijn nu net zo groot als konad en bijna alle plates zijn full nail
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:
beeeeh iemand moet zoyas mee bestellen
Ik mag niet.... pas weer na t volgende salarisquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Can'tquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Shawn, gemma, yasmeen, kelly, marley, dannii, adina, isla, kotori, jules...quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat zijn must haves? Misschien krijg ik wel een pakketje vol
Ik heb nu:
Zoya Areej
Zoya Breezi
Zoya Kieko
Zoya Mira
Zoya Sooki
Zoya Apple
Zoya Crystal
Zoya Gloria
Zoya Valerie
Zoya Ki
Zoya Irene
Ik wil nog bestellen:
Zoya Ivanka
Zoya Savita
Zoya Phoebe
Zoya Mitzy
Zoya Lolly
Zoya Faye
Zoya Mimi
Zoya Alegra
ik twijfel nog over die kotori ... de ene swatch vind ik em wel mooi en bij de andere weer mwoahquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Shawn, gemma, yasmeen, kelly, marley, dannii, adina, isla, kotori, jules...
TOF!!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:57 schreef milka82 het volgende:
Jaaaa,over een week of acht weer gezinsuitbreiding,ik heb alvast voor moederdag mijn langekoesterde droom gekregen in de vorm van een babypoesje! Afgelopen zondag geboren,zijn net wezen kijken. Oja,ze gaat Harley heten. ( mijn vent heeft echt niets met poezen,heel lang tegengehouden,nu geeft ie em kado...... hij moet wel van me houden,haha)
Jaaaa lolcat foto's !quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:57 schreef milka82 het volgende:
Jaaaa,over een week of acht weer gezinsuitbreiding,ik heb alvast voor moederdag mijn langekoesterde droom gekregen in de vorm van een babypoesje! Afgelopen zondag geboren,zijn net wezen kijken. Oja,ze gaat Harley heten. ( mijn vent heeft echt niets met poezen,heel lang tegengehouden,nu geeft ie em kado...... hij moet wel van me houden,haha)
Ik ben nog wakker en aan de wijn! Val alleen zo in slaap denk ikquote:
Die kans is dik aanwezig met mijn studiequote:Op donderdag 5 mei 2011 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je je studie af hebt moet je ambtenaar worden!!
Ik zou beginnen met zoya's!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Die kans is dik aanwezig met mijn studie.
Bubs, wat ben je mooi. Lindy, jij ook!
Ik zit zeer ernstig te twijfelen om ook te falen, ik wil zoya's, nubars, pirates, waar te beginnen.
Maar ik heb een deal met mezelf, als ik de baan krijg woensdag dan mag ik falen
Ik heb al een stuk of 8 Zoya's, maar ik denk inderdaad dat het die gaan wordenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met zoya's!
Nu ben ik echt tukken
Hoe is het metquote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:51 schreef Puckzzz het volgende:
Hallo Ladies!
Korte reactie:
mooie haren Bubs en Lin!
Ik ben ook lid van de wallenclub.
Babypoesjes!
Sjaan falerd, gewoon een rek erbij dus![]()
Ben ik wat vergeten?
quote:
WERKquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Vrij vandaag? of toch aan het werk?
Meer koffie
Dat gezegd zijnde.. ik moet hier ook weer verderquote:
werk zequote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat gezegd zijnde.. ik moet hier ook weer verderDoei
Ur ignoring mehhhquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe is het meten zijn pols? Gaat het herstellen goed?
Meurning ladies !Koffie
Maar dan is het weekendquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
broodje di mare met de collega's op het terrasnu wachten tot het 5 uur is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |