Als ik dat doe verdwijnt inderdaad het 3G icoontje bovenin.quote:Op maandag 9 mei 2011 08:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het knopje aan de rechterkant (waar je hem ook mee uit en aan kan zetten) lang ingedrukt houden. Dan staat er de optie "internetverbinding". Daar kan je hem uitzetten.
Je hebt er ook apps voor, die zetten ook alle internetverbindingen uit. APNdroid bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 9 mei 2011 08:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als ik dat doe verdwijnt inderdaad het 3G icoontje bovenin.
Maar kan ik dan nu wel in het hotel wifi inschakelen en via dat netwerk surfen?
Ik ben hier echt een n00b in
Die houdt ik even in mijn achterhoofd.quote:Op maandag 9 mei 2011 08:47 schreef jeoff het volgende:
Download anders even het programmatje 3G Watchdog Free van de Market. Die houdt je 3G internet verbruik real-time in de gaten en zo kun je dus zien dat er zeker geen data verbruikt wordt terwijl je roamt.
oh? ik zet dan gewoon mijn telefoondeel uit en de wifi aan. Tsja, dan kan ik maar even niet gebeld worden.. maar ben dan op vakantie, dus dan bel ik toch nooitquote:Op maandag 9 mei 2011 08:58 schreef Bill_E het volgende:
wees blij dat je geen HTC met winmob hebt, das helemaal een ramp..
ik heb een htc met winmob en kan erg makkelijk mijn 3g verbinding uitzetten.quote:Op maandag 9 mei 2011 08:58 schreef Bill_E het volgende:
wees blij dat je geen HTC met winmob hebt, das helemaal een ramp..
Wat doe jij dan met je telefoon als een nieuwe sneller leeg is dan een oude, tenzij ik spelletjes e.d. speel en lekker internet op ga, gaat een nieuwe gewoon zowat een week mee.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:43 schreef Chandler het volgende:
Ik zou gewoon lekker een oud telefoontje meenemen als je toch alleen maar wilt bellen, veel oude (nokia's enzo) kunnen toch niet internetten. Bijkomend voordeel is; batterij werkt van oudere telefoons vaak veel beter waardoor je niet 1x per dag je telefoon aan de lader hoeft te hangen!
Zelf doe ik dit ook, scheelt in de kosten en als ze eens in je auto breken hebben ze je oude kut phoontje...
quote:Op maandag 9 mei 2011 09:33 schreef dutchtubby het volgende:
[..]
ik heb een htc met winmob en kan erg makkelijk mijn 3g verbinding uitzetten.
raak de taakbalk met de status weergave aan en krijg alle verbindingen te zien en kan ze aan en uit zetten, ik weet niet welke htc jij hebt, maar als je niet weet hoe het werkt moet je het niet gelijk negatief benaderen.
touch 2, en ondanks dat ik alles 3 keer uitgezet had, diverse instellingen had gewist bleef exchange de boel aangooien en kreeg ik na 1 dag een sms van kpn dat ik voor meer dan 50 euro had verbruikt en of ik door wilde gaan, toen was hij echt uit.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:33 schreef dutchtubby het volgende:
[..]
ik heb een htc met winmob en kan erg makkelijk mijn 3g verbinding uitzetten.
raak de taakbalk met de status weergave aan en krijg alle verbindingen te zien en kan ze aan en uit zetten, ik weet niet welke htc jij hebt, maar als je niet weet hoe het werkt moet je het niet gelijk negatief benaderen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Roaming.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:35 schreef Viking84 het volgende:
Als je 3g uitzet is het toch klaar? Wat is dat roaming waar jullie het over hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |