Nou idd, bijna elk kind heeft wel 'iets'. Niet normaal.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Kind overleeft het wel hoor... Dat schone, nette en niks mag meer als je zwanger bent enzo... nog nooit zoveel intolerante, allergische afwijkingen gezien.
heb ik ook gelezen idd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik las ergens dat mannen het niet zouden overleven als ze zwanger zouden zijn. De (langdurige) pijn en de hormonen zouden het einde betekenen.![]()
Ik weet niet meer waar ik dat heb gelezen helaas.
Ze wilden mijn broertje ook de stempel ADHD opdrukken op school. Mijn moeder is toen met hem naar zo'n dokter geweest, en die zei dat het gewoon een druk kind was. Helaas wouden de leraren op school het niet geloven.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
Vroeger was je gewoon een irritant kutkind, nu heb je ADHD, ben je een 'sterrenkind' of 'hypersensitief'.
Vroeger was je gewoon niet zo slim, tegenwoordig heeft ieder kind wel een medisch excuus om toch naar het vwo te mogen gaan om daar vervolgens met kunst en vliegwerg en niet te vergeten chantage (als je dit proefwerk haalt krijg je een nieuw mobieltje!) doorheen gesleurd te worden..
etc.
Nou, ik heb in mijn studie te veel plaatjes van misvormde foetussen gezien om te geloven dat het geen kwaad kan. Het hoeft inderdaad niet mis te gaan, maar áls je kind iets heeft zou ik dat als moeder toch niet op mijn geweten willen hebben. Alleen al het idee dat het je schuld kán zijn lijkt me vreselijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Kind overleeft het wel hoor... Dat schone, nette en niks mag meer als je zwanger bent enzo... nog nooit zoveel intolerante, allergische afwijkingen gezien.
Kut-ouders dus!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
Vroeger was je gewoon een irritant kutkind, nu heb je ADHD, ben je een 'sterrenkind' of 'hypersensitief'.
Vroeger was je gewoon niet zo slim, tegenwoordig heeft ieder kind wel een medisch excuus om toch naar het vwo te mogen gaan om daar vervolgens met kunst en vliegwerg en niet te vergeten chantage (als je dit proefwerk haalt krijg je een nieuw mobieltje!) doorheen gesleurd te worden..
etc.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:17 schreef Viking84 het volgende:
Hey ik ben een indigokind hoor. Beetje respect aub
Vroeger gingen zwakke kinderen dood, nu kunnen ze zich voortplanten en krijgen ze zwakke kinderen. En verder eten we schandalig veel troep. Hersenen van kinderen hebben omega's nodig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
etc.
'Spruitjes? Wat zijn dat mama?'quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Vroeger gingen zwakke kinderen dood, nu kunnen ze zich voortplanten en krijgen ze zwakke kinderen. En verder eten we schandalig veel troep. Hersenen van kinderen hebben omega's nodig.
Een watte?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:17 schreef Viking84 het volgende:
Hey ik ben een indigokind hoor. Beetje respect aub
http://www.indigokinderen.nl/quote:
quote:PRAKTIJK VOORBEELD
Een leerkracht in groep 4 heeft in haar privéleven ernstige relatieproblemen. Ze waakt er uiteraard zorgvuldig voor dat ze die problemen niet in de klas laat merken. Maar Johan, een indigokind, pikt op de een of andere manier toch haar emoties op. Hij reageert hierop door heel erg druk te worden in de klas. Bovendien kan hij zich nauwelijks meer concentreren en is hij af en toe heel boos op klasgenootjes. Goed beschouwd laat Johan precies zien wat de onbewuste en onderdrukte emoties van zijn juf zijn. Het probleem is echter dat niemand een verband legt tussen het gedrag van Johan en de huiselijke problemen van zijn juf. En de juf, die door alle toestanden bij haar thuis al bijna helemaal aan het eind van haar latijn is gekomen, kan het gedrag van Johan helemaal niet meer aan en probeert daarom de ouders van Johan ervan te overtuigen dat hij ADHD heeft. Maar als Johan thuis is, is er niets aan de hand en wijst geen enkel aspect van zijn gedrag op ADHD.
Die Dettol reclame.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik krijg ook jeuk van moeders die de hele dag met van die desinfecterende doekjes achter hun kroost aanrennen. Hallo? Weerstand anyone?
Volgens mij komt het eerder dat er de gezinnen zo klein zijn dat ieder kind moet 'lukken'.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou idd, bijna elk kind heeft wel 'iets'. Niet normaal.
'Met extra omega C 33 en vezelnutronen, want dat is goed voor je'quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:19 schreef loveli het volgende:
[..]
"Hoef je niet te weten kind, jij mag in plaats van spruitjes yokidrink."
Mijn schoonmoeder wilde zo'n glorixdoekje als billendoekje gebruiken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik krijg ook jeuk van moeders die de hele dag met van die desinfecterende doekjes achter hun kroost aanrennen. Hallo? Weerstand anyone?
Je broertje is dus een Indigokind..quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze wilden mijn broertje ook de stempel ADHD opdrukken op school. Mijn moeder is toen met hem naar zo'n dokter geweest, en die zei dat het gewoon een druk kind was. Helaas wouden de leraren op school het niet geloven.
Ah, dus de lerares in groep 3 van mijn broertje had problemen thuis, en mijn broertje is dus een indigokind? Ah, dat verklaart alles.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.indigokinderen.nl/!
[..]
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:21 schreef Ravka het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder wilde zo'n glorixdoekje als billendoekje gebruiken.
Die knul communiceert rechtstreeks met d'r CI.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
Maar Vik kan hem vast wel begeleiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |