ik had een dag vrij opgenomen voor gister, dat was goedgekeurd en toen kreeg ik ineens mail of ik vandaag wilde werken (dus ruilen ipv een dag vrij). Teruggemaild dat dat niet kan, krijg ik antwoord terug dat ik dan maar een andere dag in mei extra moet gaan werken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Betaalt de huur. En je schoenen.
What's up?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga trouwens echt nóóit meer naar Hunkemoller, die maten kloppen echt niet.
Know that while you sleep
Everything has changed
Meer dan je contracturen? Ze kunnen vragen, maar niet afdwingen. Hoe structureel werk je extra?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
ik had een dag vrij opgenomen voor gister, dat was goedgekeurd en toen kreeg ik ineens mail of ik vandaag wilde werken (dus ruilen ipv een dag vrij). Teruggemaild dat dat niet kan, krijg ik antwoord terug dat ik dan maar een andere dag in mei extra moet gaan werken.
Ja daáááág. Ik heb vrij opgenomen.Niet achteraf aankomen met je problemen. En dat ze te besodemieterd zijn om mensen een contract aan te bieden -waardoor er nu ineens 3 collega's weg zijn- is ook niet mijn probleem.
Ja, dan zou ik 1 week 32 uur werken ipv de 24 die ik normaal werk. Flikker toch even op. Ik neem niet voor niets VRIJ.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Meer dan je contracturen? Ze kunnen vragen, maar niet afdwingen. Hoe structureel werk je extra?
Nee, dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:32 schreef progje het volgende:
vreemd hoor Elwina... zo hoort zoiets niet te gaan!
Geen idee, maar dat ga ik maar doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:34 schreef loveli het volgende:
Je hebt recht op vakantiedagen, deze was goedgekeurd. Als je een beleefd mailtje stuurt dat je ivm andere bezigheden helaas nooit meer dan 24 uur in de week kunt werken, levert dat problemen op?
Oeh!quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:34 schreef motorbloempje het volgende:
de fajitas waren echt héérlijk!
heb ipv 2 grote 3 kleinere gemaakten de vulling voor ons twee, schoon op!, bestond uit 3 paprika's, 250 gram broccoli, een rode ui en wat champignons die op moesten, oh, en een kleine kipfilet
mjam klinkt goedquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:34 schreef motorbloempje het volgende:
de fajitas waren echt héérlijk!
heb ipv 2 grote 3 kleinere gemaakten de vulling voor ons twee, schoon op!, bestond uit 3 paprika's, 250 gram broccoli, een rode ui en wat champignons die op moesten, oh, en een kleine kipfilet
Lijkt mij ook niet, ik kreeg eerst bericht dat het akkoord was, en ik het in moest voeren in het verlofschema. Daarna vroegen ze ineens of ik om wilde ruilen en toen ik beleefd aangaf dat niet te willen was het: dan kom je toch een andere dag werken!quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:39 schreef Mini. het volgende:
Vervelend Ewelina. Zolang je het netjes brengt kunnen ze je toch niks maken als het al goedgekeurd was.
Nou hup vastleggen die datumquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Dank je Mo. Opgeslagen!
Progje, stommerd! Nou begint het bij mij ook te kriebelen...
Volgens mij gaat het bij ons 2-2-2012 worden
oh, vergeten! Serveren met chilisaus en Griekse Yoghurt of zure room ofzoquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Dank je Mo. Opgeslagen!
Progje, stommerd! Nou begint het bij mij ook te kriebelen...
Volgens mij gaat het bij ons 2-2-2012 worden
Waaaaaaaaaaaaah, kan niet want er KAN een elfstedentocht komenquote:
Als 'ie er komt, dan verzet je het toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
uniek, schatje... die elfstedentocht zou ik gewoon niet op rekenen
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |