Ik verveel me. Heb zin om te winkelen maar wacht een telefoontje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:48 schreef loveli het volgende:
Zit je niet lekker in je vel of marcheerden ze gewoon je mond in?
Bear walked into a barquote:
Ik snap "m nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bear walked into a bar
Bear said to Deer, 'May I please.... have a drink?'
And so Deer said to Bear, 'Why the big paws?'
Ik tikte 'm nog verkeerd in ookquote:
Weer naar buiten? Heb je straf?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:01 schreef Viking84 het volgende:
En ik snap die hele Hermanhype ook niet. Naja, whatever, ik ga weer naar buiten.
Na het eten weer naar huis en dat is fijn, want ik heb het wel weer een beetje gezien hier.
Nee, ik zit de hele dag buiten en af en toe kijk ik even met m'n gare kop of hier nog wat interessants gezegd isquote:
Oe leuk! Soort van kookworkshops enzo?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:24 schreef Perruche het volgende:
open restaurant dagen met workshops
leuk! Jammergenoeg zit Vermeer al vol.. maar ik ga denk ik wel even 2 workshopjes volgen!
ik ben 30 en hij is 50.... (al word ik over 2 maand al weer 31quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Progje, hoe was het ook alweer? Jij bent .. jaar en je aanstaande is toch ouder?
Mijn aanstaande (nee we hebben nog geen datum) wordt volgende maand 50
Echt? Ik heb haar weleens op foto's gezien en had haar wel echt ouder geschat.quote:
Ohja, misschien wel handig om te vermelden.quote:
mijn moeder is 56quote:
Dat dacht ik al ja....quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:37 schreef progje het volgende:
[..]
ik ben 30 en hij is 50.... (al word ik over 2 maand al weer 31)
maar we schelen inderdaad nogal veel ja
Ik vond het echt heel erg toen hij 50 werdIk heb een vriend van 49 vond ik al oud klinken, laat staan 50!
Context en zo...quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Echt? Ik heb haar weleens op foto's gezien en had haar wel echt ouder geschat.
Ik heb de vriend van Progje ook op foto's gezien en die kan heel goed voor een begin veertiger doorgaan.
een petje wil ook nog wel eens helpen... maar of dat charmant isquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]wat aardig
.
Pff, ik heb een enorm Nina Brink-hoofd. Kunnen ze daar niet eens wat aan doen? Geen zonnebril op hoeven hebben en toch geen last van de zon? Zonnelenzen ofzo?.
Was niet onaardig bedoeld, maar meer dat ik verbaasd was.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]wat aardig
.
Pff, ik heb een enorm Nina Brink-hoofd. Kunnen ze daar niet eens wat aan doen? Geen zonnebril op hoeven hebben en toch geen last van de zon? Zonnelenzen ofzo?.
Maar dan krijg je geen kleur op je gezicht. Ik heb nu witte vlekken onder m'n ogen, terwijl de rest gewoon bruin is. Maar een wit voorhoofd lijkt me nog irritanterquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:44 schreef progje het volgende:
[..]
een petje wil ook nog wel eens helpen... maar of dat charmant is
Ik heb die term van jou gejat (Nina Brink-hoofd), had je dat wel door?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Was niet onaardig bedoeld, maar meer dat ik verbaasd was.
En boks wat betreft Nina.
klopt! En dat hebben mijn vriend en ik dus heel erg, anders had het ook echt niet gewerkt...quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:44 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat leeftijd in zoverre belangrijk is, dat je wel een beetje dezelfde dingen nog leuk moet vinden, dan kan het prima denk ik!
ow jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar dan krijg je geen kleur op je gezicht. Ik heb nu witte vlekken onder m'n ogen, terwijl de rest gewoon bruin is. Maar een wit voorhoofd lijkt me nog irritanter.
Ik mocht geen zonnebril meer op aan het einde van de vakantie, maar helemaal goedgekomen is het niet meer en mijn zonnebril heeft ook nog zo'n breed neusbrugding, dus dat was extra charmant.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar dan krijg je geen kleur op je gezicht. Ik heb nu witte vlekken onder m'n ogen, terwijl de rest gewoon bruin is. Maar een wit voorhoofd lijkt me nog irritanter.
wel fijn dat ik niet de enige benquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja....
Nou ja, proef je niks van he![]()
Leuk vind ik dat
Oh, volgens mij is dat een algemeen bekende term hoor, ik zal eens googelen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb die term van jou gejat (Nina Brink-hoofd), had je dat wel door?.
Ze moeten daar echt wat op verzinnenquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik mocht geen zonnebril meer op aan het einde van de vakantie, maar helemaal goedgekomen is het niet meer en mijn zonnebril heeft ook nog zo'n breed neusbrugding, dus dat was extra charmant.
Ik veroordeel mezelf het komende weekend ook maar tot geen zonnebril. Hopelijk komt het dan nog goed!quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:48 schreef progje het volgende:
Ik loop eigenlijk bijna nooit met een zonnebril op, juist omdat ik geen zin heb ik dat kleur verschil.
Ik heb het alleen in de auto als ik echt tegen de zon in kijk of heel soms met lezen of zo...
Ik let er echt heel erg goed op. Heb 1x zo'n kleur verschil gehad en dat was vrij oncharmant
Ja maar dan kan ik ook niet lezen en loop bovendien de hele tijd te fronsen. fronzen, nee fronsen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:48 schreef progje het volgende:
Ik loop eigenlijk bijna nooit met een zonnebril op, juist omdat ik geen zin heb ik dat kleur verschil.
Ik heb het alleen in de auto als ik echt tegen de zon in kijk of heel soms met lezen of zo...
Ik let er echt heel erg goed op. Heb 1x zo'n kleur verschil gehad en dat was vrij oncharmant
Wij schelen ruim 15 jaar, ben 34, hij wordt 50.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:47 schreef progje het volgende:
[..]
wel fijn dat ik niet de enige ben![]()
Hoeveel schelen jullie?
Mijn ouders vonden het eerst ook maar niks, maar ze hebben hem nu gelukkig helemaal geaccepteerd.
"we zien dat hij je gelukkig maakt"
(en mijn vader en vriend kunnen het ook irritant goed vinden met elkaar en mijn jongste broertje en vriend ook)
Klingon alertquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik ook niet lezen en loop bovendien de hele tijd te fronsen. fronzen, nee fronsen.
En aangezien ik niet aan de botox wil........Een vriendin van mij heeft gebotoxt. Klingon-alert!!!!
Ja het begint nu wel heel erg te kriebelen...quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ohhh Progje, wat zul je zin in volgende week hebben, wordt er zelf al blij van
Dat is nog wel een oplossing. 3 kwartier lezen mét bril, kwartiertje zonnen zonder bril. Kookwekker erbijquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:52 schreef progje het volgende:
[..]
Klingon alert
Ik lees ook wel veel in de zon ja (inclusief zonnebril) maar ga daarna vaak maar "verplicht" even met mijn hoofd zonder zonnebril in de zon.
Ze moet er inderdaad maar eens iets op verzinnen.
Na een ski vakantie kan je ook zo enorm voor lul lopen door het kleur verschil
Wat gaan jullie precies doen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:54 schreef progje het volgende:
[..]
Ja het begint nu wel heel erg te kriebelen...
Het mag van mij nu wel gewoon zover zijn!
Trouwen?quote:
Dat laatste natuurlijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:06 schreef progje het volgende:
[..]
Trouwen?
Maar ik weet niet of dat nu je vraag is, of dat je wil weten hoe we de dag precies hebben ingedeeld
Da's echt heel snel! Meer dan 12 km. per uur!quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, hardgelopen
3km zonder te stoppen in 14.50![]()
![]()
hihiihquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat laatste natuurlijkDat eerste is me niet ontgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vriendin van mij gaat deze taart maken.
Dan gaan we rond half 8 weer naar de boerderij van mijn ouders, waar zo rond 8 uur het feest begint in de schuur van mijn ouders.
We hebben deze band: (tune-in party)
http://www.tune-in-band.nl/
Voordat de band begint en in de pauzes van de band draait een neefje progressive. Zo rond half 12 is de band klaar en dan gaat een vriend van mij wat stevige techno draaien.
Zo rond half 2 is de boel afgelopen. Het is de bedoeling dat mijn vriend en ik ergens tussen half 1 en 1 richting dit hotel gaan:
http://www.kaatjesresidence.nl/
Daar hebben we heel cliché een kamer met jacuzzi.
Maar dat leek me best relaxed na zo'n vermoeiende dag!
[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 05-05-2011 17:20:26 ]"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Uuh jaquote:
QFTquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:20 schreef conleche het volgende:
Klinkt goed!! Ook wel fijn dat het pas wat later begint, dan is het volgens mij ook veel minder vermoeiend! En die taart ziet er echt heel mooi uit!
oh die was ook niet goedquote:
Dank je welquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:20 schreef conleche het volgende:
Klinkt goed!! Ook wel fijn dat het pas wat later begint, dan is het volgens mij ook veel minder vermoeiend! En die taart ziet er echt heel mooi uit!
Gaaf!quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Heerlijk Progje!
Dat ziet eruit als een hele mooie dag!!
Als wij gaan trouwen dan wil ik wel dat de oudste van lief de trouwauto bestuurd
Liggen je doelen nog binnen bereik?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
B: 500 meter wandelen in mijn lunchpauze!
Ik heb het idee van wel! Ik loop nu nog heel langzaam en het is pijnlijk, maar het gaat echt met hele grote sprongen beter! Zeker als je nagaat dat ik nog geen 60 uur meer uit het gips ben. Loop nog wel met een kruk, maar dat is vooral om te laten zien dat ik niet zomaar voor de lol zo langzaam loop ofzo.quote:
Waar jij je goed bij voelt..quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:48 schreef Snowcold het volgende:
Wat ik me afvraag, wat kun je nou eigenlijk het beste als ontbijt eten? En hoeveel? Het ontbijt is toch de belangrijkste maaltijd van de dag, moet de hoeveelheid dan juist veel of weinig zijn?
Dat is niet echt wat ik bedoel. Sommige mensen zullen zich goed voelen bij een zak chips, maar dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling...quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waar jij je goed bij voelt..
Als ik moet werken dan ontbijt ik om 4.50 uur in de ochtend, dan eet ik als ontbijt 450 gr magere kwark met zoetstof, dat krijg ik goed weg en blijf ik vol tot een uur of 8, dan neem ik fruit.
Als ik vrij ben dan ontbijt ik met een boterham/bolletje, beschuit, gekookt eitje en een beker melk.
Misschien kun je een lijstje posten van wat je gemiddeld op een dag eet? Dan zijn er hier vast mensen die tips voor je hebben. Je lengte is ook handig om even te vermelden (iemand van 180cm kan meer eten zonder aan te komen dan iemand van 150cm).quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:04 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Dat is niet echt wat ik bedoel. Sommige mensen zullen zich goed voelen bij een zak chips, maar dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling...
Laatst had ik namelijk gelezen dat te weinig eten ook niet goed is en dat dit er ook weer voor kan zorgen dat je uiteindelijk aankomt, omdat je lichaam zuinig aan gaat doen met de dingen die je binnenkrijgt. En omdat ik toch weer aangekomen ben ondanks minder en gezonder eten en sporten, heb ik toch het idee dat ik iets fout doe.
Yep, hier heen:quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:17 schreef Rituals het volgende:
Klinkt heerlijk progje!Gaan jullie op nog op huwelijksreis? Of is dat niet gebruikelijk? Ik zit niet zo in de trouw-wereld
.
Wauw!quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:17 schreef progje het volgende:
[..]
Yep, hier heen:
http://www.naiade.com/en/(...)villons/default.aspx
Echt een standaard huwelijksreis volgens mij
Maar het leek me wel geweldig om een keer mee te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |