Wat dacht je van de jaren ernaquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef progje het volgende:
[..]
oh mag je dat ook al niet als je zwanger bent... pffffffffffffffffft
het is echt een straf zeg dat 9 maanden zwanger zijn
Nee. Zwanger zijn/jonge moeder zijn is geen pretje vind ikquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef progje het volgende:
[..]
oh mag je dat ook al niet als je zwanger bent... pffffffffffffffffft
het is echt een straf zeg dat 9 maanden zwanger zijn
Ook eten. En geen eiquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ga je ze alleen bakken? Of ook eten? In dat geval de koekjes maar. Je kan ook een eitje bakken. Of is dat niet hetzelfde soms?
Cake! Met worteltjes! En dan een plakje nemen en de rest invriezen.quote:
ik weet wat ik mijn ouders heb aangedaanquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
want jij weet zo goed hoe het is om kinderen te hebben
Tip; onbreekbaar servies en de stopcontacten kinderzeker makenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:58 schreef loveli het volgende:
Eerst is het: "loop dan! loop dan!"
Daarna, als je met de ene hand het tafelservies probeert op te vangen en met je nadere hand de vingertjes uit het stopcontact peutert, vraag je je af waarom je ze in vredesnaam niet in de wieg hebt laten liggen.
Per kind.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tip; onbreekbaar servies en de stopcontacten kinderzeker maken![]()
Duurt trouwens maar een jaar of 2 deze fase
Heb geen wortels helaas. Ik ga kaneelkoekjesmaken, maar de helft van het recept op NRC. Kan ik goed uitdelen en aan vriendje gevenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Cake! Met worteltjes! En dan een plakje nemen en de rest invriezen.
Dan hebben jullie geen geldige reden meer om te zeikenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:03 schreef progje het volgende:
ik zie er nu al tegenop om zwanger te zijn
waarom kunnen mannen niet zwanger worden/zijn...
Ik las ergens dat mannen het niet zouden overleven als ze zwanger zouden zijn. De (langdurige) pijn en de hormonen zouden het einde betekenen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:03 schreef progje het volgende:
ik zie er nu al tegenop om zwanger te zijn
waarom kunnen mannen niet zwanger worden/zijn...
mijn vriend grapt dat altijd...quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Kind overleeft het wel hoor... Dat schone, nette en niks mag meer als je zwanger bent enzo... nog nooit zoveel intolerante, allergische afwijkingen gezien.
ik ben helemaal verliefd op mijn nichtjesquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoop nu al dat we nooit worden gevraagd om op te passen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |