Of toch nog een jonge partner die dat ook met veel plezier doetquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Over 20 jaar hebben ze wel een robot uitgevonden, die je ronddraagt.
Helaas zijn de vrouwen altijd ruim in de meerderheid in bejaardenhuizenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Of toch nog een jonge partner die dat ook met veel plezier doet
Bij mijn oma was het op de dementenafdeling zoiets van 1 man op 20 vrouwen....jammer alleen dat hij niet meer wist wat voor een geluk hij had.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas zijn de vrouwen altijd ruim in de meerderheid in bejaardenhuizendat wordt vechten om die ene leuke verpleger.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij mijn oma was het op de dementenafdeling zoiets van 1 man op 20 vrouwen....jammer alleen dat hij niet meer wist wat voor een geluk hij had.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je nog een paar jaar wacht loopt het topic met een rollator
Geen idee, wij wonen sinds 2005 op het platteland en werken ons 3 slagen in de rondte..geen tijd om te kaarten,sjoelen of enig ander tijdverdrijf..we komen tijd te kort eigenlijk, maar wel heerlijk buiten met veel beessies en een giga-tuin..en de tijd aan onszelf..quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Is dat nou leuk zo'n seniorenwoning en kunnen de andere senioren wel goed tegen hun verlies als ze verliezen met sjoelen?![]()
![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 01:01 schreef Maron het volgende:
[..]
Geen idee, wij wonen sinds 2005 op het platteland en werken ons 3 slagen in de rondte..geen tijd om te kaarten,sjoelen of enig ander tijdverdrijf..we komen tijd te kort eigenlijk, maar wel heerlijk buiten met veel beessies en een giga-tuin..en de tijd aan onszelf..
Als ik op een flatje of seniorenwoning zou moeten gaan zitten dan is het snel afgelopen met me (denk ik)..werken houdt je jong, altijd weer een lekker gevoel als je na een dag beulen in je bedje rolt, terwijl je weet dat je nooit meer klaar zal komen..
(met de tuin welteverstaan)
Sinds vorige week nog een jaar min 1 weekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon wel al ruim een jaar in een seniorenwoning. En woon nu beter dan daarvoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:53 schreef trovey het volgende:
Waar blijft de eerste echte senior...en woont hij/zij in een seniorenwoning en doet hij/zij mee met de seniorenactiviiteiten in zijn/haar stad?
![]()
Maar doe je ook mee met de seniorenactiviteiten? Hier in mijn stad hebben een leuke scootmobieltochtjes.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:05 schreef barthol het volgende:
[..]
Ik woon wel al ruim een jaar in een seniorenwoning. En woon nu beter dan daarvoor.
Ik was al heel lang op zoek naar een andere woning, en heb het idee dat ik mooi op tijd ben geweest. De meeste babyboomers voelen zich nu nog te jong maar over een aantal jaren krijg je een run op die seniorenhuisjes met een eigen tuin. Blijven alleen de seniorenflatjes over.
Neequote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar doe je ook mee met de seniorenactiviteiten? Hier in mijn stad hebben een leuke scootmobieltochtjes.
Gezellig Bingoënquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:27 schreef barthol het volgende:
[..]
NeeIk ben sowieso niet een type om mee te doen aan door anderen georganiseerde activiteiten. Misschien hooguit als medewerker van de organisatie.
quote:
Je gaat vissen? Je mist trouwens niet heel veel op tv hoor...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:17 schreef barthol het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg!! Ik hou eigenlijk helemaal niet van vermaak, en nog minder van vermaakt worden. Daarom kijk ik ook geen TV. Ben eigenlijk ook veel te druk voor al die onzin
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |