quote:Op zondag 20 november 2011 21:40 schreef GieJay het volgende:
Goede serie inderdaad. Wel een vraagje, ze zoeken bepaalde maps, ik heb volgens mij even gemist wat voor maps dit zijn,kan iemand hier een toelichting over geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're lost little girl
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:28 schreef Harker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
Geen idee, ik scroll nooit door topics van series waarvan ik de laatste ep nog niet heb gezien voor de zekerheidquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:55 schreef Nickske1912 het volgende:
Die berichten hoeven toch niet in spoiler?
Interessant character, speelt heel overtuigend een echte creep met die rotkop van hem.quote:Op maandag 28 november 2011 11:44 schreef mcwops het volgende:
The Sweed (who is from Norway)
[ afbeelding ]
wut?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Sabnzbd maar eens aangeslingerd voor s02e01.
Die twee werken samen naar iets nieuws toe blijkbaar, nou ja de ene werkt en de andere die is zo van het pad af dat hij toch wel volgt, precies waar je om vraagt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:31 schreef yavanna het volgende:
Het kijkt nog wel enigszins lekker weg, op die afschuwelijke ''father'' en die gast uit Noorwegen na, maar ze mogen wel eens met wat nieuws komen. Het blijft nu maar in een kringetje doorgaan met o.a. Bohannan. En de teksten zijn vaak ook verre van goed, meer bloed/smerigheid er in smijten verdoezeld dat niet echt.
geniaalquote:Cullen Bohannon: Damn it Elam, the man wasn't done speaking his last words.
Elam Ferguson: Yeah he was.
Krijg je geen spijt vanquote:Op maandag 24 september 2012 11:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Eerste aflevering gekeken. Ik moest er weer een beetje in komen maar ga de overige afleveringen ook kijken.
RevyCole is alweer een beetje de pijp uitquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:40 schreef TargaFlorio het volgende:
Die vredelievende reverend Cole toch.
Lekker opgestookt door de Swede.
Ik heb nog maar t/m aflevering 6 gezien maar het zou me verbazen als er een seizoen 3 komt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:14 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd hoe dit allemaal gaat uitspelen. Zoveel characters die verneukt zijn deze epi.
Serie zelf hoeft natuurlijk pas te eindigen als de railroad klaar is. Maar een hoop Main Chars zijn al wel de wereld uitgeholpen. Dus ik zie het wel gebeurenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb nog maar t/m aflevering 6 gezien maar het zou me verbazen als er een seizoen 3 komt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:15 schreef Nickske1912 het volgende:
Pluspunt voor mij is dat dit seizoen veel characters hun eigen verhaallijn hebben, en dat het veel minder draait om enkel Bohannon.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:48 schreef Catkiller het volgende:
Waarom moet er weer een persoon in een serie dood gaan die mij iets boeit?!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:06 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]mag ik vragen wie het was? Zo'n beetje de helft van de spelers die er toe doen zijn nu afgeschreven.
Die dus. En ik denk wel dat ze echt dood is maar we zullen het misschien zien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:06 schreef TheThirdMark het volgende:
Baalde wel ontzettend van de dood van Lily Bell.
Functioneel en onfunctioneel naakt komt in deze serie bijna niet voor. Als je het daar voor doet raad ik je aan True Blood oid te kijken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:02 schreef yurian het volgende:
Zonet s01e01 gezien, goed begin, maar wel weinig tieten
Bohannon heeft alleen gezegd dat dit zo gebeurd is he. Wij hebben het dan wel ''gezien'' maar dat was slechts zijn verklaring.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lily zal wel gewoon dood zijn. Swede ook. Van zo'n afstand in ondiep water vallen = dood.
Arme Bohannon...
Dat zou wel heel flauw zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Bohannon heeft alleen gezegd dat dit zo gebeurd is he. Wij hebben het dan wel ''gezien'' maar dat was slechts zijn verklaring.
Ik ook niet en eerlijk gezegd had het van mij wel bij 2 seizoenen mogen blijven.quote:Op maandag 5 november 2012 04:53 schreef Jegorex het volgende:
Ik heb net alle afleveringen gezien in 2 dagen tijd.
Na het einde van seizoen 2 had ik niet verwacht dat er nog een 3e seizoen zou komen.
Ik heb mijn twijfels maar ga de eerste paar afleveringen wel kijken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:51 schreef TheThirdMark het volgende:
3x01-
Hell on Wheelsairing Aug 11, 2013
Big Bad Wolf
Kan eigenlijk niet wachten.
ben benieuwd, vond de karakters voorheen namelijk verre van sterkquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:42 schreef TheThirdMark het volgende:
Verdomme wat een sterk begin van het seizoen
Meteen een bulk nieuwe, sterke, characters erbij.
Had ik het laatste seizoen ook. Maar zijn toch wel een aantal badass goed, slecht en middel teruggekomen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:53 schreef planethugo het volgende:
[..]
ben benieuwd, vond de karakters voorheen namelijk verre van sterk
ok. Ik ga het seizoen toch wel weer kijken, maar denk wel dat ik wacht tot het helemaal uitgezonden is en ik niks beters op de plank heb liggenquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:05 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Had ik het laatste seizoen ook. Maar zijn toch wel een aantal badass goed, slecht en middel teruggekomen.
Kijk de meest recente epquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat zou wel heel flauw zijn
Toch de epi van vandaag maar kijken danquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:55 schreef Catkiller het volgende:
Ik zit te wachten tot die griezel die familie vermoord, of in ieder geval die vader en moeder. Dacht dat hij dat al geflikt had toen hij die man zijn hoed op had.
Haha ik had hem al opgestart vandaag maar besloot toen om Breaking Bad en Dexter maar te gaan kijken en Hell on Wheels te sparen voor morgen, ben benieuwd.quote:Op maandag 9 september 2013 22:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Toch de epi van vandaag maar kijken dan
Enige manier om dat jochie bij Bohannon te krijgen.quote:Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik had niet verwacht dat een derde seizoen het goed zou doen met Bohannon aan het hoofd maar het kijkt echt prima weg. Alleen jammer dat Swede nog leeft. Die komt met de meest debiele dingen weg.
is dat dan al de laatste aflevering ?quote:Op maandag 30 september 2013 02:04 schreef TheThirdMark het volgende:
Volgende week: Bohannon vs The Swede
Gaat een episch eind worden verwacht ik ergens.
Van dit seizoen wel ja.quote:Op maandag 30 september 2013 16:39 schreef mcwops het volgende:
[..]
is dat dan al de laatste aflevering ?
damn wat snel weer...zat er weer helemaal in..quote:
Ik heb zelf ergens ook de illusie dat we pas op aflevering 5 zitten ofzo.quote:Op maandag 30 september 2013 18:42 schreef mcwops het volgende:
[..]
damn wat snel weer...zat er weer helemaal in..
De acteurs en scriptschrijvers gaan er vol van uit !quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |