quote:Op zondag 20 november 2011 21:40 schreef GieJay het volgende:
Goede serie inderdaad. Wel een vraagje, ze zoeken bepaalde maps, ik heb volgens mij even gemist wat voor maps dit zijn,kan iemand hier een toelichting over geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're lost little girl
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:28 schreef Harker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
Geen idee, ik scroll nooit door topics van series waarvan ik de laatste ep nog niet heb gezien voor de zekerheidquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:55 schreef Nickske1912 het volgende:
Die berichten hoeven toch niet in spoiler?
Interessant character, speelt heel overtuigend een echte creep met die rotkop van hem.quote:Op maandag 28 november 2011 11:44 schreef mcwops het volgende:
The Sweed (who is from Norway)
[ afbeelding ]
wut?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Sabnzbd maar eens aangeslingerd voor s02e01.
Die twee werken samen naar iets nieuws toe blijkbaar, nou ja de ene werkt en de andere die is zo van het pad af dat hij toch wel volgt, precies waar je om vraagt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:31 schreef yavanna het volgende:
Het kijkt nog wel enigszins lekker weg, op die afschuwelijke ''father'' en die gast uit Noorwegen na, maar ze mogen wel eens met wat nieuws komen. Het blijft nu maar in een kringetje doorgaan met o.a. Bohannan. En de teksten zijn vaak ook verre van goed, meer bloed/smerigheid er in smijten verdoezeld dat niet echt.
geniaalquote:Cullen Bohannon: Damn it Elam, the man wasn't done speaking his last words.
Elam Ferguson: Yeah he was.
Krijg je geen spijt vanquote:Op maandag 24 september 2012 11:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Eerste aflevering gekeken. Ik moest er weer een beetje in komen maar ga de overige afleveringen ook kijken.
RevyCole is alweer een beetje de pijp uitquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:40 schreef TargaFlorio het volgende:
Die vredelievende reverend Cole toch.
Lekker opgestookt door de Swede.
Ik heb nog maar t/m aflevering 6 gezien maar het zou me verbazen als er een seizoen 3 komt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:14 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd hoe dit allemaal gaat uitspelen. Zoveel characters die verneukt zijn deze epi.
Serie zelf hoeft natuurlijk pas te eindigen als de railroad klaar is. Maar een hoop Main Chars zijn al wel de wereld uitgeholpen. Dus ik zie het wel gebeurenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb nog maar t/m aflevering 6 gezien maar het zou me verbazen als er een seizoen 3 komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |