Fake.quote:
die man die in zijn eentje zatquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Furdi : Bright Eyes - First day of my life.
Ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga hier inhoudelijk niet op in, maar ik quote het wel. Rebels he?
Ahh oke. Mooi lied wel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:47 schreef Furdinand het volgende:
[..]
die man die in zijn eentje zat
maar klinkt wel erg moeilijk voor mijzo goed ben ik niet hoor
quote:
ik ben gwn in eva hoorquote:
Wel onder afgelegen. :3quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:48 schreef dralion13 het volgende:
Wordt groningen ook onder platteland gezien?
heul nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:50 schreef K-Cash het volgende:
[..]
ik voel me gehaat door klinker, ze doet altijd zo denigrerend
lekker nicequote:
Doe ik het voorquote:
jij begintquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:51 schreef K-Cash het volgende:
[..]
ja nu de zielige gerrit uit gaan hangen ja
Jaquote:
Die vind ik gewoon best leuk ja.quote:
Ook zo boos kijken alles.quote:
precies, maar nu issie weer goed :3quote:
zielig kijken alles, doeiiiquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:53 schreef Furdinand het volgende:
ik ga weer verder met bigbangtheory kijken...
Ik zag t. :3quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:54 schreef dralion13 het volgende:
[..]
precies, maar nu issie weer goed :3
Klopt. Maar hoezo?quote:
Houdoe.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:53 schreef Furdinand het volgende:
ik ga weer verder met bigbangtheory kijken...
Kom s hier danquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:55 schreef K-Cash het volgende:
Whenever you need me,
Whenever want me,
You know you can call me, I’ll be there shortly.
Ok,quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:55 schreef K-Cash het volgende:
Whenever you need me,
Whenever want me,
Tegen iets heel stoms opzien en dan is het zo makkelijk achterafquote:
De afwas? :3quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Tegen iets heel stoms opzien en dan is het zo makkelijk achteraf
Daar heb jij vaker last van of niet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Tegen iets heel stoms opzien en dan is het zo makkelijk achteraf
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:55 schreef K-Cash het volgende:
Whenever you need me,
Whenever want me,
jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daar heb jij vaker last van of niet?Ik ken het.
Een echte FOK!ker, dames en heren, wie biedt er hoger?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:56 schreef Ragboer het volgende:
Mattie belde me net op of ik naar bevrijdingsfestival ging, heb nee gezegd. Vorig jaar was het zo teringdruk, echt geen zin in.
Kijk, nu begin jij. Ik wou een heel betoog typen jaquote:
Groot gelijk dan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:56 schreef Ragboer het volgende:
Mattie belde me net op of ik naar bevrijdingsfestival ging, heb nee gezegd. Vorig jaar was het zo teringdruk, echt geen zin in.
Hihiquote:
Zoals een echte Fok!ker hoort te reagerenquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:56 schreef Ragboer het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een echte FOK!ker, dames en heren, wie biedt er hoger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou jij er dan heengaan? Veel te druk, baggermuziek, lang wachten voor een lauw biertje, hooikoorts. Nee dank je.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:58 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Zoals een echte Fok!ker hoort te reageren
Gefeliciteerd, je bent nu een Fok!ker in hart en nier!
Nee, geef je groot gelijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zou jij er dan heengaan? Veel te druk, baggermuziek, lang wachten voor een lauw biertje, hooikoorts. Nee dank je.
Ik pak wel een terrasje hoor.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:59 schreef Flippiee het volgende:
EN DE TITEL VAN ECHTE FOK!KER VAN DE DAG GAAT NAARRRRRRRRRRRRRRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik date ook met FOK!kers.
Van t weekend wordt t weer goed weer, natuurlijk aan t eind van de fucking vakantie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zou jij er dan heengaan? Veel te druk, baggermuziek, lang wachten voor een lauw biertje, hooikoorts. Nee dank je.
Ik pak wel een terrasje hoor.
Fok!kers nogwelquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:00 schreef K-Cash het volgende:
klinker de echte fokster met een gemiddelde van over de 100 post per dag
De tering, lijkt net Knetterkrankjorum...quote:aantal posts: 22783 (gemiddeld 111 per dag)
Dit was niet afgesprokenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij en Cash spannen samen tegen mij.
Ik wist niet dat je ook met jan datequote:
Ja wij gaan binnenkort ook een keertje wat drinken ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mij nog niet terwijl ik op 10km afstand woon
quote:
Fixedquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:01 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ook met Jan date
Yes, eerst zeker alles van heel ver bekijken en dan er achter komen dat het mooiste toch heel dichtbij in de buurt was. Ik dusquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja wij gaan binnenkort ook een keertje wat drinken ja.
-.-quote:
Zal ik foto's maken?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:02 schreef K-Cash het volgende:
[..]
nog niet eens haar op de ballen maar wel alles fixen
Doei.quote:
Ik pest je niet, ik vind het juist heel leuk voor jequote:
?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:03 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik best je niet, ik vind het juist heel leuk voor je
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:06 schreef K-Cash het volgende:
[..]
nee ik ben mentaal minder das wat anders
Zo bedoel ik het nietquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:06 schreef K-Cash het volgende:
[..]
nee ik ben mentaal minder das wat anders
quote:
wut?quote:
meisje....ik ben booooooooooooooooooooooooooosquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Meisje, ik ben boos. Ik voel me aangevallen en getrolled.
Door wie?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Meisje, ik ben boos. Ik voel me aangevallen en getrolled.
Ja, dat kan jij zo goed nadoen, als ik je opzoek op je werk, ga je dat dan na doen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
meisje....ik ben booooooooooooooooooooooooooos
Hoi Patjequote:
Cash en Flippiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand wtf er hier gaande is?![]()
voor geld misschienquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, dat kan jij zo goed nadoen, als ik je opzoek op je werk, ga je dat dan na doen?
[..]
Hoi Patje
[..]
Cash en Flippie![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:13 schreef Henkie94 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand wtf er hier gaande is?
quote:
Ja goed, en met jou?quote:
Ja man ook alles goed hier.quote:
Jan date met Klinkerbotsing, Klinkerbotsing betaald mij voor dingen, ik heb dates met Flippie, Flippie heeft een crush op Bob, Bob gaat met Henkie, Henkie wil Appel, Appel koos Inverted_world over Ragboer, Ragboer is fan van Tol Oost, Tol Oost is vlak bij Jan.quote:
en dit is allemaal waar?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jan date met Klinkerbotsing, Klinkerbotsing betaald mij voor dingen, ik heb dates met Flippie, Flippie heeft een crush op Bob, Bob gaat met Henkie, Henkie wil Appel, Appel koos Inverted_world over Ragboer, Ragboer is fan van Tol Oost, Tol Oost is vlak bij Jan.
Oud nieuws dusquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jan date met Klinkerbotsing, Klinkerbotsing betaald mij voor dingen, ik heb dates met Flippie, Flippie heeft een crush op Bob, Bob gaat met Henkie, Henkie wil Appel, Appel koos Inverted_world over Ragboer, Ragboer is fan van Tol Oost, Tol Oost is vlak bij Jan.
Bobjequote:Op donderdag 5 mei 2011 14:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Voor het slapen gaan géén GTST meer kijken!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
quote:
Dadelijk ben jij verledenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe dan een cup a soupje ofzo.
[..]
En je leeft nog in het verleden ook
Prachtige samenvatting hehehequote:Op donderdag 5 mei 2011 14:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
En ik ben weer alleen hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand wtf er hier gaande is?![]()
Toekomst ben je zeker nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben het heden en de toekomst
Maar voor jou het verleden
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:20 schreef Henkie94 het volgende:
Ja, voetbal is gewoon voor gays.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand wtf er hier gaande is?
Dat vroeg je al eens en het lijkt me toch vrij duidelijk dat dit anale stimulatie is om zo het spel te bevorderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand wtf er hier gaande is?Flaming hot
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:21 schreef Patje1987 het volgende:
Ik mis mezelf wel een beetje in de samenvatting, ik voel me buitengesloten. Ik ga het zeggen!
Geen idee henkie, ik denk gewoon goed getimede foto's net zoals met het bruiloft dat Kate op haar hurken zit en William staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand wtf er hier gaande is?
bij real speelt er 1quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, voetbal is gewoon voor gays.
Nee, Patje wij gaan toch bier drinken?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:21 schreef Patje1987 het volgende:
Ik mis mezelf wel een beetje in de samenvatting, ik voel me buitengesloten. Ik ga het zeggen!
en ditquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:21 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kreeg geen reactie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat vroeg je al eens en het lijkt me toch vrij duidelijk dat dit anale stimulatie is om zo het spel te bevorderen
Je bent niet de enige hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:21 schreef Patje1987 het volgende:
Jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, Patje wij gaan toch bier drinken?
Dan vonden wij het blijkbaar niet interessant genoeg om te reagerenquote:
Toekomst ben ikquote:
Jij speelt daar anders niet hoorquote:
Ik ben heul interessant.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:22 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dan vonden wij het blijkbaar niet interessant genoeg om te reageren
Klink date dus met Jan en Patjequote:
Klemmen, en die andere is boosss en wil de bal snel pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand wtf er hier gaande is?![]()
Maar die voetballers nietquote:
Owww, een zuipmeet dusquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neenee, Patje gaat met Jan en mij bier drinken binnenkort.
Oke wat jij wil, racistquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toekomst ben ikdat geldt niet voor mensen uit achtergestelde zuidelijke gebieden
[..]
Jij speelt daar anders niet hoor
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:23 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Oke wat jij wil, racist
Nee dat heb je goed opgemerkt
Racist inderdaadquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:23 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Oke wat jij wil, racist
en furdinand met zijn rechterhand.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:23 schreef FreezePop het volgende:
[..]
en flips met bob en appel met inverteddinges
Ook leuk tochquote:
Neequote:Op donderdag 5 mei 2011 14:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
jij date met de rechterhand van furdinand?
Bier vasthoudenquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Klemmen, en die andere is boosss en wil de bal snel pakken
opbokken kneus... ik veracht jequote:Op donderdag 5 mei 2011 14:23 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Oke wat jij wil, racist
Bobjequote:Op donderdag 5 mei 2011 14:23 schreef FreezePop het volgende:
[..]
en flips met bob en appel met inverteddinges
Ik ga liever voor discriminatiequote:Op donderdag 5 mei 2011 14:23 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Oke wat jij wil, racist
Dat gaat niet, neukseksquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:25 schreef dralion13 het volgende:
Bier drinken met je rechterhand![]()
of hadden jullie het over geile neukseks
Dat doe je toch niet cosquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
opbokken kneus... ik verkracht je
wil je dat ik je dat hier of op msn uitleg?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar maar.
[..]
Wat dannnn?
[..]Daag.
En terrechtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dacht jij danquote:
Heb jij klinkies msnquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
wil je dat ik je dat hier of op msn uitleg?
Doe maar hier.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
wil je dat ik je dat hier of op msn uitleg?
Grappiger dan jouquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
hihi kijk jou eens grappig zijn
Hij niet alleen hoor, half Fok zo'n beetje volgens mijquote:
Niveau van niks ditquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bobje
[..]
Ik ga liever voor discriminatie [ afbeelding ]
Weet ik
truequote:
Echt nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:28 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Hij niet alleen hoor, half Fok zo'n beetje volgens mij
Je zei alles, dus alles gaarne.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
op welk gebied? dagelijks leven of andere situaties?
straks ga ik teveel in details en gaan mensen mij raar aankijken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je zei alles, dus alles gaarne.
Het is FOK!.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
straks ga ik teveel in details en gaan mensen mij raar aankijken.
ow, in dat geval voel ik me erg bevoorrechtquote:
gewoon, een beetje van alles dus. in het dagelijks leven een beetje dingen vasthouden. dingen duwen dingen tillen, je kunt er handen mee schudden en zwaaien enzo. in andere situaties moet je je soms goed vasthouden en op seksueel gebied heel veel dingen.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het is niet die trouwens maar
Kliinkiie@kortenpittig.org
Vertel eens meer daaroverrrr?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:31 schreef FreezePop het volgende:
[..]
gewoon, een beetje van alles dus. in het dagelijks leven een beetje dingen vasthouden. dingen duwen dingen tillen, je kunt er handen mee schudden en zwaaien enzo. in andere situaties moet je je soms goed vasthouden en op seksueel gebied heel veel dingen.
zo lang ben je idd niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en hoe en wanneer heeft cash dat gezegd? ik wil daar wel even een woordje met hem over spreken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moest van Cash zeggen dat hij dit verzonnen heeft gr gr.
[..]
wat?![]()
[..]
We praten al.
Hij valt me lastig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
en hoe en wanneer heeft cash dat gezegd? ik wil daar wel even een woordje met hem over spreken.
Ook quoted voor t nageslacht.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat jij dat zo rechtvooruit vraagtquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moest van Cash zeggen dat hij dit verzonnen heeft gr gr.
[..]
wat?![]()
[..]
We praten al.
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
GA WEG OOK ECHT OMG NEE DIT KAN GEWOON NEIT WAAR ZIJN STOMME HOMO A ZEMMEL KK BOELER ALLES.
Ghehehe, het is het internet maar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat jij dat zo rechtvooruit vraagt
Ik adoreer je![]()
Dit, had ik niet van jou verwacht. Im dissapointed.quote:
op de basisschool werd ik altijd boeler genoemdquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
GA WEG OOK ECHT OMG NEE DIT KAN GEWOON NEIT WAAR ZIJN STOMME HOMO A ZEMMEL KK BOELER ALLES.
Walgelijk dit, wal-ge-lijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
boeler?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:36 schreef dralion13 het volgende:
[..]
op de basisschool werd ik altijd boeler genoemd![]()
je weet toch dat het alleen maar grapjes zijn. grapjes moeten kunnen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ghehehe, het is het internet maar.Dan durf ik dit wel te vragen ja.
[..]
Dit, had ik niet van jou verwacht. Im dissapointed.
Boelerquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:36 schreef dralion13 het volgende:
[..]
homoquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:36 schreef dralion13 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:36 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ga weg.quote:
IK NIET GRAPPIG JAquote:
Doe eens normaal zeg, laat je controleren. Oh nee, Volendam... Je kan er niks aan doen...quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeg jij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Doe eens normaal zeg, laat je controleren. Oh nee, Volendam... Je kan er niks aan doen...
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zeker omdat je niet door hun besprongen word?
quote:
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |