Toch vind ik het opmerkelijk dat alle voorvechters van vrije informatie en zogenaamde kritische geesten klakkeloos aannemen wat een Amerikaanse president zegt. Je kan best kritisch zijn zonder het direct in een BNW sausje te gieten.quote:
Niet (meer) nodig inderdaad.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Herdenken en vieren is niet meer nodig?
Daar denk ik toch anders over. En de grote belangstelling en toch bijna altijd eerbied voor de herdenking sterkt me in die mening.quote:
Probleem is dat je niet moet verdrinken in dergelijke gedachtegangen. Scepsis is goed, maar op een gegeven moment verval je in BNW-denkpatronen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Toch vind ik het opmerkelijk dat alle voorvechters van vrije informatie en zogenaamde kritische geesten klakkeloos aannemen wat een Amerikaanse president zegt. Je kan best kritisch zijn zonder het direct in een BNW sausje te gieten.
Ik vraag me af in hoeverre ze werkelijk oprecht zijn ipv een attractie bezoekenquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar denk ik toch anders over. En de grote belangstelling en toch bijna altijd eerbied voor de herdenking sterkt me in die mening.
Buiten dat circus op de Dam zijn er landelijk ook vele kleinschalige sfeervolle bijeenkomsten zonder ook maar iets van die attractie..quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre ze werkelijk oprecht zijn ipv een attractie bezoeken![]()
Zeker dat circus op de Dam...... En al helemaal die achterlijke BN-ers...
Wat ben je af en toe toch ook een faalhaasquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre ze werkelijk oprecht zijn ipv een attractie bezoeken![]()
Zeker dat circus op de Dam...... En al helemaal die achterlijke BN-ers...
Ik vind het gemaakt, Du_ke.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Buiten dat circus op de Dam zijn er landelijk ook vele kleinschalige sfeervolle bijeenkomsten zonder ook maar iets van die attractie..
Ik geloof niet dat ik er in verdrink. Ik merk alleen op dat niemand ergens vraagtekens zet bij deze actie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem is dat je niet moet verdrinken in dergelijke gedachtegangen. Scepsis is goed, maar op een gegeven moment verval je in BNW-denkpatronen.
Ik ervaar dat totaal anders.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind het gemaakt, Du_ke.
Behoudens als er mensen staan die echt verwanten hebben verloren. Voor de rest is het gewoon fake. En daar houd ik niet van.
Want je moet je alleen bekommeren om je familie?quote:
Ondankbaar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat kan en dat mag ook.
Ik doe niet mee aan die onzin.
Er zijn nog mensen vorig jaar gesneuveld in Afghanistan, hoezo gedateerd?quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:48 schreef ussie87 het volgende:
Dodenherdenking is veel te gedateerd en mag wat mij betreft worden afgeschaft. Ondanks de belangstelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |