quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:39 schreef kwiwi het volgende:
Lekker boeiend of iets in de slaapkamer al dan niet ordinair is
Ja, heerlijk volwassen. Maar je vindt beffen dus ook niet lekker? Dat je het alleen doet als je er iets voor terug krijgt?quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:29 schreef Michielos het volgende:
Als chickie weigert om mijn warme pulserende vleesstaaf ter monde te nemen, weiger ik om haar natte gat in het rond te likken . Pure and simple
Verder gewoon uitmaken. Je bent toch geen sukkel man
Lol watquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:48 schreef Snever het volgende:
Vrouwen die niet pijpen
Maar wel die frikandel in de bek nemen bij de snackbar he!
Jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:51 schreef Id_do_her het volgende:
Ze vindt op het gezicht klaarkomen zeker ook "vrouwonvriendelijk"?_
Hoe wist ik het?quote:
Nee dat niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoe wist ik het?
Ze zal waarschijnlijk in zo'n vervelende parttime feminist die andere mensen hun plezier wil vergallen veranderen peins ik.
Dat verklaart al het één en ander. Ze is gewoon onzeker. Of feminist.quote:
Denk het niet neequote:Op donderdag 5 mei 2011 10:58 schreef Daniel1976 het volgende:
Ach 16 is nog jong, op d'r 26e draait ze d'r hand er waarschijnlijk niet meer voor om.
Maar of jij dan nog het vriendje bent, dat is een 2e.
Ik heb alleen maar hele geile naaktfoto's van d'r.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Pics van je staafmixer dicht bij de mond van je naakt vriendin die een wegwerp gebaar maakt. Anders geloof ik het niet.
Nee die hoef ik niet te zien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:01 schreef taintless het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar hele geile naaktfoto's van d'r.
Das saai, seks in de slaapkamer. Okee ik geef toe, wel verreweg het makkelijkst en comfortabelstquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:39 schreef kwiwi het volgende:
Vrouwen die na eerste date gelijk hem in de mond nemen. Heb ik altijd zoiets van, wat ben ik speciaal zeg!!!quote:
Daarom zeg ik ook relatie he, als je een langdurig relatie hebt zou het niet onder ordinair moeten vallen. Bij eerste date valt het onder ordinair..quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Vrouwen die na eerste date gelijk hem in de mond nemen. Heb ik altijd zoiets van, wat ben ik speciaal zeg!!!
Rot opquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:14 schreef El_Thijs het volgende:
Doet me denken aan een maat van me die een vriendin had die hem voor elke 5 minuten dat hij haar befte zij hem 1 minuut zou pijpen
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:14 schreef El_Thijs het volgende:
Doet me denken aan een maat van me die een vriendin had die hem voor elke 5 minuten dat hij haar befte zij hem 1 minuut zou pijpen
Dat is het rare..quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:43 schreef RickoKun het volgende:
Is zeker ook zo'n meid die er als een lijk bij ligt terwijl jij als een leeuw haar woest kapotpompt?
Hahahahahaquote:
zeg maar dat ik haar ordinair heb genoemdquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:49 schreef taintless het volgende:
[..]
Dat is het rare..
Pijpen is ordinair, maar voor de rest doet ze alles.
Zal ik doenquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:00 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
zeg maar dat ik haar ordinair heb genoemd
Dit.quote:
Als hij dat wel doet, dan heeft zij hem bij de ballen.quote:
Ik ben niet helemaal gek, niet pijpen is ook niet likken lijkt me.quote:
of voorstellen om haar moeder erbij te betrekken voor de pijp fase.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:36 schreef tja77 het volgende:
Zeg gewoon dat ze maar beter kan gaan pijpen, omdat je anders iemand gaat zoeken die wel je behoeftes kan bevredigen.
Idd, of haar zusjequote:Op donderdag 5 mei 2011 13:38 schreef Razilat het volgende:
[..]
of voorstellen om haar moeder erbij te betrekken voor de pijp fase.
En die wil ze vast wel met saus!quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:48 schreef Snever het volgende:
Vrouwen die niet pijpen
Maar wel die frikandel in de bek nemen bij de snackbar he!
met d'r mond zekerquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:00 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Wil jij mijn piemeltje eens wassen
Neen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:00 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Wil jij mijn piemeltje eens wassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders wil de oude 'Vrrrrroeeeeewooooesssshhh! Hier komt het vliegtuig, doe de hangar maar open!' truc wel werken.
Dat zit er al van kleins af aan ingestampt dus als het met een hap andijviestamppot werkt lukt het ook wel om een pulserende pogo-stick te force feeden.warning: spikes ahead!!
Juiiiiiiiist.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:02 schreef Smulbaard het volgende:
Je kan dingen die je vriendin niet leuk vindt het beste combineren met humor.
http://www.skoften.net/index/video/fast_forward_blowjobs
Anders wil de oude 'Vrrrrroeeeeewooooesssshhh! Hier komt het vliegtuig, doe de hangar maar open!' truc wel werken.
Dat zit er al van kleins af aan ingestampt dus als het met een hap andijviestamppot werkt lukt het ook wel om een pulserende pogo-stick te force feeden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hoffenheim, daar hebben ze geen palendansclubs."
Ik kan mij heel goed voorstellen dat een vrouw niet wil zuigen als "het ding" smerig is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:02 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zo gaan zeuren hoor
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik kan mij heel goed voorstellen dat een vrouw niet wil zuigen als "het ding" smerig is.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:02 schreef Smulbaard het volgende:
Je kan dingen die je vriendin niet leuk vindt het beste combineren met humor.
Laat dus eerst even deze instructievideo van het Poolse vrouwen bataljon zien.
NSFW voor mensen met werkgevers zonder humor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders wil de oude 'Vrrrrroeeeeewooooesssshhh! Hier komt het vliegtuig, doe de hangar maar open!' truc wel werken.
Dat zit er al van kleins af aan ingestampt dus als het met een hap andijviestamppot werkt lukt het ook wel om een pulserende pogo-stick te force feeden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |