Ik ben niet helemaal gek, niet pijpen is ook niet likken lijkt me.quote:
of voorstellen om haar moeder erbij te betrekken voor de pijp fase.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:36 schreef tja77 het volgende:
Zeg gewoon dat ze maar beter kan gaan pijpen, omdat je anders iemand gaat zoeken die wel je behoeftes kan bevredigen.
Idd, of haar zusjequote:Op donderdag 5 mei 2011 13:38 schreef Razilat het volgende:
[..]
of voorstellen om haar moeder erbij te betrekken voor de pijp fase.
En die wil ze vast wel met saus!quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:48 schreef Snever het volgende:
Vrouwen die niet pijpen
Maar wel die frikandel in de bek nemen bij de snackbar he!
met d'r mond zekerquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:00 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Wil jij mijn piemeltje eens wassen
Neen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:00 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Wil jij mijn piemeltje eens wassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders wil de oude 'Vrrrrroeeeeewooooesssshhh! Hier komt het vliegtuig, doe de hangar maar open!' truc wel werken.
Dat zit er al van kleins af aan ingestampt dus als het met een hap andijviestamppot werkt lukt het ook wel om een pulserende pogo-stick te force feeden.warning: spikes ahead!!
Juiiiiiiiist.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:02 schreef Smulbaard het volgende:
Je kan dingen die je vriendin niet leuk vindt het beste combineren met humor.
http://www.skoften.net/index/video/fast_forward_blowjobs
Anders wil de oude 'Vrrrrroeeeeewooooesssshhh! Hier komt het vliegtuig, doe de hangar maar open!' truc wel werken.
Dat zit er al van kleins af aan ingestampt dus als het met een hap andijviestamppot werkt lukt het ook wel om een pulserende pogo-stick te force feeden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hoffenheim, daar hebben ze geen palendansclubs."
Ik kan mij heel goed voorstellen dat een vrouw niet wil zuigen als "het ding" smerig is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:02 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zo gaan zeuren hoor
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik kan mij heel goed voorstellen dat een vrouw niet wil zuigen als "het ding" smerig is.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:02 schreef Smulbaard het volgende:
Je kan dingen die je vriendin niet leuk vindt het beste combineren met humor.
Laat dus eerst even deze instructievideo van het Poolse vrouwen bataljon zien.
NSFW voor mensen met werkgevers zonder humor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders wil de oude 'Vrrrrroeeeeewooooesssshhh! Hier komt het vliegtuig, doe de hangar maar open!' truc wel werken.
Dat zit er al van kleins af aan ingestampt dus als het met een hap andijviestamppot werkt lukt het ook wel om een pulserende pogo-stick te force feeden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |