Volgens mij mag je vanaf 10 maanden zelfs beginnen met normale melk.. Kijk ff op bv.com.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:42 schreef pessie het volgende:
Vannacht eindelijk weer een iets betere nacht. Manlief heeft om 1 uur een flesje kv gegeven en daarna heeft Nathan om 5.15 bv gehad. Omdat we best regelmatig 's nachts kv geven overweeg ik om nu maar es een pak te kopen, we gebruikten tot nu die kant en klare pakjes. In het babytjes topic zeiden ze dat het hypoallergeen moet zijn, maar is dat ook zo nu Nathan al 9 maanden is? Wat is het beste? (ik begrijp dat bv het beste is maar amper slapen komt de bv ook niet ten goede en aangezien ik heel graag door wil tot een jaar dan maar zo).
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:21 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat het voor een heel kleine baby veel meer van belang is dat het idd HA is, als je wilt combineren cq overstappen, bij een kind van 9 maanden zal het vooral afhangen van het risico dat het kind erfelijk belast is met overgevoeligheid.
Ik weet niet wat het prijsverschil is, maar waarom je druk maken om die paar euro als het toch maar om 1 of 2 voedingen per dag gaat?
Let je bij een grote verpakking icm weinig voedingen wel even op de houdbaarheid?
Waar? Dat is namelijk wel interessant, over 3 weken is hij 10 maanden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:24 schreef Ticootje het volgende:
Oh en Leandra merkte al terecht op dat als je maar 1 voeding per dag geeft je even op de houdbaarheid van het pak moet letten.
Die nummer 2 zakjes worden toch ook her en der gratis weggeven.
Dat zit in al die blije dozen. Ik denk dat als je een oproepje op MP doet of hier ergens in vraag en aanbod dat er genoeg zijn die die zakjes niet gebruiken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:30 schreef pessie het volgende:
[..]
Waar? Dat is namelijk wel interessant, over 3 weken is hij 10 maanden.
Bewaar jij die dingen? Hier was de prullenbak er enorm blij mee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:28 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb er nog 3 liggen, en een pyjamapapje.
Sorry Pessie, ze zijn allemaal overdatum![]()
In Nederland ookquote:
kunstvoeding gemengd met koemelkquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:14 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Mengen met wat?Kunstvoeding heeft ze sowieso nooit gekregen, en gekolfde melk wilde ze na een jaar ook niet meer. Pap blieft ze ook niet. Maar het is verder geen probleem ofzo, koemelk is toch niet nodig.
Bij mijn zus is het al standaardquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh maar leonieke dat bedoel ik ook in t algemeen, dat de dreumes/peuter/kleutermelk hard in opkomst is. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor het de standaard is om je kind pas met een jaar of 4/5 voor het eerst gewone koemelk uit de supermarkt te geven.
spruw is gewoon een schimmel-infectie natuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef Vlindur het volgende:
Rienk lijkt er geen last van te hebben. Maar mijn tong begint nu ook rauw aan te voelen![]()
Ik vind het vreemd. Hoe komt hij er nou aan? Hij is niet in contact geweest met kleine kinderen? Of andermans borsten![]()
Bedankt. Ik ga thuis alles even goed verschonen. Ik heb van Mclaura een flessen sterrilisator, dat is vast beter dan de vaatwasser. Kunnen daar alle spenen, bekers en flessen in.
Ik dacht, ik kan er vast iemand blij mee makenquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:23 schreef WupWup het volgende:
[..]
Bewaar jij die dingen? Hier was de prullenbak er enorm blij mee.
pessie, je hoeft je toch niet in te dekken omdat je een fles kv geeft? Jouw kind, jouw beslissing. Zul je mij niet over horen
hoe gaat het drinken nu bij jullie?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:52 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik dacht, ik kan er vast iemand blij mee makenZe lagen alleen nogal lang verstopt in de kast...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |